Mässasin karburaatoriga (Carter AFB). Mikid olid mõistagi segukruvid täitsa kinni keeranud (max lahja) ja tooreklapp taas oli ka sooja mootoriga täitsa kinni

Sain tühikäigu kenaks, ei sure enam ära kah kui käik sisse panna....aaagaa...ninameetri järgi tundub segu ikka rikas olema. Kui segukruvadest lahjemaks (sissepoole) keerata, siis hakkab ära koolema ja käivitamisel ka nagu korra klõbiseb - justkui liiga lahja.
Segukruvid on mõlemad 1,75 pööret välja keeratud, peaks nagu õige setting olema,
IAF (idle air flow) kruvi seal segukruvide keskel kah justkui parimas asendis - emmale kummale poole kruttides hakkab pöördeid alla kiskuma.
Mehhaaniline mutter, mis gaasihooba peale-maha keerab on täitsa lõdvaks lastud, no nagu ideaalis peabki.
Mõistus tänaseks otsas. Kel hea soovitus pakkuda, kummardan juba ette.