Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 24 Apr 2024, 17:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04 Aug 2012, 13:14 
Eemal
õlinina

Liitunud: 12 Apr 2007, 19:15
Postitusi: 420
Asukoht: tallinn
Skype Kasutaja: leigar
suvel käivitades soojal mootoril hakkas tagumine pihta vända piirkonnas.
eks õlidega mängimine aita seda kolinat vähendada!

_________________
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com
http.://www.hella.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29 Sept 2012, 18:27 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Nov 2012, 17:05 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Nov 2012, 20:09 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Kuna ilmad veel soojad siis pidi ikka masina uuesti garaazist välja ajama.

Kaks ringi ja käima ta läks, nagu kellavärk(ptui,ptui,ptui). Õhtuse sõiduga isegi E30 ei tulnud kummitama,
mis muidu pidevalt service soon tuld põlema pani.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Apr 2013, 20:33 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Selle kevade esimesed sõidud sai märtsi lõpus ära tehtud :hat

TÜV käigus kahjuks läks jahutusvedelik keema ja seetõttu ootab hetkel spetsialistide arvamust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Apr 2013, 20:46 
Foorumil
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
soe soovitus, ära hakka sellesse motosse raha sisse taguma - 4,5 või 4,9 vahele ja tehtud.
Neid ikka vast vedeleb ja nagu sa eelmiste omanike teemasid kindlasti lugenud oled, pole see masin just ülearu remonti saanud.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Apr 2013, 21:09 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Ehk lihtsalt on seismisega termostaat kinni jäänud vms sellist lihtsamat? Kas vendid käima läksid?
Lihtsalt see auto ei ole mittemidagi väärt, vahetpole mis mootoriga, et sinna midagi sisse veel matta. Kui just endale hirmsasti ei meeldi ja ei taha sellega ise söita koguelu.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 08:09 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Märtenil oli 4,5 täitsa olemas. Hakkasin ise tegelema kuid reaalse aja ja koha puudumise tõttu jäi katki. Vendid käisid minul alati täiega enne aju remonti. Peale aju remonti hakkasid ilusti toimetama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 09:24 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Kus sa aju remontisid? Mul ka sama jama ventidega, et täiega panevad mõlemad. Ja kumba aju, kas BCM või ECM?

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 17:42 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Lasin teha Top Partsis. Tegemist oli ikkagi BCM-iga, aga mul oli reaalselt tee maha põlenud, niiet suurem osa möllust ei töödanud (tablood, konditsioneer, vendid uugasid jne).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 18:13 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Tallinna top partsis? Ja kas ainult aju sinna, või koos autoga ja kaua aega võttis?

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 19:02 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Võtsin aju maha ja viisin ainult aju. Ei mäletagi kaua aega võttis. Mitte kaua.. Räägi sümptomitest ka neile siis. Ning jah, Tallinna TopParts.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Apr 2013, 19:25 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Mul on ikka F31-F32, et ajud ei suhtle omavahel, vendid on täie võimsuse peal ja kont ei saa ajust massi impulssi releesse. Kütuse kompu paneb ka muudkui ringiratast.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Mai 2013, 01:20 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
Auto remondist tagasi ja pool läänerannikut ka läbi sõidetud.

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Juun 2013, 22:11 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Mär 2012, 16:34
Postitusi: 61
Asukoht: Haapsalu
http://www.cadillacforums.com/forums/ca ... ost3035355
Tsiteeri:
I had similar problem with a fan control module for radiator fans. on my 1985 fleetwood should be same on your model. Module sits behind headlight and basically takes the BCM fan signal and amplifies it to control the speed of the radiator fans. This module also has a feedback signal back to the BCM so it knows if fans are rotating and speed. I was able to fix the module as the parts that go in them are the power FET transistors mounted to the heatsink. I replaced with
Intersel 76137P N channel Power FETS x 4 transistors needed. It looks to me like the originals just do not quite have the current capacity for the two fans. If the fans get a bit sticky they cause more current to draw through the control module and pop the transistors.
Here is datasheet. http://html.alldatasheet.com/html-pd...UF76137P3.html

Just open up module and replace the 4 transistors on the heatsink with above and you have a better speed control module than new. These FET's are rated 75A at 30V x 4 lots of current. Also note the heatsink has fan voltage on it so it should be isolated from touching any chassis ground or it would blow the transistors. A cheap fix couple dollars for the parts a solder iron and good as new. Also check for corrosion inside on the foil as water seems to get in.


Cadillacforum tuli appi, kui nüüd aega tekib siis mooduli välja sikutama ja vaatama kas annab seal midagi parandanda. Proovisin suunatule august kätte saada aga juhtmerägastiku vahelt kohe mitte ei tahtnud välja mahtuda. Esituled tahavad mõlemad koos ära tulla tulede raamiga kuna tulesid raamiküljes hoidvate poltideni ei pääse.

Ajutise lahendusena võtsin signaali alt voolu relee lülitamiseks, et saaks pikemalt fooritaga seistes
ventilaatorit käima lülitada ilma et salongi uut kaablit vedama peaks.

Senikauaks on antenni mootor nokitsemiseks, käib teine niisama tühja ringi.
Peab sisse vaatama.

Peale seda kui antennimehhanism otsad andis makk käima enam ei lähe. Sisselülitamisel
korraks kuulda tagakõlaritest lülitust ja see ka kõik.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9