LT1-l pole sammuti midagi häda
Pihusteid on küll 8 ning see tekitab ettevaatlikkust, eriti klassikalise lahenduse austajatel. Lisaks on LT1 maine alla toonud GM-i kupeed, mis on Mikis kõvasti hoora saanud ja siis koolemise äärel odavalt eestisse toodud.
Kui regulaarselt 10 000 km tagant head õli sisse valad ja veepumba igaks juhuks kohe ära vahetad, siis kestab see mootor FW kõhus kenasti. Kui veepump lekkima hakkab (ja mingi aeg hakkab, sest seda eriti ei vahetata, kuna autol puudub rihmajam) siis hävitab see oma paigutuse tõttu süütesüsteemi, ning sealt algab tuvastamatute probleemida jada. kui veel masinal juhtub olema asjalik tagasild (LSD + ülekanne) siis lendab see kolakas foori tagant minema aupakliku nobedusega.
_________________
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo