Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 13:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 21 Juun 2018, 08:54 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
See uudis on kuidagi kahe silma vahele jäänud...

Manus:
V8TT.jpg
V8TT.jpg [ 82.37 KB | Vaadatud 12538 korda ]



Cadillac has a new V8: Meet the Northstar 2.0 (with 4.2 liters)

Two turbochargers and 550 hp will propel the upcoming Cadillac CT6 V-Sport

March 21, 2018

There’s a new Cadillac V-Sport coming to town, so the company has a new V8. It has less displacement than a small block from its neighbors at Chevrolet at 4.2 liters but uses two turbochargers to pump up the output to 550 hp at 5,700 rpm and tractor-pull-worthy 627 lb-ft of torque between 3,200 and 4,000 rpm. Given the size and strength of the engine, it’s no surprise that this V8 will drink premium gasoline.

Cadillac engineers started with an aluminum-alloy block and bored 86-millimeter-diameter holes into it and gave it enough depth for a 90.2-millimeter stroke. Iron liners are used to withstand the forces. Both the connecting rods and the crankshaft are forged steel, the later held in place with six-bolt mains. This 90-degree V engine has a compression ratio of 9.8:1.

Up top, more aluminum-alloy was used for the heads. Cadillac employed a “hot-V” setup, meaning the exhaust exits the cylinders in the valley of the V, and fresh air and fuel come outside of it. This allows for both the turbochargers and catalytic converters to lie in the V as well, aiding in quick warmup to operating temperature. Fuel injection is direct into the cylinder, spraying at 5,076 psi of pressure. Unlike your Chevy, this is a dual overhead cam engine with four valves per cylinder and fancy valve timing.

The turbochargers are twin-scroll, utilize an electric waste-gate, and spin as fast as 170,000 rpm. To keep the air cool, Cadillac added a 20 kilowatt charge air cooling system for the intake air. It’s a coolant-to-air system that keeps the air as dense as possible. Speaking of cool, this V8 has a 10-quart oil-pan, specified to hold 0W40 weight motor oil. And the pan is designed to leave room for half-shafts on the front axle.

The new Cadillac V-Sport will be the flagship sedan CT6 V-Sport and it will come standard with all-wheel-drive. In between the axles and motor will sit a version of the Ford/Chevrolet co-designed 10-speed automatic transmission called the 10L-90. It’s similar to the gearbox found in the Camaro ZL1. In the CT6, the 10L-90 will have a ratio spread of 7.39, which means high revs off-the-line launch and a most likely sub-2,000 rpm freeway cruising speed. And also eight-gears neatly spaced in-between.

A detuned version of this engine will be available in the non-V-Sport CT6 with different software and exhaust plumbing, which reduces the peak output to 500 hp and 553 lb-ft of torque. But both will come with what Cadillac promises is that distinctive V8 character. And they’re probably right, but you’ll have to wait to the first half of 2019 to find out.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Juun 2018, 10:59 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
10nene tomat. Pekki kui palju neid käike ühele autole vaja on. Kevadel usas proovitud camry oma 2,5 L ja 200+bhp ning 8se kastiga oli täielik porr. Iga gaasipedaali puudutus mõjus järgmiselt: vaikus, lappame käike, ruigame ja siis hakkame liikuma. Meenus 2011 aasta GMC terrain, mis tol aal toimetas sama loogika järgi ehk madalal käigul vedamist ei toimunud. Camry oli veel nii "tubli" et laugel tõusul kuskil arizona ja california vahel kus tee vaikselt ülesmäge sõudis (nii 20+km) ning tee peal olev "tivoli" (ehk lohud lumesulamis vee või muude vedelate olluste äravoolamiseks mõeldud) puhul loeti kõik lohud üles ja iga lohu läbimisel vahetas camry vähemalt 2 x käiku. Ilge tüütus.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Juun 2018, 12:32 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
on jah kole palju neid jagatud. 5ne kast on küll ja veel.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Juun 2018, 22:12 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
10nene roolikangiga manual oleks etem:)

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Juun 2018, 22:17 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
jube pikk roolisammas oleks siis ju :devil

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9