Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 11:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 109 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 06 Apr 2013, 14:52 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Tervitus
Taaskord tõin oma õuele Cadillaci, kuid seekord oli isu vähe uuema vastu.

Tegemist siis Seville STS ja 2001a. mudeliga.

Mootoriks siis nagu neil ikka 4.6L northstar 300HP versioon.

Läbisõit 176k. (mis tundub olevat ka õige salongi järgi ning väljastki üsna värske)

Auto musta värvi ning siinse kasutaja anryo käes kunagi olnud.

Siia ka üks anryo kunagine post lisade ja vilede kohta:

- tehase xenon lähituled (kaugtuli on tavaline halogeen)
- esitulede pesurid
- vihmasensoriga kojamehed
- isetumenev tahavaatepeegel ja juhiukse peegel
- peegli küljes kompass
- klaasist elektriline katuseluuk
- nahksisu + puitliistud salongis
- sajas suunas elektriliselt reguleeritavad soojenduse ja massaažiga esiistmed (ka peatugede reguleerimine on elektriline)
- soojendusega tagaistmed
- elektriliselt reguleeritav rool
- elektriliselt reguleeritavad soojendusega välispeeglid
- istme, rooli ja peeglite mälud nupuga / eraldi võtmetega
- eelmisele lisaks palju erinevaid võimalusi mõlemale võtmele seadete programmeerimiseks (eelnevalt mainitud mälud, plus signa piikusmine või mitte, tuledega sigast märku andmine, kas ukse avades iste ja rool liiguvad taha jne. Kokku ~10 erinevat asja, mida peast ei mäletagi)
- „follow me home“ tuled ja nende põlemise perioodi reguleerimine
- Bose TV ja naviga stereo (navi ja tv Eestis ei tööta muidugi). USA ja muu Euroopa kaardid kaasas plaatidel
- stereol nii video kui hääle aux-in – st. saab meediapleierilt nii musa kui pilti vaadata.
- tagaaknalaual tehase woofer
- orig 6’ne CD boks
- 16“ naelrehvid orig. Velgedel
- sada korda sekundis ennast reguleerivad / seadistavad kiirustundlikud elektrilised amordid + taga õhkvedrudega aut. kõrgust hoidev vedrustus
- kiirustundlik roolivõimendi
- püsikiirushoidja
- maki ja kliima juhtimine roolilt
- kolme tsooniline kliima (vasak, parem, taga)
- infotabloo (temp, keskmised ja hetke kütusekulud, vahemaa järgmise tankimiseni jne.)
- spido näidud vahetatavad miil / km
- traction control (saab nupust maha võtta)
- ABS

Tuuning:
- toonklaasid juhist tahapoole
- kõik salongi tuled (laes + jalavalgused) vahetatud valgete led-ide vastu
- esimesed udutuled toonitud musta kilega ja xenon pirnid
- tagatuled toonitud musta lakiga
- esitiival suunatuled toonitud musta lakiga
- pagasnikul olevad „Cadillac“ ja „STS“ embleemid eemaldatud
- tagumine numbri alus värvitud mustaks (originaalis on hall)
- sumbuti otsad värvitud mustaks (originaalis on kroomitud)
- ees Cadillaci märk toonitud lakiga mustaks
- küljeakende ja esi iluvõre ümber olevad kroomliistud kiletatud mustaks

Esialgu vigadest tundub, et roolilatt tilgub, lamda andurid vaja vahetada, stabika puksid ning juhipoolne tagumine ukse kesklukk ei toimi. Mõni, praegu mulle veel tundmatut veakoodi on veel aga sellest pajatab hiljem.

Üldiselt olen autoga esialgu rahul. Leidub mõni iluviga aga kõik on üsna lihtsasti ära parantatav. Ning otseselt minu pedantset silma väga ei riiva.
Mis mind autopuhul pisut hämmastas on minek, ausaltõeldes sellist kiirendust ei oleks küll osanud oodata.

Ise veel pilte ei ole teha jõudnud aga panen siia kellegi teise tehtud pildid

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Apr 2013, 23:30 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Esimesed küsimused ka siis, mis õli siis oleks ikka õige panna meie ilmastiku olude korral?
Kuidas istme massaaž tööle käib?
Kuidas on võimalik minuomal ka spidomeeter nii seadistada, et süüte sisse keeramisel käivad kellad korra põhja ja tagasi vähemasti youtube videodes olen näinud, et niimodi ta teha oskab.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 11:42 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Õnnitlused! Nüüd saad aru miks ma väga Northstar´e armastan :)
Õli pane miskine 5w40 oma margieelistuse järgi, täis või poolsünt samuti enda sisekaemuse küsimus.
Massaazi saad tööle kui seda ümmargust istmekuju muutmisnuppu täpselt keskele toksad. Siis ta asjatab mingi 5 minutit selja kallal omaette.
See kellade liikumine on minu jaoks teadmata, kas sättida saab. Pole juurelnud selle üle....

Lambdasid tal ikka on ja need jah on mõistlik ära vahetada. Ja kindlasti osta kallimad, Delco või Boschi omad - odav kraam ei kipu kestma eriti.
Kilometraaz ka selline et mina viskaks ka kastiõli ümber. Filtrit pole mõtet vahetada, seda saab pesta - tal on selline sõelalaadne filter alumises karteris. Päris filtrit mis ülemises karteris vahetatakse ainult siis kui kast maas ja laiali. Muidu kestab kasti eluaja kui just tavotti sisse ei topi.
Pane aga veakoodid ka üles, vaatame ja arutleme.

Ja muidugi oleks sul aeg juba hakata klubi poole ka vaatama ;)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 12:02 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Mul on kuskilt silma jäänud, et mingist teatud ajahetkest seda kellade liikumist enam ei ole. Äkki siis tõesti aastast 2001, passis mul ka 2001 aga vin-i järgi liinilt maha veerenud 1999 ja mul kellad liiguvad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 13:24 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Ma tänan Ain!
Autodest ikka ühteist tean aga vot õlide kohapealt olen päris rumal. Mis need paremad margid on õlidel, castrol?
Niipalju olen aru saanud, et täisünt on vist vedelam ja käib pigem uuematele ja tihedamatele mootoritele on mul õigus ?

Lamdad katsun ka lähiajal ära vahetada, ei teagi nüüd kas ise saaksin sellega hakkama või pean AB-se TLN-a sõitma. Oskad Ain äki sellest tööst natuke rääkida, kas tõstukipeal saab hakkama?

Käigukasti kohta uurin kindlasti AB-ist järgi kuna auto käis auto ärikate käest läbi ning mine tea. Praegune range on kastil 100% Mootoril 90% aga nõuab, et juurde valaksin, loodan, et saan eelmise omaniku käest margi teada, mida sinna mootori paar kuud tagasi valati, siis ehk pääseb praegu õlivahetusest.

Olen ka tähele pannud, et se kellade värk on just 99a. sevillidel, ju siis olen sellest ägedast vilest ilma jäänud.

Veakoodid katsun õhtul üles riputada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 14:35 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Mina kasutan näiteks täissünt 5w-30, Comma tootevalikust. Ilmselt korralikult õlivahetusi tehes ei ole väga suurt vahet millist marki valida kuna kompuuter käsib tavaliselt õli vahetada juba umbes 8000 km pealt. Kehvemate õlide kasutusiga oli vanasti umbes 7500km aga tänapäeval on asjad edasi arenenud ja isegi kurikuulus "adin-nol" kõlbab mootoris kasutamiseks. Seega vali omale meeldivaim mark, kas siis 5w-30 või 5w-40, täissünt või poolsünt, tee korralikult õlivahetusi ja midagi ei juhtu.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 14:41 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Lambdad on mõlema kollektori küljes ja peale kat´i.
Kruvitavad, nagu nad kõik on. Peaksid ligi pääsema küll.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 16:27 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Selge pilt. Hetkel mul ongi sees 5w-30 aga kuidas on täisündi ja poolsündi segamisega?

Nagu ma aru saan on lamdasi lausa 4tk. Karol väitis, et veebruaris tuvastati 2 hapnikuanduri B1S2 ja B2S1 viga aga korda tol korral teha ei lastud. Kas ma saan ise ka need vahetamist vajavad lamdad välja selgitada? Tean, et testriga kuidagi mõõdeti, kui pinge kõigub 0.5-1V vahel on lamda korras, kuidas on meeriklastega?

Nimistu kohe väga pikk.

DDM B1328 H
IPC U1000 H
IRC U1000 H
IRC U1145 H
IRC U1016 H
MSM U1000 H
NAV B2463 C
NAV U1000 H
NDH U1016 H
PCM P0141 C
PCM P0155 C
PCM U1040 H
RSS C0635 H
RSS C0710 H
SDM U1040 H


Viimati muutis RihardT, 07 Apr 2013, 17:15, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 16:38 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
veakoodid ütlevad ju millised katki on :eye
need vahetadki. tegelikult antakse lambda elueaks 100 000 miili elik mina viskaks kõik ringi.
Vana lambda jääb uimaseks ja keerab juba kütusetabeli sassi, samas aga toimib veel niivõrd et viga ei näita.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 17:28 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Tõepoolest nii ma ilmselt teengi, et kõik vahetan välja, kui juba vahetamiseks läheb.
Kuidas komenteerid teisi veakoode? Tehnilise tarkuse alt lugesin ka aga enda koodidele nagu vastust ei leidnud.

Kas keegi roolilatti on vahetanud? Vaatasin et ebay-st saab miski 150doltsiga uue juba kätte taastatud oli üks 90doltsiga müügis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 17:51 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ju ei osanud otsida - on ju täitsa olemas koodid:
viewtopic.php?f=13&t=375

H on history, kustuta kõik koodid ära, sõida päevake ja vaata mis tagasi tulevad.
U-koodid on moodulitevaheline side, neid ma hetkel üldse ei vaataks, suht savi näiteks kas peeglimoodul ajuga esimese 10 sekundi jooksul ühendust saab...

Ja need 2 andurikoodi mis aktiivsed räägivad et lambda küte on vilets - siis kas katki, ilma kütteta andur paigaldatud või näiteks juhe katki.
Küttega lambda mõte on, et saaks kiirelt töösoojaks ja hakkaks õigeid näite andma, ilma kütteta versioonide puhul võtab see kauem aega lihtsalt

DDM B1328 H
IPC U1000 H
IRC U1000 H
IRC U1145 H
IRC U1016 H
MSM U1000 H
NAV B2463 C - Navigation CD Player - No Disk
NAV U1000 H
NDH U1016 H
PCM P0141 C - HO2S Heater Performance Bank 1 Sensor 2
PCM P0155 C - HO2S Heater Performance Bank 2 Sensor 1
PCM U1040 H
RSS C0635 H
RSS C0710 H
SDM U1040 H

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 18:17 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Koodid olen juba korra ära kustutanud, auto ostmise ajal olid ka ABS-i veakoodid 4tk. aga kõik history. Sammuti võttis mind muretsema alguses RSS neli veakoodi, mis olid history aga hetkel paistab, et tagasi on ainult 2 neist tulnud.

Ahjaa üks õhtu ristmikult tugevasti kiirendades pookisid esimesed kettad mootori kuidagi liiga kinni. Ei saanud küll aru, et nii libe oleks tee olnud, peale seda süttis ka TC tuluke. Peale koju sõitmist süüte välja keerates enam tagasi ei ole tulnud. Ilmselt ABS-i andurid kalavad?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 18:32 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
oli libe ja traction control hakkas toimetama. Tavapärane asi. kui segab, lülita TC välja lihtsalt.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 22:03 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Ütleme nii, et mul on juhtunud nii ka keset suve vihmaga. Ristmikult on vaja vähe kiiremini minema saada ja siis järsku avastad, et auto jääb keset ristmiku lihtsalt seisma ja loed infodabloolt "traction sys engaged" . STS iga sõitmise võlud


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 23:20 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
TC maha võttes tuleb se vist peale süüte välja keeramist uuesti tagasi ka?
Istme massaaži ei saanud ikka tööle, nokkisin peale- lõpuks lõin käega kuna nagunii esimene kord jääb viimaseks proovimiseks :D

Huvitav, kas sel amortide sees ka miskid kõrguse andurid on, tean et õõtsadel on kõigil andurid mis kaldeid möödavad(nendega juba oma plaan) aga amordi sees peaks ainult süsteem olema, mis jäigemaks ta muudab. Väljast igati sportlik auto ainuke miinus, et liiga kõrge kuidagi. 16" velgedega on enamvähem aga kui 19" alla lükata siis läheb asi päris jubedaks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 109 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9