Vaeva sai kõvasti nähtud aga lõpuks sai se latt vahetatud. Teistele teadmiseks, et tagumised silla 4 polti tuleb lahti keerata ja sild alla lasta koos toega. Esimesed kaks silla polti tuleb ka u. 5 tiiru lahti keerata. Siis tagumise mootori padja mutrid ning sild vajubki alla. Ära ei tohiks unustada ennem õõtsa andurid lahti võtta, juhipoolne tuleb üldse eest ära võtta kuna muidu latt ei mahu välja tulema. Siis kõige raskem töö, samba ja lati vahelise kummikoti lahti urgitsemine, nimelt on se seest poolt kinni miskisuguse metall rõngaga. Mina tegin nii et teiste abiga kookisime koti niipalju lahti, et narre vahelt sisse mahuks ja poldi lahti saaks. Pärast kummikoti kokku tagasi saamine ka omaette kunst. Ahjaa, kindlasti tasub rool enne alustamist sirges asendis lukku panna, kuid minul miskipärast enam roolilukk ei toimi aga sellest pajatab hiljem. Pealmine põhjus miks lati kinnitused ära murduvad pidavat se olema, et lati poldid kipuvad lahti tulema. Tasub nad väga tugevasti kinni keerata, kuskil välismaa foorumis oli ka kirjas, mis jõuga nad kinni peavad olema. Kui numbritest rääkida siis läks se nali mulle maksma 445€ kusjuures latt ise maksis 182€ pluss core tasu 80€. Juhul, kui saadad oma vana lati neile siis saad selle 80€ tagasi. Toll küsis 45€ ja vahendaja küsis postikulu eest 138€ ja ilmselt väike oma teenustasu ka seal sees. Suured tänud veelkord Eikkile. Juurde veel liiter ATF-i 10€ sentidega. Kokkuvõttes saab üsna odavalt hakkama, olen kuulnud, et sama aastakäigu muudel euroopa autodel maksavad latid u. 800-1000€.
Rihard