Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 26 Apr 2024, 06:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Cadillacide mootorid
PostitusPostitatud: 03 Dets 2006, 11:38 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 03 Dets 2006, 00:37
Postitusi: 9
Ma vaatasin mootorite andmeid enne 70'ndate algust, seal olid kilovatit päris kõrged. nt: 7,7l mootor annab välja 250 kw ja 712 nm. Miks need nii tohutult pärast 70'ndate algust kukuvad nii 130-140 kw juurde. Mille jaoks pidi Cadillac nii palju võimsust maha kruttima.

Lihtsalt huviline


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Dets 2006, 12:30 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
esiteks mindi gross hobujõult üle net hobujõu möötmise meetodile (net on ca 3/4 grossi, kirvemeetodil)
ja teiseks hakkas 70ndate alguses pihta naftakriis - siis tõmmati kõikidel mootoritel bensukulu vähendamiseks hobuseid maha. Seda on suht lihtne teha - teine sisselase, mõned detailid veel ja korras.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Dets 2006, 14:43 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 03 Dets 2006, 00:37
Postitusi: 9
aga kui masinal on kirjas et '68 a Cadillac devillel on 375 hobust, palju tal siis tegelikult on? ja mis vahet on sellel gross ja net hobujõul. kw ka ei peaks ju petma, need on alati olnud samad. loodan et kysimused pole liiga lollid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Dets 2006, 14:52 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
75% 375st = 281

Hp (SAE)

In the United States the term "bhp" fell into disuse after the American Society of Automotive Engineers (SAE) recommended manufacturers use hp (SAE) to indicate the net power of the engine, given that particular car's complete engine installation. It measures engine power at the flywheel, not counting drivetrain losses.

Starting in 1971 automakers began to quote power in terms of SAE net horsepower (as defined by standard J1349). This reflected the rated power of the engine in as-installed trim, with all accessories and standard intake and exhaust systems. By 1972 U.S. carmakers quoted power exclusively in SAE net hp. The change was meant to 'deflate' power ratings to assuage the auto insurance industry and environmental and safety lobbies, as well as to obfuscate the power losses caused by emissions-control equipment.

SAE net ratings, while more accurate than gross ratings, still represent the engine's power at the flywheel. Contrary to some reports, it does not measure power at the drive wheels.

Because SAE gross ratings were applied liberally, at best, there is no precise conversion from gross to net. Comparison of gross and net ratings for unchanged engines show a variance of anywhere from 40 to 150 horsepower. The Chrysler 426 Hemi, for example, in 1971 carried a 425 hp gross rating (often considered to be underrated) and a net rating of 375 hp.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Dets 2006, 14:56 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 03 Dets 2006, 00:37
Postitusi: 9
The Chrysler 426 Hemi, for example, in 1971 carried a 425 hp gross rating (often considered to be underrated) and a net rating of 375 hp.

sellel on vahe 88 %. 75 on liiga plaju vist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Dets 2006, 15:03 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
noh, see ongi selline kirvereegel.
Arvesta ka sellega, et sellel ajal näitasid tehased suht tihti väiksemaid hobujõude, kui tegelikult oli - vist mingi maksude ja kindlustuse teema.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Dets 2006, 15:06 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 03 Dets 2006, 00:37
Postitusi: 9
ole tänatud kogu info eest sain kohe palju targemaks.


targem lihtsalt huviline


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Dets 2006, 15:10 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
:)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Dets 2006, 15:34 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 23:25
Postitusi: 131
Asukoht: Tartu
ain kirjutas:
...ja teiseks hakkas 70ndate alguses pihta naftakriis - siis tõmmati kõikidel mootoritel bensukulu vähendamiseks hobuseid maha. Seda on suht lihtne teha - teine sisselase, mõned detailid veel ja korras.

Ja kuhugi sinna esimese ja teise vahele: rohelised hakkasid pinda käima. Tekkisid tolle aja kohta suhteliselt ranged saastenormid ning üldiselt võeti suund pliivaba bensiini kasutamisele. Mis tähendas ca 1971. aasta paiku surveastmete katastroofilist kahanemist (11 asemele tuli 8 umbes). Aga kust see võimsus ikka siiani tulnud oli kui töömahu ja surveastme kooskasvatamisest...
Energiakriis ei andnud tunda enne 1973. aasta sügist.

_________________
1956 Series 62 coupé


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9