Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 29 Mär 2024, 01:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 109 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31 Jaan 2014, 18:43 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Tegelikult jagub ikka neid probleeme elektriga küll. Ma pole veel ühtegi cady näinud millel puuduksid veakoodid, midagi on alati
Eks tegu on vana luksautoga ja kuna elektrit on palju siis mingid ühendused jne on ajaga ikka kehvemaks muutunud.
Eiusu et see vaid selle margi probleem on, pigem köigil selle klassi autodel mingid kalad selles vanuses juba. Lihtsalt teistel pole neid vöimalik ilma scannerita vaadelda koguaeg :)

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01 Veebr 2014, 01:42 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
No ma ei tea. Mul oli peaaegu 6 aastat STS ja mitte ühtegi elektriga seotud probleemi ei olnud. Mingi sakslaste autotest väitis ka, et Sevillel on üldse väga vähe elektri probleeme ( võrreldes teiste sama klassi saksa masinatega ). Ilmselt on niiskus kuhugi sisse hakanud pugema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01 Veebr 2014, 08:56 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Minu ühel Eldol oli ka igasuguseid huvitavaid el. probleeme kuni ma juhtmekimbus massi korralikult kere külge keerasin.
Selle masina puhul oli juhi poolt, tagaistme juures vaiba all miskised terminalid märja põrandakatte tõttu korrodeerunud...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Mär 2014, 22:53 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Ilmad hakkavad ilusamaks minema, tekib kohe tuju autokallal nokitseda. Meerikamaalt sai uued esimesed õõtsad tellitud. Süüteluku vea lahenduseks otsustasin uue süütelüliti tellida, loodan et on selle viga(ennist pajatasin, et võti ei taha vahel välja tulla). Sai ka uus bensiinipump tellitud kuna auto tagaosas on vahel veider kõrge sagedusega pinin, millegi muuga ma seda seostada ei osanud, kui et bensiinipump hakkab minema. Tellitud sai ka juhi tagumise ukse kesklukku süsteem, mis ammu vahetamist tahab. Vahepeal lasin pisut keretöid teha(tagumine tiiva serv mullitas) ning töö on igati viie plussi vääriline. Ühes teemas pajatasin juba, et sai aku korra maha tõstetud ja massjuhe üle vaadatud. Kõiksugu histori Uxxx koodid nüüd läinud, isegi mootori tuli kustus ära kuigi kahel lamdal eelsoojendus puudulik. Aga kummitab sellne kood nagu:
C1282 histori (Yaw Rate Sensor Bias Circuit Malfunction)
Nigu se kood ilmus lõi ka tabloo peale kirja service stability sys. Mida sellest koodist arvata?

Päikest
Rihard


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Mär 2014, 23:44 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Ilmsesti saad aktseleromeetrit hakata vahetama. Soovitav mõne toimivaga alustuseks katsetada.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Mär 2014, 00:09 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Juba pikemat aega uurin siin, mis asi se on aga päris täpselt ikka aru ei sa, mis ta eesmärk on ja kus ta asub üldse?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Mär 2014, 01:22 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Aktseleromeeter on junntükk, mis mõõdab/tuvastab muutusi auto suunas/külgkiirenduses jne. Tema infost juhindudes reguleerib autokene stabiilsuskontrolli ja aktiivvedrustust. Paikneb vist pagassis keskel mütsiriiuli all.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Mär 2014, 09:31 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kuni ta history on, ma ei kurvastaks eriti. Kui aktiivseks lähebv, siis peaks ka karjuma et stability system disabled või midagi sellelaadset.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Mär 2014, 16:13 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
Täitsa sürr kohe, kui palju jamasid. Meie käes töötas auto nagu kulda - kas tõesti see vahepealne omanik suutis poole aastaga auto nii pekki keerata, et mitte miski ei toimi?
:?:

PS. Kui linna satud, võta ühendust - mul on mingeid asju veel alles sellele autole.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Mär 2014, 22:24 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
anryo kirjutas:
Täitsa sürr kohe, kui palju jamasid. Meie käes töötas auto nagu kulda - kas tõesti see vahepealne omanik suutis poole aastaga auto nii pekki keerata, et mitte miski ei toimi?
:?:

PS. Kui linna satud, võta ühendust - mul on mingeid asju veel alles sellele autole.


Kahjuks on jah just minukäes auto trikke tegema hakanud aga küll ma ta viimseni korda putitan. Oleks vaid see rahakott väheke suurem toimuks kõik palju ladusamalt :)
Ilusad ilmad mõjuvad hästi. Ükspäev võtsin kätte ja tegin terve salongi piinlikult puhtaks alustades istmehooldusest ja lõpetades laepolstriga. Märteni käest sai vahepeal Bose esiuste valjukad sebitud. Ei ole küll päris samad aga väikeste vineer flantsidega saab nod sinna vanade asemele uuesti paika. Vaata, et tuleb isegi parem kui originaal. Veel sai ostetud korralik püsivaha, millega mul kunagi veel kokkupuudet olnud ei ole, kiidetud kaup aga eks nädalavahetus näitab, kui ilm muidugi lubab. Kui juba pajatamiseks läks. Trisisin mingiaeg aknaliistudelt koleda kooruma hakanud musta kile maha. Alt tuli välja ilus ja puhas kroom aga siiski häirib kuidagi silma. Õnneks on leiutatud plastitip värvid, mida lihtne peale lasta ja kui läheb koledaks tõmbad maha nagu kummist kile. Hiljem, kui tehtud panen ehk pildimaterjali ka. Tulevikus plaanis ka kogu auto ülepoleerimine ja kõikide iluvigade ära kaotamine.

Päikest
Rihard


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14 Mär 2014, 10:42 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
Kõik need mustad teibid on minu pandud ja ega nad vist 3a kesta ei taha jah... :)
Muide, avastasin ise ka just üleeile, et Audiocitys on sellised 2-ohm komplektid müügis: http://www.audiocity.eu/autoaudio/kolar ... d/1452-323 (neid on 13cm ka).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14 Mär 2014, 13:42 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Juba eelmisel aastal aprillis, kui auto oma valdusesse sain kobrutasid õrnalt need teibid, et mitte isegi kolme aastat. Plastitip pealks hulga parem asi olema vastupidamisel aga eks näis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Mär 2014, 21:09 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Täna saabus mikimaalt bensiini pump, keskluku mootor sammuti ka uus süütelüliti. Juhi tagumine uks sai ilusti korda, oligi viga keskluku mootoris õnneks(kartsin juba, et asi ukse moodulis). Alustasin ka süütelüliti vahetamist. Navi ja kliima plokk sai suure vaevaga välja urgitsetud ja süütelüliti ilusasti näha. Kas keegi teab mõnda head lehte, kus oleks õpetus süütelüliti vahetamiseks. Googeldades pole mitte midagi tarka leidnud. Ei tahaks eriti oma loogikaga teda sealt eemaldama hakata kuna seal miskid solenodid, mis ilmselt peavad teatud asendis olema, et üldse asi kätte saada. Või on keegi ise vahetanud või teab, kuidas käib?

Rihard


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Mär 2014, 23:26 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Jälle remondijuttu. Tänane õhtu sai sisustatud uste kõlarielementide installimisele ja bensiinipumba vahetusega. Helipilt muutus sellest kohe palju paremaks :) Bensiinipumba vahetus läks ka üsna valutult, kui rooste läinud kinnitus flants välja arvata. Tunnike urgitsemist ja roostesurmaga leotamist aitasid ta lõpuks lahti. Kõrge pinin nüüd kadunud, ainult veider korin on. Võib-olla, et õhumullid vahel alles. Pininat kostus hoopis kapotialt peale pumba vahetust, kuskilt sisselaske toru juurest aga kust täpsemalt ei suutnud tuvastada. Mootori välja suretamisel kostus pininat veel mõningad sekundid kuni vaikselt hääbus. Umbes nagu rõhk oleks välja jooksnud kuskilt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29 Apr 2014, 20:46 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Üks suvine pilt ka:

Pilt

Autol praktiliselt kõik vead nüüdseks eemaldatud va. lamda andurite vahetus. Eile sai tuledepesurid tööle putitatud. mootor oli seest roostes ja sellepärast ka kinni jäänud. Uut pumpa oleks sellegipoolest tarvis, pakkumised oodatud!

Rihard


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 109 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9