Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 29 Mär 2024, 00:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 24 Mai 2015, 13:45 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Apr 2014, 09:55
Postitusi: 14
Hommik

Viga leitud. Tuli ise on katki. Või siis täpsemalt lähitule niit. Vahetasin korra teise poolega kindluse mõttes, siis oli selge.

Vahur


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24 Mai 2015, 22:12 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Apr 2014, 09:55
Postitusi: 14
Väheke on teibituuningut ka tehtud. Kojameeste juhtplokis on mingi kala ja tuleb välja, et mägiaivar ei toimi enam.

Pilt

Püsikiirus hakkas ka korraks tööle, võtsin juhtmed lülitiplokil tagant ja puhastasin kontakte. Ühest kohast teise sõites toimis, teisest kolmandasse sõites enam pilti ette ei võtnud. Katsetan mõniaeg teise lülitiga.

Puhurit torkisin ka õige pisut. Juhtplokk käsklusi nagu annab, kui lülitada erinevate reziimide peale, siis mingid klõpsud kindalaeka taga kostavad aga näiteks suvalisel hetkel kui OFF asendist LOW peale lülitada, siis vaikselt hakkab mootor nagu tuuri üles võtma ja siis paari sek pärast jääb järsku seisma ja siis võib litsuda nuppe niipalju kui süda lustib aga midagi ei juhtu (peale klõpsude).

Vahur


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Dets 2015, 01:41 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Apr 2014, 09:55
Postitusi: 14
Ohoo :D
Ühesõnaga suvi möödus ensmvähem edukalt kui välja arvata kaootiline mittekäivitumine. Teen ukse lahti, keeran võtit ja ... 0. Vaikus. Juhtmeid ajades leidsin armatuuri alt mingi karbi, mis uurimise tagajärjel osutus keskluku ja distantskäivituse plokiks. Aga ... üks tähtis asi on ajaloo hämarustesse kadunud ja selleks on pult, mis kõiki neid fantastilisi funktsioone reguleerima peaks. Seega ilmselt ta mingihetk arvas, et ma pole õige inimene antud hetkel käivitama :D Eriti hinge täis ajas kui kahes pulmas selline jama juhtus ja pruudiga elektritaksoga kirikusse pidi sõitma :P
Igatahes plaan sellest jurast lahti saada. Ei näe vajadust ka toimiva lahendusena.
Aga, tänaseks päevaks on olukord pisut hämaram. Kuidas või miks juhtus polegi vast oluline aga igatahes talvitumiskohta viies ükshetk (ilma ühegi hoiatustuleta) läks asi keema, ikka tossu ja värki puha. Ja nii, et kuulsin veel korraks tugevat (klapi?)klõbinat ja suri välja ja kõik. Treilal linna tagasi ja mõni aeg hiljem kiirel vaatlusel ja proovil ellu ei ärganud. Starter vedas aga nagu midagi pooks, ei vea päris vabalt. Rohkem ei ole jõudnud süveneda kuigi isu oleks. Aga kuna hetkel kuskil garažeerimisvarianti ei ole, siis tänava peal vihm tagumiku vahel ei tundu eriti meelitav. Siit ka vihje, et kui keegi teab kedagi, kellel mõistliku raha eest garaaži vms ruumi pakkuda, siis ... :hail
Aga muidu rõõsa ja õnnelik :D Plaan ikkagi ellu äratada ja miili mõõta. Kevadel vaja kuidagi kuulutada ju kui päike jõudu kogub ja talvesodi põletamise lõhn õhus on.
Jõudu,
Vahur


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Dets 2015, 12:56 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kõlab kehvasti mootori poole pealt.
Ehk peaksid kuuse alla 472 või suisa 500 kuuptollist kingitust paluma...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Dets 2015, 14:34 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Apr 2014, 09:55
Postitusi: 14
Sel juhul ma tõin liiga väikese kuuse, need loomad ei mahu sinna alla vist hästi :hide
Aga, mõte uuest ja suuremast motost ei ole paha. Ühtepidi muidugi sellise rahuliku kruiisimasina puhul veits overkill aga samas ei teeks paha jalga sirutades vähe kobedamalt edasi liikuda. Korra oli mõte, et üritada võimalikult originaalilähedane iga nurga alt hoida aga samas ei ole see nii haruldane isend ja suurt ilusat bigblock'i on alati mõnus kaane alt vaadata ja kuulda.
Ain, kas nende numbrite taga pidasid midagi konkreetset ka silmas? Ja kas sel juhul peaks muud osakonda ka kaasa aitama?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Dets 2015, 15:12 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Apr 2014, 09:55
Postitusi: 14
Ok, ehk siis midagi sellist: http://www.mcsmk8.com/80CAD-500/MAVICA.HTM ?
Kõlab vahvalt :devil


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Dets 2015, 17:41 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
konkreetset ei pidanud silmas aga ju neid ikka liigub kui otsida.
thm200r4 peaks sul seal praegu olema kastiks, rahuliku sõidustiiliga ta mingi aja kestab ka aga eks võiks tugevama kasti panna küll.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Dets 2015, 19:40 
Eemal
huviline

Liitunud: 26 Jaan 2009, 22:36
Postitusi: 87
Asukoht: Lääne-Virumaa
... ja oma kogemustest võin öelda, et kui sa 8,2 litrasega OLEREXIS käid, siis tankla tüdrukud ütlevad sulle alati esimesena TERE
ja päev jälle ilusam. :rock :rock :rock :rock :rock

_________________
Coupe De Ville 8,2l 1976a.
Eldorado 5,7D 1980a.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Dets 2015, 22:55 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Kusjuures - 200ne kast laseb end tänasel päeval juba ka jõudutaluma ehitada. Kallilt küll, a saab.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Apr 2017, 13:03 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Apr 2014, 09:55
Postitusi: 14
Nii,
Esimene kevadine käivitus tehtud.
Ahjaa, asi jäi vist pooleli seal, et eelmise suve lõpp said American'i mehed moto uuesti ellu äratatud. Ainus sõit oligi 120km talvegaraazi :duh
Aga jah, aku peale ja paar ringi ketras ja käima ta läkski.
Enne seda hakkasin uurima pidurite teemat, et äkki kettad/klotsid ees vahetada jne. Aga sellega seoses on tekkinud mingi Segaduse-Sergo: repair manual kirjutab, et 12" kettad, minimum refinish 24,7mm. Rockauto pakub kettaid mõõdus 11,86" ja vähemalt üks kohalik varuosapakkuja küsis ka, et kas on ikka 12" et temal valikus 11,86 ja paksustega 24 või 30mm.
Üritasin auto peal mõõta seda asja ilma ketast maha kiskumata. Sain väga jämedalt mõõtes 305mm, mis pigem on siis 12" ja paksus 25,3mm. Ehk siis :?
Kas võib olla mingi aastakäigust tulenev erisus vms?

Jõudu,
Vahur


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Apr 2017, 17:38 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ratas maha, ketta peal kõik puha kirjas.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01 Mai 2017, 14:09 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Apr 2014, 09:55
Postitusi: 14
Hei

Tegelesin puhuri probleemiga jälle: manuali järgi samme läbi tehes tundub, et viga on ECC power module nimelises tükis. Ehk siis puhuri tööd juhtiv moodul. Kiire Google tõmbas pisut mõtlikuks, ebay keskmine hind tükil 250-300$. Võib-olla on keegi eelmine juba sinnamaale jõudnud aga selle nr taha asi jäänud. Igatahes niisama kohe ei julgeks uut ostma hakata, seega kas mingi selline variant tuleks kõne alla, et laenata mõnelt siinset härraselt toimivat isendit ja veenduda, et tegemist on kindlasti selle tüki veaga?
Moodul asub puhuri korpuse sees ja ühendub 6pin pistikuga

Pilt

Nagu näha siis on sinna sisse mingit kontakti möginat pandud, puhastasid seda lootuses, et on tegemist lihtsalt paha ühendusega aga käima ma teda saanud ei ole. Puhuri mootor töötab, mõõdetud voldid klapivad jne.

Jõudu,
Vahur


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Mai 2017, 19:12 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Apr 2014, 09:55
Postitusi: 14
Nii,

Vahepeal enne avaüritust panin uksed uuesti nupust käima. See deemonite karp, mis süüte aegajalt ära blokeeris, sai americanis vahelt ära visatud aga kuna ustes mootorid on, siis võiks neid ka ikkagi ära kasutada :lukk
Panin lihtsa keskluku juhtmooduli.
Ühendasin pagasi avamise ka sellega, jube mugav on küll nüüd :hat Kindalaekas olevat nuppu saab kasutada ainult süüde sees ja väljast on muidu ju võtmega avamine, pult teeb ikka palju lihtsamaks asja.

See puhuri kontrollmooduli teema on endiselt õhus, meil peaks samasuguseid masinaid mõned olema küll siinmaal veel, iseasi kas kodanikud siia lugema satuvad ja oleksid nõus vea kinnitamiseks oma moodulit proovida andma :hide

Jõudu,
Vahur


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9