Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 29 Mär 2024, 14:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 109 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16 Mai 2013, 17:10 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
Keila romulast mine küsi - nad panid mulle need kunagi valmis seal. Maini, et minu "teema", ehk leiavad üles.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Mai 2013, 11:45 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Uurisin, õeldi et pole enam.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Mai 2013, 14:03 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
Aga äkki on Märteni romulaS? Tal oli ka kunagi üks STS lammutamiseks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Juun 2013, 18:56 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Juhtuski see, mis kartsin. Roolilati kinnitus keevitusest jälle lahti. Pole teda mõtet enam parandada ka kuna nagunii lekib ja omale kohale teda uuesti väänata oli suht võimatu. Kellegil pole korralikku latti pakkuda?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Juun 2013, 19:02 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
ikka neistsamadest lammaritest kysi

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Juun 2013, 19:23 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Se peaks iseenesest sobima? Hind pole ka kõige hullem.
http://www.ebay.com/itm/Cadillac-Devill ... b2&vxp=mtr


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Juun 2013, 17:56 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Peale vihmast ilma tekib tabloo peale pidevalt kiri " Service Electrical System " Samas esimese käiguga kiirendades on kõrgetel pööretel kuulda ka rihma vilisemise sarnast heli, kuid seda kuiva ilmaga. Kas peaks uue rihma peale mõtlema hakkama või annab seda peale ka veel pingutada?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Juun 2013, 19:16 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
eip, automaatne pinguti on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Juun 2013, 20:30 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
jep, pingutada pole seal suurt midagi. Vaheta ära enne kui üldse ilma rihmata jääd.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Juul 2013, 17:08 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Tervist
Lõpuks jõudis meerikamaalt uus taastatud roolilatt kohale. Oleks infot vaja selle vahetuseks. Nimelt, kuidas ma saan kätte kummikoti, mis kaitseb roolilati ja roolisamba vahelist ühendus kohta. Ruumiga on seal ikka suht nirusti. Vana roolilatt on pooleks ning sõita enam autoga kuskile ei kannata. Treileriga Saaremaalt Tallinna AB-isse ka vedada suht kulukas ja utoopiline. Äki keegi siit on teinud või teab, kes on teinud sellist tööd ning oskab natuke juhendada, kuidas se vahetus täpsemalt käib. Oleksin igasuguse info eest väga tänulik!

Rihard


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Juul 2013, 12:57 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Vaeva sai kõvasti nähtud aga lõpuks sai se latt vahetatud. Teistele teadmiseks, et tagumised silla 4 polti tuleb lahti keerata ja sild alla lasta koos toega. Esimesed kaks silla polti tuleb ka u. 5 tiiru lahti keerata. Siis tagumise mootori padja mutrid ning sild vajubki alla. Ära ei tohiks unustada ennem õõtsa andurid lahti võtta, juhipoolne tuleb üldse eest ära võtta kuna muidu latt ei mahu välja tulema. Siis kõige raskem töö, samba ja lati vahelise kummikoti lahti urgitsemine, nimelt on se seest poolt kinni miskisuguse metall rõngaga. Mina tegin nii et teiste abiga kookisime koti niipalju lahti, et narre vahelt sisse mahuks ja poldi lahti saaks. Pärast kummikoti kokku tagasi saamine ka omaette kunst. Ahjaa, kindlasti tasub rool enne alustamist sirges asendis lukku panna, kuid minul miskipärast enam roolilukk ei toimi aga sellest pajatab hiljem. Pealmine põhjus miks lati kinnitused ära murduvad pidavat se olema, et lati poldid kipuvad lahti tulema. Tasub nad väga tugevasti kinni keerata, kuskil välismaa foorumis oli ka kirjas, mis jõuga nad kinni peavad olema. Kui numbritest rääkida siis läks se nali mulle maksma 445€ kusjuures latt ise maksis 182€ pluss core tasu 80€. Juhul, kui saadad oma vana lati neile siis saad selle 80€ tagasi. Toll küsis 45€ ja vahendaja küsis postikulu eest 138€ ja ilmselt väike oma teenustasu ka seal sees. Suured tänud veelkord Eikkile. Juurde veel liiter ATF-i 10€ sentidega. Kokkuvõttes saab üsna odavalt hakkama, olen kuulnud, et sama aastakäigu muudel euroopa autodel maksavad latid u. 800-1000€.

Rihard

Pilt


Viimati muutis RihardT, 16 Juul 2013, 19:13, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Juul 2013, 18:20 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Vaata et ATF uue lati tihenditele viga ei tee, originaalis käib seal mingi kollane mögin sees, AB-s on seda müügil


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Juul 2013, 18:35 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Vaata siis müügimehi, kinnitas oma kataloogi järgi, et seda võib julgesti sisse valada. Kas peaksin ruttu välja vahetama või kuidas teised kommenteerivad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Juul 2013, 18:56 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kuula sa jah müügimehi, need müüvad sinna sisse sulle moosi ka kui just laos olemas.
Cadillacis käib owners manuali järgi "power steering fluid" mis pole ATF.
ATF on sõrmede vahel kare ja punane, õige kraam on kollakas ja libe - hüderoõli miskine ühesõnaga.
Jah, võibolla ei olegi vahet aga miks valet panna kui õige olemas?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Juul 2013, 19:02 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Saaremaal pole üheski poes seda roolivõimu õli. Kõik soovitavad ATF-i. Peab vist postiga AB-st tellima seda :) Samas siis järgmine mure, et kuidas se ATF seest välja saada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 109 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9