Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 27 Apr 2024, 16:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29 Juun 2012, 22:55 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
:) õnnelikult esimese Cadillaci roolis esimesed 160km läbitud.
Pikemalt kui pääsen suurema ekraanitaha.


Viimati muutis zpotoloom, 04 Apr 2013, 20:29, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02 Juul 2012, 20:01 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Pilt

Sellest saati kui selle aasta märtsis sai Devillega mõned meetrid edasi-tagasi sõidetud
enam süda rahu ei andnud ja sai hoolega silma peal hoitud sarnaste isendite pakkumistel.

Nüüd siis lõpuks massin olemas ja emotsioon on kirjeldamatu.
Igapäevaliikurist Opeli rooli kohe mitte ei tõmba enam :)


Viimati muutis zpotoloom, 16 Nov 2012, 20:11, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02 Juul 2012, 20:10 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
bjuutile ikka tulemas? Oled teretulnud meie pesapaigas müüri taga.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Juul 2012, 10:36 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Kahjuks seeaasta ei jõua, tulevikus kindlasti kohal.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Juul 2012, 18:41 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Pilt

selline küsimus, et kuidas see õli tase ikkagi olema peaks.
Õlivarda tähistus kuidag segane.

Phmt saan õieti aru et seal ristkriipsutatud alas peaks olema mis siis on ca 1l vahemik.

Sellisel juhul peab vähemaks laskma kuna hetkel on tase FULL'i U täheni.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Juul 2012, 19:32 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
nii ongi, vähemaks jah. ja minu mälu järgi oli see ristiine ala ca 0.5 l.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Juul 2012, 22:49 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Ülearune õli mootorist väljutatud.
Õlipunn oli nii kõvasti kinni, et ühest võtmest sai ka lahti.

Aku sai ka kindlamalt paika, hape on korralikku tööd teinud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Juul 2012, 16:48 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Imelik kuida mul siis nii viltu see asi läks. Õlipunni kahtlustasin ise veel, et jäi ehk natuke lõdvalt (ei kasutanud lõvijõudu). Akualus on ilmselt aastaid selline juba olnud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Juul 2012, 18:53 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
igaks juhuks jälgi, kas jahutusvedeliku arvelt õlitase ei tõuse... :ill

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Juul 2012, 21:23 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
OnkelMats kirjutas:
Imelik kuida mul siis nii viltu see asi läks. Õlipunni kahtlustasin ise veel, et jäi ehk natuke lõdvalt (ei kasutanud lõvijõudu). Akualus on ilmselt aastaid selline juba olnud.


ei tea jah, oluliselt paksemast plekist tehtud õlivann ka kui ma harjund olen,
ei julgend väga jõudu rakendada kuna euroopa autodel õlivann ikka imeõhukesest plekist tehtud.
algul oli selline tunne nagu poldile mutter otsa keeratud õlivanni põhja aga kui naks ära käis mehisema võtmega
keerates siis liikus juba kergelt, kinni keerasin oluliselt lühema varrega võtmega.


ain kirjutas:
igaks juhuks jälgi, kas jahutusvedeliku arvelt õlitase ei tõuse... :ill


mhmh, hoian silma peal, siiani ei ole jahutusvedeliku tase grammigi vähenenud,
üks nädal veel tööl ja siis pikem puhkus, saab kohe rohkem massinaga kulgeda

mingi aeg peaks klapikambrikaaned maha keerama ja hüdrotõukureid visuaalselt hindama,
siis saab kinnitust, et see see klõbin tuleb ikka ülevalt poolt nagu häälest kuulda.

mul kolm varasemat GM-i mootoriga masinat sama häält teinud ja põhjuseks olid
tõukurid, esimese masina 1.3 mootoriga sai üle 150 000 km sõidetud "diisli" häälega
ja mootor töötaks veel edasi kui kere poleks küljest ära ussitanud,
ainult käigukaste läks kolm tükki selle aja jooksul.
( kui manuaalkast on juba pikalt ilma õlita töötand, siis õli lisamine lõpetab selle töö )


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Juul 2012, 23:30 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Võta kaaneke maha jah ning piilu sisse. Endal jäi lihtsalt koha puudumise tõttu uurimata. Samas kui ülevalt kork maha keerata siis tiks käis täpselt tõukuriga samas rütmis. Nii tühikäigul, kui gaasi andes.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Juul 2012, 08:28 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Klapikambrikaante mahakeeramisel vöid töukurite nägemisest vaid unistada, sest need asuvad sügaval mootori köhus. Nende nägemiseks pead eemaldama ka sisselaskekollektori ja kilodega muud nänni mis seda tegevust takistab.
Sellel toredal 4.1'l peaks vast olema tavalised flattappet töukurid. 4.5l ja 4.9 on rulltöukurid, oli kunagi juhus kus ühel töukuril oli rulli laager laiali läinud, siis tiksus kah tublilt.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Juul 2012, 10:58 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
90Deville kirjutas:
Klapikambrikaante mahakeeramisel vöid töukurite nägemisest vaid unistada, sest need asuvad sügaval mootori köhus. Nende nägemiseks pead eemaldama ka sisselaskekollektori ja kilodega muud nänni mis seda tegevust takistab.
Sellel toredal 4.1'l peaks vast olema tavalised flattappet töukurid. 4.5l ja 4.9 on rulltöukurid, oli kunagi juhus kus ühel töukuril oli rulli laager laiali läinud, siis tiksus kah tublilt.


Tõsi ta on, vaatasin mootori ehituse teravama pilguga üle.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Juul 2012, 23:53 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
300 km taas läbitud ja ei õli ega jahutusvedeliku taseme muutust

paar hetke enne parkimist viskas service polema ja E30 - ICS
homme resetin ära ja naeb kas tuleb tagasi.
Idle on yhtlane muidu. Veits korge 900rpm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Juul 2012, 23:57 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Rongi seljataha ei tekitanud aga no ei taha kiiiresti soita, 80ga paras tiksuda
muidu soit saab koleruttu otsa


E30 tagasi ei tulnud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 94 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9