Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 21:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 109 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 06 Juul 2015, 14:16 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Under peaks ikka all olema, mitte taga.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Juul 2015, 00:01 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Täna jõudsin nii kaugele, et vahetasin osad lamda andurid ära. Tuleb välja et lamdasid on minu autol siiski ainult 3 mitte 4 nagu mina tellisin. Kuna jäin ajahätta jõudsin ära vahetada 2 neist. Üks, mis on peale katalüsaatorit ja teine siis kollektori oma. Täpsemalt siis see, mis radika poolne 2-8 silindri oma. Kustutasin veakoodid ära ning tegin väikse sõidu veendumaks, et kõik korras. Tagasi tulid koodid P0155 ja P0135. Viimane kood on bank1 sensor1 (radika poolse kolle lamda) mille täna tegelikult ära vahetasin. P0155 on bank2 sensor1. See siis tulemüüripoolne kolle, mis vahetamata jäi. Tagatipuks tuli hiljem tagasi ka P0300 (engine misfire detected) ning olen jälle alguses tagasi. Tundub, et kumbki süütepoolidest lõpetas taaskord töö. Eelmine aasta tellisin ebay-st 2002 aasta seville süütepoolid, mis väidetavalt töökorras olid. Kasutusele läks siiski neist ainult must, mis on 1-7 silindri oma. Nagu eelpool mainitud siis see lahendas ka tookord probleemi. Hõbedasega on aga selline paha lugu, et ühel metall otsikul, mis piibu sisse läheb on suur pragu sees. Mis te arvate, kas on mõtet seda üldse liimiga parandama hakkata?

E: lamda koodide kohta leidsin sellise juttu. Oskab keegi paremini mulle lahti tõlkida?

Fault Code Definition
The Powertrain Computer or PCM has determined that the Oxygen Sensor has taken too long to begin switching after the Engine Coolant Temperature Sensor has reached its proper operating range, preventing closed loop fuel control.

OBD II P0135 Oxygen Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 1)
OBD II P0155 Oxygen Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2, Sensor 1)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Juul 2015, 07:42 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
maakeeli võiks tähendada, et andur on aeglane signaali andma (0 ja 1V vahel pendeldama) ja seetõttu aju töötab avatud reziimis. Elik ei loe selle anduri näitu. Mis marki andurid ostsid? Bosch olla näiteks selline, mis vahel hästi Caddy peal ei taha töödata... Või on ehk praak juhtunud, see ka võimalik. Proovi teist andurit, siis jälle targem.

Prao kohta ei oska midagi arvata, võid ju EPOga proovida, halvemaks vast ikka ei tee.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24 Juul 2015, 19:20 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Andurid sain Densod ja need olid tal ennist ka peal. Aga viga vist teada. Millegi pärast põleb lamdade kaitse(10A) kohe peale väikest sõitu uuesti läbi. Ilmselt juhe kuskilt läbi hõõrund? Muidu visuaalselt tundusid kõik juhtmed väga korralikud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 109 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9