Sai mõned päevad tagasi liikur garagest eemaldatud. Podises garages kõiksepealt ja siis välja. Kuna viimased ajad on talvel põrandale mahlasid lasknud siis suur papp oli all (ca 1m2). Halb üllatus, enamus papist ligunes. Teine üllatus oli see kui kesklukk juhipoolset ust ei sulgenud. Käis üsna vaevaliselt aga lõppeks sain liikuma selle mehhanismi. Eks peab polstri eemaldama ja kõik vajalikud kohad sisse võidma.
Täna sai õli vahetatud. Viimati ca 2 aastat tagasi aga poel erilist sõitmist ka olnud. Seekord läks Gulfi asemel sisse Comma hobiauto õli. Ilus rohline ollus oli. Lisaks sai ka käimakasti ca 250ml õli lisatud. Õli kastis oli jätkuvalt ilus ja punane. Selgus ka põranda märgamise teema. Jupp kütuse voolikut läks vahetusse, ju saab kütusekulu väiksemaks nüüd

. Aga moto ja käimakasti vaheline tihend on jätkuvalt märg. Kunagi ehk peab ikke selle teema üle käima.
Karpa käib ka närvidele aga Rakveres pidi miski spezialist olema. Eks püüan talle ette sokutada, et selle "augu" ära lapiks kui järsult pedaali alla suruda.
Siis peaks proovima miskit venelaste imekeemiat, enne kui mootorit lammutada. Ehk siis hüdrotõukurid ikke kolisevad aga üks kodanik, kes oma bleizerisse seda toppinud oli on senini häppi. Krt. pean homme nimetuse üle küsima, millega tegu, et netiavarustes tudeerida. Kuskil lasnakal punasel tänaval pidavat seda kraami müütatama.
Aga eks näis. Lähinädalatel, peaks igasse eesti otsa jõudma eks siis näis mis teemad veel tekivad, lisaks aastaid kestnud asjadele :D.