Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 27 Apr 2024, 22:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 110 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09 Veebr 2012, 18:00 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Nonii,

Soovitusel teha foorumisse teema otsustasin võimalusest kinni haarata ja teema ära teha.
Saabus teine siis meite perre reedel, 3. veebruar 2012. Eelnevalt kasutaja imre007 omanduses olnud auto. Oli vist senimaani kõige odavam Lac Eestis.

Natuke endast ka: Eelnev kasutaja mats36 (tehniliste viperduste tõttu vahetasin kasutajat).
Nimeks Mario, vanust pole küll palju (18) kuid autodega tegelenud juba mõna aega. Minu enda autoparki kuulub nüüd siis 2 Caddyt. See 87 ja üks väikene 89 aasta Eldo. Papal on liikuriks 97 Deville. Seega hingega asja juures.

Tagasi auto juurde tulles. Siililegi selge, et ''just tehasest tulnud'' autot odava hinnaga ei saa. Nii on ka tegu antud eksemplariga. Tegemist vajab nii üks kui ka teine asi kuid autol endal on potentsiaali. Sellise raha eest autot küll ja veel.

Põhilised probleemid siis mis vaja hetkeseisuga likvideerida:
* Kolks/klõgin mootoris
* Armatuurile elu sisse puhuda
* Lagi korda teha

Üldiselt olen ostuga väga rahul. Nagu ka Imre ütles, siis läks asi õigesse kohta. Plaan ikkagi teha asi korda niipalju kui võimalik ja siis hakata sõitma. Hetkel mina veel seda 4.1 mootorit ei pelga ning loodetavasti ei hakka ka tulevikus pelgama. Foorumitest lugedes võib ka kuulda, et kui lased mootoril korralikult soojaks käia ning väga ei retsi siis peaks asi kestma.

Mõni illustratsioon kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Uuendused niipea kui mingisugusele järjekordsele kalale jälile saan.

Seniks jõudu aga teistele Cadillacilistele!

Parimat,
Mario


Viimati muutis OnkelMats, 30 Juun 2012, 00:50, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Veebr 2012, 18:52 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Önne, ehk saad sellest ikka elulooma veel.
Eks need 4.1 mootorid söidavad kindlasti mingilmääral, a kui ise ka loogiliselt järgi mötled siis ega pole eriti tore väriseda koguaeg et kas ikka sai mootor enne söitmahakkamist piisavalt soojaks jne. Sellepoolest on vöimaluse korral ikka targem kas 4.5 vöi 4.9 vahele kukutada.
4.1 vead olid pöhiliselt just ülekuumenemisega seotud mu mäletamist mööda.
Kui pääsed praegu vaid saalede vahetusega, mida saab suht edukalt teha ka mootorit maha vötmata, siis tasub proovida. Kui aga juba päris pilbasteks vaja kiskuda siis ma enam elustamisel mötet ei näe sest juba tihendisats maksab liiga palju surnult sündinud mootori kohta.

Edu igaljuhul!

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Veebr 2012, 19:10 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
igatahes! :beer
Indreku soovitusel jumet - ja kuna sul anyway üks 4,5 motoga Caddy veel on, siis vaatagi see vahele - hulgu hea juppe ka osta ja tagavaraladu pidada. :)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Veebr 2012, 19:27 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Eks ma vaatan. Ta ei kostu minujaoks üldse saalekolksuna. Pigem nagu klapiklõgin. Õli ka teab mis ajast sees - must ta igastahes oli. Esialgu üritan praeguse vedelama õli asemel miskise 10w-40 sisse sokutada. Kui ei aita, vaatan saalesid. Väga nagu doonordama ei tahaks veel hakata.

E:
Rääkides mootorivahetusest siis tükk aega tagasi lugesin, et mootorid istuvad kinnituste poolest 1/1 vahele, mis on ka muidugi loogiline. Kuid ainuke mure pidi olema ajudega. 4.5 aju ei pidanud nö ''plug and play'' stiilis töötama, vaid vaja mõningast ümber teha. Samas saab ka panna 4.1 ajuga tööle kuid vahe selles, et aju arvab mootorit endiselt olema 4.1 ja siis vast jääb jõust natuke väheks - küte, õhk ja muu tuleb ju vähe erinevalt peale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Veebr 2012, 20:08 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Lõginad on kahtlased, ühel Grand Cherol oli no nii klapi tiks, kui olla sai, lahti kaanetamisel selgus, et saale.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Veebr 2012, 20:29 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Eks neid juhuseid ole olnud kah. Kuna asi vajab niivõinaa õlivahetust siis vaatan - kerin alt kaane maha kiikan sisse. Ei tea küll millal või kus. Ei taha väga palju treilatamise peale ka kulutada.

Hetkel on rõhk aga armatuuril. Kõik kaitsmed terved, releedes ei saa ka asi olla. Armatuur on elus vähemalt, kuid pilti ette ei tule RUN positsioonis, pilt vilksatab ees siis kui süüde välja võtta. Eks ta miskitmoodi süütelukuga ühenduses ole, pole miski keeruline lahti ka kakkuda - aega võtab teine ainult.

PS. Armatuuris põleb koguaeg vaid raadiol olev display. Spidokatabloo, kütusetabloo ja soojenduse tabloo on pimedad. Imre käes oli asi töödanud enne seismajäämist, peale pikemat seismist oli ära kustunud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Veebr 2012, 23:21 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Tutvu ka Imre vanade teemadega - sealt ehk saad ka mingi pidepunkti:

viewtopic.php?f=1&t=1733
viewtopic.php?f=1&t=1540&start=30
viewtopic.php?f=1&t=838
näiteks. saad mingi pildi asja olukorrast ette vast.

aaa jah, 3 Caddyga seltsimehed peaks juba küll tõsisemalt klubiliikme staatuse peale mõtlema hakkama ;)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Veebr 2012, 23:45 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Neid vanu teemasid olen läbi lugenud kordi 3 juba vist aga eks enda uudishimu asi laiali kakkuda kõige õigem. Klubivärgi üle peab vast hakkama jah vähe tõsisemalt juba mõtlema...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Veebr 2012, 02:28 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Õnnitlused ka siitpoolt ning loodetavasti saad tast ikka elulooma. Selline tähelepanek veel lisaks, et tegemist ei saa olla Fleetwood Brougham-iga, kuna ninavedusena neid ei toodetud. Küll oli 87-88 aastal Fleetwood-i liignimena kasutusel D´Elegance.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Veebr 2012, 09:58 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
exactamundo

Pilt

infi veel:
http://www.motorera.com/cadillac/cad1980/CAD87F.HTM

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Veebr 2012, 14:33 
Eemal
huviline

Liitunud: 17 Dets 2011, 10:53
Postitusi: 95
Soh, ei pannud tähelegi, et jälle eksikombel Brougham kirjutasin. Eks too selline alateadvuse värk ole kuigi d'elegancest täiesti teadlik.

Tänud korrigeerimast ;)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Veebr 2012, 15:39 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Sinu järgmine Caddy mudel on siis teada :evil:

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Veebr 2012, 20:28 
Eemal
õlinina

Liitunud: 02 Nov 2005, 17:14
Postitusi: 430
Väga hea kuulda,et midagi ellu äratatakse jälle, eriti veel selle aastakäigu masinaid. Tegelikult väga mugav on sellisega liigelda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Veebr 2012, 22:40 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Klaasipesuvedelikku hakkab sellega minema ämbritega :D:D:D Nii kuradi madal, et kõik sitt on esiklaasil. Linna piirist välja saad, siis oleks statsionaarset pumba lülitit tarvsis ;) Aga muidu on küll jah mõnus kulgeda.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Veebr 2012, 10:54 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Krt sul on ka mingid ebamaised probleemid, mis sa üritad väita et see auto kogu ülejäänud maailma toodangust madalam vöi milles point :?
Ma ei usu et minu oma körgem on, aastas saan 5l pesuvedelikuga mugavalt hakkama. Muidugi ringe ümber eesti ei tee ka igapäev.....

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 110 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 108 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9