Täna jõudsin nii kaugele, et vahetasin osad lamda andurid ära. Tuleb välja et lamdasid on minu autol siiski ainult 3 mitte 4 nagu mina tellisin. Kuna jäin ajahätta jõudsin ära vahetada 2 neist. Üks, mis on peale katalüsaatorit ja teine siis kollektori oma. Täpsemalt siis see, mis radika poolne 2-8 silindri oma. Kustutasin veakoodid ära ning tegin väikse sõidu veendumaks, et kõik korras. Tagasi tulid koodid P0155 ja P0135. Viimane kood on bank1 sensor1 (radika poolse kolle lamda) mille täna tegelikult ära vahetasin. P0155 on bank2 sensor1. See siis tulemüüripoolne kolle, mis vahetamata jäi. Tagatipuks tuli hiljem tagasi ka P0300 (engine misfire detected) ning olen jälle alguses tagasi. Tundub, et kumbki süütepoolidest lõpetas taaskord töö. Eelmine aasta tellisin ebay-st 2002 aasta seville süütepoolid, mis väidetavalt töökorras olid. Kasutusele läks siiski neist ainult must, mis on 1-7 silindri oma. Nagu eelpool mainitud siis see lahendas ka tookord probleemi. Hõbedasega on aga selline paha lugu, et ühel metall otsikul, mis piibu sisse läheb on suur pragu sees. Mis te arvate, kas on mõtet seda üldse liimiga parandama hakkata?
E: lamda koodide kohta leidsin sellise juttu. Oskab keegi paremini mulle lahti tõlkida?
Fault Code Definition The Powertrain Computer or PCM has determined that the Oxygen Sensor has taken too long to begin switching after the Engine Coolant Temperature Sensor has reached its proper operating range, preventing closed loop fuel control.
OBD II P0135 Oxygen Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1) OBD II P0155 Oxygen Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2, Sensor 1)
|