Vahepeal on torsendiffer oma õigele kohale saanud ja olgem ausad, igas asendis toimetab niigut unenägu. Kohe rõõm on kilulinnavahel klounidele selgitada, kuidas nende miljontriljonikroonised liisinguautod ei ole tegelikult teravad

Seoses difri paigaldusega ilmses muidugi tõsiasi, et kunagi alla pistetud 9,5" sillas oli peaülekanne ikkagi 3.08:1 mitte 3.42:1, millega uus käbi ja taldrik said tellitud. Sestap ongi nüüd naljakas olukord, kus elukas neelab maanteel märksa rohkem kütust kui linnas. Ei siin aita muu, kui tuleb ikka Gear Vendors-i nimeline produkt mikimaalt tellida ja sedaläbi endale kuuekäiguline th400 tekitada.
Nagu paljud juba teavad, pole ma endiselt maha matnud kavatsust ehitada siinse maanurga esimene kangematsorti paadiankur, sestap olen vahepeal ka jõudumööda juppe korjanud ja ennekõike muidugi tehnilist tarkust. Tänase seisuga olemas:
* reguleeritavad rullnookurid latil
* nende mahutamiseks tarvilised valatud klapikambrikaaned
* MTS #15 nukkvõll
* Cloyes Full Roller nukaajam (hammasrattad ja rullkett)
* plokikaaned #1486250 elik väikese põlemiskambriga ja kõrge surveastmega, millele on mikimaal paigaldatud uued suured roostevabad klapid mõõtudega vastavalt 2.25" sisselase ja 1.88" väljalase. Porditud on neid ka ja juhtpukse maha freesitud, et võimaldada suurema tõusuga nukal rahulikult toimetada. Enesestmõistetavalt on paigaldet ka uued tugevamad vedrud ning kogu muu mudru.
vaja veel kangemast kraamist:
* single plane sisselase
* sepistatud H-kujulised kepsud
* sepistatud kolvid, ilmselt miski .050 ülemõõdus
* 500 cid väntvõll, kuna mootor algselt ju 472 kuupi
* raamlaagripukkide tugevduskronsat (joonised olemas)

Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!