Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 27 Apr 2024, 22:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 26 Mär 2013, 08:31 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Nagu viimastel aastatel kombeks siis kevade lähenedes on USA teedel vaja ringi kolada. Nii ka seekord.
Praeguseks hetkeks juba 7s päev läbi ja hetkel Fillmore’s, UT.
Mõnesmõttes eriline trip kuna nädal enne algust oli suurem võimalus, et asi jääb ära aga ei hakka põhjustesse süvenema.

Alguse sai asi siis 18.03 hommikul kell 4 kui Rakverest Tlna pooel minekut sai tehtud, et Helsinkisse ning sealt Londoni Heatrow kaudu LAsse loksuda. Lennutunde kogunes tublisti ja mis kõige hulllem, see 11h kestud lend AA 777 lennukiga ei olnud kõikse toredam, kuna ei saanud istmega läbi. Pidevalt oli kael kange ja no fun :D. Pealegi istumine oli middel in the middle ehks siis päris keskel. Istmete konf olgu öeldud on säästuklassis seal siis 2+5+2 ja minu kohaks oli 5s loe kummalt poolt tahad.
Aj jaa tlna lennujaama kiiksude hulka kuulub ka see, et need irisevad alati ESTA pärast. Ainuke koht kus seda paberil näha tahakse ja mitte esimene kord. Kuna enne reisi sai nutufonide seltskonna liikmeks astutud siis sai talle see nummer sealt maha loetud. Kuigi tibi oli end sõlme keeramas, et seda ikka paberil näha.

Nu lõpuks LAs ku oli meeldivalt soe sai AVISe rendiputkasse auto järele mindud (läbi BA koduka bronnides oli hind märksa sõbralikum nii poole ja rohkema võrra kui Avis com või Avis ee kaudu või mis iganes muud portaali kasutades). Pakuti Tojooda Kamrit, mis oli muidugi ahvatlev kuid siiski sai selgeks tehtud, et Usas peab ikke usa käru olema ning sai Impala jällegi võetud. Ei kurda.
Edasi õhtuse rushi ajal Camarillosse veeretud ning esimese öö õigus Days inni nimelisele asutusele antud.
Järgmine päev muidugi (naise rõõmuks) oli kohaliku Outleti külastus ja sinna enamus päevast jäi ning alles õhtul sai Santa barbara ja muu sellise poole liigutud. Hommikul sai enne outletti mindud Malibusse kus Zuma beachi nimelises kohas sai kohalik kodutu ää nähtud, kes tervislikke eluviise evides magas rannas õiglase und ning samuti oli terve punt delfiine läheduses, kahjusk piltide pealt annab nende seljauimi üles otsida( teleobjektiiv vedeles autos loomulikult selleks puhuks).
Öö lähenedes sai end paigutatud meil telepurgist tuntuks saanud kohas nimega Santa Barbara.
3nda päeva teemaks sai Route 1 ehk siis serpentiin ookeani ääres. Hommikul aga sai üht koma teist infi leitud ning mõningad muudatused plaanidesse.
Santa Barbarast minekut teinud ja end 101e nimelisele teele sätitud sai mitu aega seal kulgetud. Remargi korras olgu öeldud, et Calis on põllutööd vägagi päevakorras ning korjati seal igast maltsa üles ning maasikad, sidruni ning apelsinid täitsa õige värviga puu kulge riputatud. Muide maitsevad paremini kui meite poodides giptimaalt või kus iganes pärit analoogid.
Miskis puhkepaigas sai saksamaalt pärit tsiklistidega pisut juttu puhutud ning siis edasi kohta mis meie kohalikus murrakus igati nooblilt kõlab Solvang. Kuda iganes kohalikud seda ei häälda on tegu linnaga kus kõik on nagu Taanis. Päris lahe leid oli.
Edasi siis sai tee nr 1 võetud ning paarsada kilomeetri lõbutsetud. Algul kui ma ennast Lööbina tundsin ning Impalast Sidruni mõõtu rallikat ette kujutasin sain kõrvaltistmelt hävitavaid kommentaare kui järjekordset kollast märki numbriga 25 eirasin ning pidin seletama, et ei ületa kiirust vaid ei hooli soovitusest. Samas ees loksus ka üks RV mis punnitas kah viimast võtta ja mitmed kurvid läksid sedasi, et nibin nabin ei jätnud ta paremat külge mõne mäeküljele mälestuseks.
Miski aeg hiljem aga jäi jalgu üks fjord eskort vist, kes jagas matsu ning hakkas tempot tegema. Veidral kombel oldi sellise tempoga ka kõrvalistmel rahul :D.

Nu igatahes sai lõpuks maandutud Salinase linnas. Järgmine hommik aga pisut tagasi sõidetud ning oma 3 tundi kohaliku spaa mõnusid nauditud Cali päikese all. Igatahes tunnid hiljem olin omandanud punase tooni.
Edasi põhja ning õhtu sai veedetud juba Frisco küngastel ning kohalikku kaubandust pisut uuritud ning Juhtme Auto (need mis tavaliselt ollivuudi vilmides rööbastelt maha sõidetakse) nimelises tõllas pisut ringi kulgetud. Ah jaa hotellis sai küsitud kus lähim juhtmeauto peatub siis öeldi et ainult 2 kvartalit minna ja ütleja näolt võis lugeda mõnusat irvet.
Nu igatahes hiljem oli aru saada miks see nii oli. Nu tegelt oli minna 2,5 kvartlait aga see eest igasugune Tehvandi tõus on kökimöki selle kõrvalt. Kui alguses oli pisut jahe siis künka otsas oli juba ilm väga soojaks läinud:D.
Järgmisel s.t. 4nda päeva alguses sai siis võetud pisut aega ja müratud Frisco küngastel. Lõbus oli, eriti need paar kohta kus alla sõites nägid ainult õhku aga mitte grammigi teed ehk siis ei teadnud kas nüüd on vaba langemine või mingi eriti räme langus.
Kui lõbu läbi siis sai pisut aega võetud ning Pier 39 nimelist turistilõksu külastatud. Tore koht oli kõigi oma atraktsioonidega seal hulgas ka hülged ( tegelikult vist merilõvid nagu kohalikud neid kutsuvad).
Kui seal isu otsa sai siis edasi Golden Gate park sihikul. Nu ilma gepsuta võttis see aega oma tubli tunni ja natuke peale, ja puhtalt selle pärast et tiirutasin seal lähedal nigu kass ümber pudrukausi (ilma et kass pudrust midagi peaks).
Nu GGP-s oli üks päevakorrapunkt maha pandud ja see oli Japanese Garden. Mõnus rahustav paik.
Seal rahustav doos käes sai siis edasi liigutud. Nagu ikka ei läinud kõik nii nobedasti ku vaja s.t. kui vaja pole oli neid GGB silte kõik kohad täis nüüd kus vaja ei ühtki aga noh lõpuks õnnestus end siiski punast silda ületamas leida ning peale väikest fotosessiooni nina Sacramento poole sätitud lootuses end seal ööbimas leida. Kuna selle linnaga mingeid plaane polnud siis peale öömaja muid soove polnud. Veidral kombel ei suutnud müüda interstate kimades käigu pealt ühtki onni tuvastada ja sedasi sai end hoopsi x miile kaugmalt leitud, kui mälu ei peta hetkel siis kohaks oli Roseville.


Pildiraamatu Californiast leiab siit aga pole päris kindel kuis töötab sest peale googli ringide tekitamis on mõned lihtsad asjad kuhugi ää peidetud ja pealegi viimased päevad tähendag fast wifi sama mis arvelauaga arvutamine.

PS: hetkel kuskil karu p...s Utahi kaguosas.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 26 Mär 2013, 10:33 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Igati muhe lugemine, jätka samas vaimus. :rock

Smoking area on sealkandis vägev pildi järgi :)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 27 Mär 2013, 07:31 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Nu see suitsuruum lokaliseerub Heatrow nimelise aeroplaanide kogunemispunktis Terminal3.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 27 Mär 2013, 12:32 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Mär 2010, 12:04
Postitusi: 91
Asukoht: Harju
Nu sa ka kirjutad alles siis kui juba käidud.. Sacramentost Truckesse oleks kiviga visata olnud, oleks sulle korraldanud seal sooja vastuvõtu koos organiseeritud pealsunnitud mäesuusatamisega. Patt lugu, et Tahoe järve ja Carson City vahele jätsid, ilusaim kant sealkandis. Olen seal korduvalt viibinud lihtsalt:)

Aga lahe lugemine ikka, jätka samas vaimus!

Edit: Kui sa juba Utah-s oled, ära Bonneville vahele jäta!! NB Kõige parem offroad ja kiirendusauto on alati olnud rendiauto :hat

_________________
ugly eldur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 27 Mär 2013, 17:12 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Ha muhh jehh, oota, Lake tahoe ja Carson City - tehtud. Aga jah tegelt millalgi tuli meelde jah et sul keegi seal Tahoe ümbruses pesitseb. Aga see oli ja way hiljem.

Püüan edasist juttu mingi hetk panna.
Praegu Santa fe juures.

ennetav pildiraamat, jutt tuleb hiljem

Pisut statistikat.
Auto Chevy Impala saadud algnäiduga 12489 mil.
Päev 1. 57 mil, LAX-Camarillo.
Päev2. 123 mil, Camarillo- Malibu-Camarillo-Santa Barbara.
Päev 3. 270 mil Santa-Barbara – Salinas (Ca1 route).
Esimene tankimine San Luis Obispo odol näit 12782 ehk 293 miili sõitu. Paaki mahtus 11,8 gallonit koguhinnaga 51, 29 kohalikku rubla.
Päev 4. 171 mil Salinas – Carmel – Salinas- San Francisco
Päev 5 Tankimine 2 SFis. Odol 13127 ehk 345 mil paaki 13,62 gallonit, raha 55 rubla.
Sõit SF- Auburn 159 mil.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 28 Mär 2013, 17:38 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Uus päev ja uued tegevused.
Kuna Sacramentost läbi vuhisedes jäin endale sobimatult I 80 peale pidama siis hommikul kaarti uurides oli mõtekas tubli tund seda teemat jätkata.
Mõnda aega itta libisedes sai ootamatult kogeda vertikaalse kliimavöötme tulemust ning värskeid võililli nähtud. Aga see möödus varsti. Ca 10 minutit sõitu ning lumi ning vulisevad kevadveed, mis ometi etemad kui Läänemere kaldal valitsev nutune olukord kus vist tänase päevani erilist progressi pole lumehulga vähenemisel.
Sellega seoses teeks kõrvalepõike sellele teemale mida siinmail leierdatakse. Teagi kumb nüüd olulisem on aga üks teema on nutune olukord ilmaga idas s.t. New Englandist kuni Coloradoni s.t. kogu see ala, mis Rocky Mountains’ist idas. Miski päev oli väike ülevaade, kui palju temperatuurid erinevad eelmise aasta sama ajaga. Kohati oli erinevus kuni 50F ja seega igas ebameeldivat soga kallab taevast alla. Hea, et seekord läände sai putkatud siis.
Teine teema aga on miski homohulluse ehk samasuguste väliste sootunnustega tegelaste abiellumise õigus. Kuskil keegi pani mingi allkirja paberile ja nüüd kellatakse nii et vähe pole. Isegi vastavad huvigrupid on telepurki oma avalikkust mõjutavad/manipuleerivad reklaamid toppinud nii, et tulistavad täiel rindel.
Muud teemad kaovad nende kahe asja vahele ära.
Minnes tagasi kulgemise juurde siis teeäärne silt näitas rõõmsalt, et elevation 7227ft. Tore keskmäestik siis. Lund oli, ilm jahedam kuid päike paistis. Ei saanud nuriseda. Kui oma tunnike väikeste lisanditega sõidetud sai keeratud teele 89 suunaga Tahoe City. Nu see oli lühike ots ja kui teed lahknesid lasin sam teed edasi kuniks leidsin, et kui see va järv on vasakul siis see ei kuulu plaanidesse s.t. tiiru ümber järve polnud plaanides. Ots ümber ja tagasi. Samas sai aeg võetud ning esimene fotosessioon järve kaldal tehtud. Kui midagi miljonivaateks pidada siis seda kanti vaata, mis nurga all tahad. Ilus oli küll ja kui teisele poole järve jõutud siis aina ilusamaks läks. Nu ameerikale kohasel olid ka männikäbid kordades suuremad kui meitel, sihkese mõnusa kaminapuu mõõtu.
Jällegi siis Tahoe Citys ja edasi juba teel 28 kuniks Nevada jõudis kätte. Peris mitu korda sai vaadete nautimiseks kinni peetud ja ei saa salata oli selline rahustav olemine kohe. Igatahes asi, oli väärt seal käimist eriti kui esimese tripi ajal miskipärast ei märganud seda kõrvalepõiget teha.
Kui Nevada käes siis jäi oodata kuna sildid Carson City peale ajavad ning kui lõpuks nimetatud linna sai jõutud ei osanud kuidagi seisukohta võtta. Asi ju Nevada pealinna staatuses aga jättis sihkese keskmisemõõtu ameerika küla mulje. Ühtki kürghoonet polnud, asjad suure maalapi peal laiali (ruumi ju lahedasti käes) ja – ei miskit erilist. Võimalik et miskit jäi häguseks aga mingeid pikemaid uurimistöid seal plaanis polnud. Sai siis hoopis US 50 peale astutud ning ida poole edasi. Teades seda US50-t kui suht pikka ja nüridat kulgemist tekkis siiski plaan mingi aeg seda mööda kulgeda aga läksime hoopisFallonis Walmarti kohalikku majandust turgutama. Oma tunnike millegiga sai sinna jäetud ja hunnik rublasid samuti.
Kuna kellaaeg kah teab, mis asjalik polnud sai siis suht kiiresti sealt US50ne pealt minekut tehtud 95ndale teele, et võimlikult kiiresti I80 peale tagasi. Nu aga Nevada va kurinahk selline tore koht kus vahemaad igati pikad (olgu öeldud et pikaks jäid need järgnevateks päevadeks).
Nu lõpuks I80l läks edasi tuim andmine itta keset surnud maad mida jagus piisavalt. Pikk lame osa siis mingi küngas ja jälle kuskil kausi põhjas sõitu. Õnneks lubati 70st kiirust legaalselt arendada ning kui lisada eestlsele omane pluss sinna juurde sai siiski edukalt edasi liigutud. Mingil hilisel ajal sai end siis paigutatud magalasse Elko nimelises asunduses. Ilmselgelt läks asi pikale sest suht surnud tursa tunne oli küljes. Ida pool on ses mõttes lõbusam, kuna seal ei pea imelisi vahemaid arendama, et endale pehme küljealune leida. Aga Nevada või muu suurem läänepoolne osariik on ses mõttes natuke planeerimist vajav ettevõtmine. Veidral kombel ei tuvastanud ei Calis ega Nevadas tanklates kupongiraamatuid, mis oleks mõnevõrra seda teematlihtsustanud (alles Utahis suutsin need hankida ja üllatus üllatus oli seal ka Cali ja Nevada vihik saadaval).
Ah jaa, see päev osutus siis eimeseks tigedamaks andmisek kus läbitud miile kogunes omajagu ning kolmas tankimine sai tehtud Carson Citys kus hinnatase oli märksa õiglasem kui Calis aga see eest oli ka ilm jahedam. Igatahes oli järgmisel hommikul auto kenasti härmatisega kaetud.
7s päev ehk pühapäev polnud muud sihti silem ees kui Bonneville. Omaette sai heietatud lootus, et hek käib seal miski sebimine. Ilm ju ilus, mis sest et jahe jne aga ...
Kuna Elkost poel Utah kuigi kaugel siis mingi tõusu lõpus oligi Uthai kuulutav silt ning kui vaade teiele poole avaens siis võttis suu lahti küll. Need soolaväljad olid pisut ebamaise olekuga küll, mis paistma hakkasid.
Mõned miilid hiljem oligi koht kus sai sisi Bonneville peale keeratud. Tegelikult polnudki seal muud kui suunav silt, miski kohalik tankla-söömakoht ja lage plats. Silt juhatas koha suuna kätte, mis oli sisi ca pool miili I80st põhja 90kraadine pööre itta ning 3 miili paralleelselt I80ga kulgemist ning sedasi see tee otsa sai. Edasi aga oli vesi ja sool. Ei mingit pühapäevast sebimist. Isega mingeid ehitisi polnud ehk kui midagi seal toimetatakse veetakse kogu vajaminev kola kaasa ja hiljem jälle minema. Vaade oli muidugi müstiline ilmatuma suur lage plats omasillerdava veega. Muidusik oli kahju et asi vesine, mis tähendas et mingeid kiirusrekordeid püstitama minna ei saanudaga nuh, linnukese sai kirja ometi. Hiljem eelpool mainitud söömakohas olevate plakatite järgi võis oletada et enne juunit midagivist ei toimu ja siis iga kuu kuni oktoobrini käbi korra kuus miski võistluse moodi asi.
Kui jälle I80l sai kulgetud siis ühel hetkel tabasin end mõtelt, et kui kaua üks sirge võib kesta. Kui Utah algas künka otsast ja max laskumise peale arvestada 2 miili siis esimene koht kus midagi viltu teel hakkas minema oli peale 48dat verstaposti ehk siis oma 46 miili sirge ei tõuse laskumise ei pööramisi. Igatahes kuulutasin selle sirge ametilkult oma kõige pikemaks sirgeks kus eales kulgenud. Peale 48ndat posti oli kerge paremale vajumine et suund ümber ettejäävate küngaste viia.
Ja siis ta tuligi, mormoonide pesa nimega Salt Lake City. Ähh sihke tüüpiline usa linn ei suur ei väike aga tänavad on mormoonidel laiad. 6-8 rada permanentselt. Isegi hiljem I15 mööda lõunasse minnes oli tavapärase 2-3 rea asemel ühes suunas pidevalt 5 kasutuskõlbulikku rada üsna pikalt pannes sedas pika puuga nii Dallasele kui Houstonile ära.
SLC-s sai siis sihitult tiirutatud, ega see downtown eriti suur polnud nii,et varsti asi selge ning sai siis Las vegasesse suunduv teejupp võetud. Muidugi ei saa salata, mormoonid on oma peas loomisel ikka hea koha valinud. Miljonivaated igal pool s.t. ilusad mäed ümberringi.
Siis sain aru kah, et lumi on ilus ja tore asi aga senikaua kuni ta mägedes püsib.
Lühidalt sai peale väikest (mis tõesti osutus lühikeseks, kuna mormoonid panid poe kell kuus kinni siis palju aega ei jäänud) shoppamise momenti, sai edasi lõunasse mindud ja ööpaigaks valitud koht nimega Fillmore.
Järgmine päev algas korralliku adrekalaksuga aga sellest järgmine kord.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 29 Mär 2013, 11:21 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
antoonio kirjutas:
----
Järgmine päev algas korralliku adrekalaksuga aga sellest järgmine kord.


No sa ikka oskad õrritada :devil

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 29 Mär 2013, 20:45 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Mär 2010, 12:04
Postitusi: 91
Asukoht: Harju
Dam. ajasin ise segi, Carson city ei ole jah miskit. Virginia City kohe Reno kõrval on vaatamist väärt ehe ameerika..

_________________
ugly eldur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 01 Apr 2013, 11:21 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
25 märts ehk kaheksas päev lombi taga. Hommikul tuvastasin seda, mida kahtlustanud olin, Et öömajale söitisin pisut kaugemal kui plaanisin. Samas kaarti uurides polnud miskit hullu. Oli 2 võimalust, kas 20 miili edasi või sama palju tagasi. Miksipärast tundus et tagasi sõitmine on mõttekam kuna I15lt maha keeramine ja järgnev teelõik tundus lühem. Põhjusmõtteliselt oli plaan siis Monument Valley ää noppida. Nu tehtud mõeldud või siiski seekord mõeldud tehtud ning teele.
Jõudes tagasi Scipio nimelisse inimestega asustatud paika sai kohustuslik tanklapeatus tehtud ning järjekordsed gallonid kütust paaki ja ka kohvi peale valatud. Viimast küll iseendale. Üldiselt on tanklad suured sõbrad igast ninni-nänni soetamiseks.
Sellega hommikune kohustuslik programm lõetatud sai otsitud siis teeots numbriga 50. Veeredes vaikselt kõlast / linnakesest välja otsustas üks RAM sobivalt lähedal sõita. Juba paistiski kiiruse tõstmist lubav märk, mida ma tavaliselt 2x endale ütelda ei lase. Seekord hoolimata sellest, et RAM seljas kükitas venitasin miskipärast kiiruse tõstmisega. Edasi oli ees vasak kurv sihke natuke lauge ja samas ka mitte väga aga kuidagi venitasin selle kiirenduse protseduuriga. Edasised asjad käisid peast läbi paari sekundiga. Nu näen miski punane käru tuleb vastu, hiljem selgus et Golfi närakas. Tuleb ja tuleb ja tema teeb siis paremkurvi selliselt, et vajub sujuvalt vastassuuna vööndisse. Ma mõtle, et mida ta siis nüüd teeb ja ootan et tagasi tõmbaks. Ei miskit. Ju tahab miskipärast siis teepeenral parkida ja otsustas siis kiiremaid liigutusi teha. Tirin siis rooli kergelt vasakule teadmata mida ta krt siis plaanib. Nu kui see Golfirisu lõpuks täiega kruusal oli ja seal siis imelikult tõmblema hakkas oli selge, et ega ta kurat midagi ei plaani vaid tuleb see, mis tuleb. Nu õnneks ei tulnud. Pääsesin mina ja ka RAM sellest puhtalt ja ka Golfikäru jäi teele. A nah, adrekas tuli peale küll laviiniga kui see nii mõned meetrid eemal juhtub.Üldiselt kribada seda keeruline siia kuna kõik käis paari seki jooksul. Hetked hiljem mõtlesin, et kui oleks tavapärase kiirenduse märgi alt või enne seda teinud oleks suht kobe protsent olnud halli ja punase värvi segunemiseks ja mine tea milleks veel.. Igateahes tagasõitnud RAM tegi kah mingeid jänesehaake.A nuh läks õnneks.
Edasine kulgemine läks sii mööda teed 50 ja seejärel sebisin end teele 24 seda sisi Utah mõõtkavas. Tundub, et aegajalt veba kohe millisele teele kukud ning asjad millest hommikul ei teadnud tulevad ise kohale. Seekord siis hakkasid peale ca tunnis sõitu avanema peris huvitavad maastikuvaated nii, et suht tihti sai peatusi tehtud ning kui lõpuks veel Capital Reef nimeline rahvuspark oma miljonivaadetega jalgu jäi siis oli tegemit tundideks. Viimati mainitud kohas oli oli vaatamist ja matkamist küll. Parki sissepääs oli aususe küsimus. Kedagi raha korjamas küll polnud aga oli värav kus olid ka ümbrikud kuhu paluti siis panna enda ja auto inf ning 5 kohalikku rahatähte ning ümbrik siis kohapeal olevasse kasti postitada.
Sai siis see raha kohaliku pargi hüvanguks eraldatud. Kui mitmed tunnid ringi sebitud ning ka tolmuseid teid ringi kolatud ning veel lisaks ka kanjonis ringi matkatud siis lõpuks tundus paras hetk minekutt teha.
Peab muidugi ka ette ütlema et see UTAH on oma maastikuga ikka segane piirkond. Soolajärved, ilusad lumised mäed (lumi on ilus kui on mägedes aga mitte koduhoovis), mingid veidrad punased ja hallid (mida nad küll siniseks kutsuvad) mäed-künkad ja muud pinnavormid. Kui esimesel reisil tundus, et Arizona on müstikus siis nüüd on tunne, et UTAH on veel kosmilisem paik. Kohati on ikka tunne, et Maaga pole siin midagi pistmist.
Ok edasi 24le teele ja lõunasse, tegelt varsti läks asi kokku 96ga ning selles ristumisekohas sai konsumeeritud viimaste aastate parim burger ja seda siis peaaegu nimetus külas kuskil UTAHi pärapõrgus.juba varem oli ilmselgelt seis selline, et ei mingit Monument Valleyd täna ei tule. Vaid paras end sättida strateegiliselt sobivasse kohta Baldingusse. Kaarti silmitsedes tekkis tahtmine siiski üks pisike tiir teha ja 276dat teed pidi ka väike praamisõit ette võtta. Juba siis kui sinna 276 eele keeratud sai oli hoiatus et 35miili pärast kõhige raha kui edasi tahate saada. Ok savi kolm. Nu see 35-45 miili polnud suurt midagi. Ilusad vaated ainult ning mingi nimetu küla kus oli isegi motell. Aga tanklad kinni ja ikkagi isegi kohvi ei saanud.
Nu asja mõte miks see teeots valitud sai oli Glen Canyon. Aga mis nägemata jäi oli see saam Glen. Krt küsivad pisut enne raha, autommadiga ilma inimesteta. Siis keerutavad sind kuskil ja lõpuks seal kus peaks mingi praam olema pol,nud seda. Ainuke graafik ütles, et sõidud toimuvad päevavalges. Nu päike oli veel igatahes olemas aga ega seal ühtki hingelist kah polnud. Sai siis otsitud teisi ega ei miskit. Isegi pollari auto lähedal polnud kedagi liikvel, ning uksikangutades ühte hospitali nimelit maja kiusates oli ainuke koht sees väikesed kambrikesed trellitatud ustega. Ju haiged ja kriminaalid sheerivad samu ruume.
A nuh kaua sa kolad. Sai siis kirutud oma „ilusat“ plaani ja see sama 35ja pluss miili tagasi sõidetud. Muideks sele aja jooksul ainuke tee kõrvale viis kuhugi valesse kohta valel poolel. Tagasi samas kohas olles läks asi muidugi põnevaks. 35 ja järgmised 100 miili (nu seal polnd eriti kuhugi päärata) olid mõnusad kurvilised teed pidevate loomade hoiatustega. Nu eks nii läks, et pea 200 km peale oli näha 1 platisle pargitud rekka ja enne Baldingusse sissenemist ka üks liikuva auto nähtud. Lisaks jooksis üks tundmatu karvasaba üle tee ning sobivalt hoiatustega mõned kitsed (hirved või mõni muu analoogne elajas) keset teed töllerdamas. Nu lõpuks Baldingusse jõudes olid silmad ikke üsna krõllis peas ja miile tuli kah omajagu sel päeval rohkem kui 400.

Statistika 2.
Päev 6. Auburn – Elko 448 miili
Tankimine Carson City 10,68 g ja 38 raha odo näit 13399.
Päev 7. Elko – Fillmore 413 miili
Tankimine Wells, NV 12,68 g ja 45,13 raha. Odol 13761.
Päev 8. Fillmore, UT-Blanding, UT 410 miili.
Tankimine Scipo, UT 13,09g ja 48,42 raha.


Coming soon. Monument Valley, Santa Fe, Albuquerque, Las Vegas (and LV Car Show ;) ).

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 03 Apr 2013, 10:00 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
29. märts. Algus siis Blandingust ning sirgelt 191te pidi lõunasse kuniks 163s tee tuli vastu. Seda pidi edasi lõunasse Monument Valley poole. Maastik sealkandis ikke rohkem kui kummaline ja järjest veidramaks muutus. Sai siis Bluffis pisike peatus tehtud ning edasi. Mingi kogus miile edasi olid päris ilusalt veidrad vaated maastikule ning sai täheldatud, et kui kõike tahta näha siis peab senini Utah’is sõidetud teed kahte pidi läbima. Selliselt saaks pildi ette küll mis toimub.
Varsti oli pisike vaatamisväärsus, millel nimeks Mexican Hat. Oli ja üks kiviplaat künka otsas. Kes ta sinna pani ei tea vist keegi. Üleüldse kui juba Monumendid mööda laia lagendikku vastu vaatasid tekkis suur küsimus, et kes asja taga on ja need asajd püsti pannud. Asi oli vaatamist väärt igatahes. Kuigi sai lähenetud Utah’poolt on enamus sellest toredusest Arizona pool piiri. Selleks tarbeks seal oma rahvuspark suht olematu raha eest saada. Nali muidugi selles, et siis kui tarbitakse suveaega peaks tunnike aega nihutama kui sinna minna Ning tagasi laekudes Utah poole jälle kella näppima. Jätsime selle tegevuse tegemata kuna plaan oli siiski teise ajavööndiga edasi sehkendada. Kui asjalood pole muutunud, siis Arizona meerikamaal ainuke osariik kus kellakeeramise lollusi ei harrastata seega talvel ollakse Mountain Time zone’is ja Suvel Pacific aega elamas.
Lõhidalt, ega seda Monumentide teemat raske kribada. Asja peab nägema. Pilt mida vaadata meenutab konkreetselt mingit marsi teemat(koolist jäänud arvamus Marsist kui punasest planeedist) ja seda see väli seal ka oli. Suhteliselt lamedal ja ääretul väljal on miskit asjad püsti aetud. Kui hiljem sai kohalikus turismilõksus söögipoolist konsumeeritud ja avanenud vaadet nauditud siis oli suht veider tunne küll ja tekkis sihke tore vandenõuteooria alge, et miskid marslased kolisid maale kui seal jamaks läks ning, et midagi nende koduplaneeti meenutaks tassisid oma kola kaasa.
Nu aga see koht on sobinud ka Marlboro reklaamidele ja John Wayne filmide tegemiseks ja pagan teab milleks veel.
Ok mitmed tunnid seal oldud siis tagasi 163ndale ning sealt edasi lõunasse kus sai siis jällegi Arizonasse jõutud ning mitmedkümned miilid liigutud. Kayentast aga 160ndale teele ja itta.
Järgmine sihtkoht Four Corner. Oma esimese reisi ajal tabasin seda punkit peaaegu. Jõudes sobilikul kellaajal nii 11PM sinna oli väravad kinni ja taba ees. Selgus, et kuna asi kohalike indiaanihõimude majandada siis nendel sügav uneaeg käimas ja nii ta käimata jäigi. Seekord siis päevavalgel sai see koht ää tehtud. Asi siis selline, et tegemist kohaga kus Utha, Colorado, Arizona ja New mexico järsku kokku saavad. Rahval hea lõbutseda ning end maha laotades korraga neljas osariigis viibida.Eks sai isegi seda tehtud.
Ah jaa, kui teel sinna poole olime siis nagu ikka tahaks aegajalt peatuse teha ning tanklad selleks sobivamad kohad. Nu juhtuski sihke tore suure kruusaplatsiga isend teele jääma ja sobiva kiirusega nii 50 mil per tund sinna platsile lajatatud. Nu aga sellelks puhuks oli omanik hoolt kandnud ning paar sügavat lohku sinna platsile meisterdanud. Igatahes käis paras kolakas esiotsaga vastu maad, mis hilisemal uurimisel tähendas, et pamper ees sai uue mustri.
Kuna päev varem või millalgi sai uuritud palju sealt nelinurgast Santa Fe’sse sõita siis mingi tühine 200 miili millegagi. Mõeldud tehtud ja suund siis sinna poole. Sai tükike Coloradot jällegi ampsatud ning siis New Mexicosse jõutud ning sealt edasi. Tee numbriga 666 sobis hästi aga seda korraks kuni Shiprocki’st edasi itta sai keeratud ning mööda 64ndat teed läbi Bloomfieldi teele 44. See oli parajalt pikk ots juba.
Ah jaa, juba mõned päevad varem sai autoga rohkem tutvust tehtud ning kunas seda ikka teah kui sõidad siis ei pea ju aega extra kulutama selleks , Ameerikas ju pikad sirged teed :D. Tuvastasin igast tänapäevaseid infokuvamise viise ning ka võimaluse meeter ja inglise mõõtühikuid vahetada. Sai vähe lõbusam.
Kuna eelmine päeva mõttetu tiir veel meeles siis otsem tee , vähemalt kaardil sai välja jäetud ning pisike tiir tehtud. Hilisem näitas, et ega see nüüd nii väike polnud, ning loomulikult pimedas suvalist kurvilist teedpidi libisedes olid ka igast hoiatavad märgid väljas erinevate pudulojuste või muidu eri kaliibiriga metsa (nii palju kui seda seal üldse oli)elanike kohta. Seekord läks õnneks ja kedagi ette ei jäänud. Ehk paar pisemat närilist vilksatas.
Aga hoolimata googledamise infust nii 200 väikese plussiga miili eest tundus neid märksa rohkem olevat, kuna päevane tiir tundu julgelt üle 400 miili jällegi. Igatahes ööks sai maandutud Espanolas, mis kiviviske kaugusel Santa Fe’st.
Öömajaks juba teab mitmendat korda Comfort inn, mis seekord kohaliku ehituse mõõtu. Seinad olid vist kivist aga vahelaed miskite puutalade peal. Õue suitule liikudes läksin läbi fuajee kus kedagi polnud. Millegipärast ei suutnud eesuksest välja murda ja kedagi ka polnud, et küsida. Küll aga tundus korrus kõrgemal olevat fitnessklubi avatud või tegeleti seal täiskasvanutele sobiva aktiga aga vahelagi siis põntus ja vibreeris toredasit. Hiljem kui olin sunnitud uuesti seda allkorruse kambrit kõlastama sest võti s.t. magnetkaart keeldus ust avamast oli sinna ruumi siginenud ka üks naispoole inime kelle nägu reetis riivatuid mõtteid aga suurepärase ümberkehastujana jäi ta siiski sekundi hiljaks oma emotsiooni näolt pühkimisega. :D. Küll aga oli tal vaja miskit seletada hetk hiljem kohliku asjapulgaga, keda ka mina vajasin oma tuppa naasmiseks.
Järgmisel päeval viis tee Läbi Santa Fe ka Albuquerque’sse. Mõlemad kohad on päris toredad. Eriti see vanalinna osa mõlemas, kus niisama aega surnuks lüüa. Kui Santas isu täis siis sai lõunasse möödaI15 kulgetud.
Naisel tekkis muidugi kaval mõte minna kohalikku kaubandust turgutama ning valis ka keskuse välja mida ma siis laivis püüdsin leida. Selleks sõitsin muidugi mööda kiirteed linnast läbi, keerasin otsa ringi ja siis jällegi tagasi linnast läbi kuni siis sai koht üles leitud aga tore kolmveerand tund ikkagi oma teed läinud.
Peale shoppingu tuuri sai Alba vanalinna maandutud. Tore koht jällegi. Eriti sellised atrkatsioonid nagu parkimisautomaadid kus pead raha toppima selle numbriga pilust sisse, mis numbriga kohale auto jätsid. Isegi sobilik labidas tolkneb keti küljes et aremini raha sisse toppida. Puhas analoog-mehhaanika ja ei mingit digiajastu kräppiD.
Ka vanalinnas jätkus väikest viisi poodlemine. Sai leitud üks tore poeke kus oli selline kogus piprakastmeid, mida mu silm veel näinud polnud. Kõik pisikesed pudelid kenasti rivis ning markeeritudteravuse järgi. Sai võetud üks pudel mingit mürki mille sildil ilutseb kiri 4M SHU ehk kui eelmisel aasta kevadel seal valges majas söömaajal kaasas olnud mürgiga võrrelda sisi ca 4 x ägedam ehk mingi tabasco on paras rinnapiim selle kõrval. Lisaks ka seemneid maailma äkilistemate piparde seemnetega. Eks järgmine aasta näitab mis ja kuidas need kasvama hakkavad.
A kõikse olulisem asi toimus vanalinna platsil kuhu järsku sigines üks igati tore Chevy. Sai siis lähemale mindud ja pilta tehtud ning seal kahe tegelasega juttu tehtud ning kiidetud ilusat aparaati. Selgus siis loba ajades, et paari päeva pärast Las vegases suur autoüritus tulemas, mis tähendas seda et algse ühe öö asemel sai planeeritud 2 ööd vegasesse. Oli tore vestlus tegelastega ning ka lubati mul edevuse rahuldamiseks autosse ronida.
Nii see aeg kulges seal kuniks sai suund tagasi läände võetud ehk siis idapoolseim koht seekord oli Santa Fe. Öö sai veedetud kohas nimega Grants, NM.

Pisut pilta illustratsiooniks eelnevale.

Pisut pilta Autosoust Vegases

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 03 Apr 2013, 10:10 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Ilus lugemine taas. Tutvusta siis showl ka meie väikest klubikest :)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 03 Apr 2013, 18:17 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Nu eks ma ikke klubi mainisin nii siin kui seal ja sai räägitud mis meite maal toimub.
See tegelane, kellega Albas juteldud sai sai ikke pikk jutt maha peetud. Kirusin igast tobedaid euronõudeid ja muid debiilsusi ja seda mida meite ARK arvaks kui Open wheel autot tahaks arvele saada, nii üldises plaanis.
A märkus. Kui keegi tahab korralikku autoshowd näha koos sinna kuuluva inimfaktoriga, naised .mehed ajastu riietes ja korralikku muusikaprogrammi siis järgmine aasta Las vegases Munadepühal uus üritus. See ongi selle nädala üritus.
A muide kel asja sel nädalal Austin, TX siis seal midagi sama toimumas (inf samalt tegelaselt kuna tema resideerub seal).
A muide, näitusel sain om 15min fame'i jällegi. Võeti liikuva pildi kaameraga mu jubeda aksendiga jutt linti. Tegelased on saadaval Sinutorus nime all AGASPRODUCTIONS. Ähvardasid, eselle osa kah plaadile riputada. Tiirlesin ümber nende masina ja siis rabati rajalt maha ja läks lahti :D.
Link kah http://www.youtube.com/results?search_q ... roductions

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 03 Apr 2013, 18:32 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
veel pole üleval, ju lürbivad jooke veel. aga hoiab silma peal..... :hat

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 03 Apr 2013, 18:35 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
nu seniks silmailu inimeste näol kes seal platsil ringlesid:)

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Juu Ess And Ei 2013
PostitusPostitatud: 07 Apr 2013, 19:24 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
28. märts. Hommik siis kohalikus öömajas vastu võetud. Millegipärast on seekordne motellivalik haledalt Comfort inni kasuks langenud, põhjust ei tia a nii see on läinud.
Kuna kohalik linnake midagi erilist ei pakkunud, vist sai interstate võetud ning edasi lääne poole. Päeva teemaks siis Petrified forest, Painted desert ning lõpuks end kuhugi strateegiliselt toredasse kohta maandada, et homme Vegasesse jõuda. Hommikul enne punuma panemist tegin veel Vegase bronni ära. 2 ööd tundus esialgu paras ning nagu kodanik Albas rääkis siis vegases on alati öömaja saada, ja ega ta ei valetanud. Hoolimata Easterist ja muudest üritustest oli kohti saada küll. Hinnad erinevad samuti asukohad. Sobitus koht nimega Desert rose kuhu siis ca 86 kohaliku raha pluss veel kohalik seemne ja fooliumi osak lisada ning asukoht 2 kvartlit Vegas Stripist ehk Vegas boulevard elik põhiline tingel-tangel seal siis käimas.
Hommikul tavaline rutiin, et kuskilt tanklast mingi kohvi haarata ja vaikselt tiksuma. Esimene koht oli Gallup kus siis väike tiir tehtud sai (tegelt alates Santa Fest asi juba tuttav, kuna 2009 trip läks sama teed) vahepeal Interstate pealt maha keeratud ning mööda US66 teid jälle veeretud kunik sArizon piir vastu tuli ning ühe tunni armuaega juurde sai.
Nu Need kohaliku maastiku vaatamisväärsused kulutasid jällegi ohtralt aega aga enne kui sinna tühimikku sai keeratud sai törts kütust paaki lastud. Nii igaks juhuks kuna asi kippus punasesse kukkuma ning teades tiirutamise võimalust seal siin närvide rahustuseks kah sobilik üritus see. Vaatamise teeamt võib pildiraamatust vaadata aga lahe ja tore koht jällegi. Ah jaa. Õglaste hindade riigis võeti selle tiiru eest per car mingi sobilik rahahulk, mis oli mingi 10 tugrikut. Lühidalt, tegemist siis kohtadega kus maastik omandanud jällegi mingid veidrad vormid koos veidrate värvidega, mis jällegi tavapärase ettekujutusega Maast kuidagi kokku ei lähe. Samuti hunnik erosiooni käigus maaseest väljutunud puutüvesid, mis miljonite aastate jooksul puitu meenutavad ainult väliselt olekult aga nagu kristallid. Kunagi 20 sajandi algusel kuulutati see kant rahvuslikuks pärandik et välistada nende puude iluasjadeks laialikandmist mida juba aastaid hoolega tehtud oldi. Legend rääkis siis seda, et nimetatud piirkond asetses miski 220milj aastat tagasi kuskil ekvaatori laiusel (nüüd siis enam vähem Arizona keskel põhja lõuna suunda arvestades) ning selle tühise aja jooksul siis triivinud oma praegusesse asukohta.Kohustuslik programm läbitud sai sõidetud pargi teisest otsast välja. Tegu siis drive trhough pargiga ning satutud teele 180 ning Holbrooki jõutud. Läks juba hämaraks kuid naisele sai siiski näidatud Vigvamitega asustatud plats kus siis neli aastat varem üks öö sai veedetud. Kuna aga hetkel olime siiski alles Arizona ida osas siis järgmise päeva huvides oli vaja end rohkem läände veeretada ning sedasi sai siis korraldatud, ning maandutud Flagstaffis.
29.märts ehk Easter. Hommikul sai siiski üht kohalikku autopoodi ning kuna muud tarka osanud võtta ostsin 8 uut küünalt Caddyle. Küsiti 31 kohalikku rubla mille eest sisi sai Championi mingid double power mis iganes küünlad koos mingi lägaga, mida „piipu“ toppida. Oli ka odavamaid asju aga kuna taat letitaga kasutavat samu asju oma aparaatide peal siis las olla. Eriti kui pidavat oma 60K (miili) kestma. Sai siis maast ja ilmast kha räägitud ning törts hiljem oli tal asja ühe suburbani kallale veakoode lugema. Omanik väitis et see subikas (sama nagu mõned aastad varem ise sai peedistatud) pidi olema hää massin aga elektriprobleeme jaguma.
Poe ees oli ka üks sobiv hotrod seismas mida siis uudistada sai.
Flagist edasi Kingmani poole kus sai kah pisike tiir tehtud ning kohalikus Cracker Barrelis kah eine võetud. Jätkuvalt on see üks tore säägikoht oma country style söögiga.
Sellele ei järgnenud aga muud kui nina põhja ja mööda 93ndat teed vegasesse. Sõit iseenesest lahe. Divided highway piiranguga 65. Üldine mass aga lonkis ca 80ga vegasesse ja ega kohalikke miilitsaid seal kah ei leidunud kes kuidagi seda massi oleks tahtnud kiusata.
Vegasesse jõudes oli vaja siis hotell üles leida. Ega ma mingeid märkmeid teinud polnud vaid mulje oli et mis see stipilt üles leida pole eriti kui selline ilus poisslapse nimi Duke Ellingtoni tänav. Nu kõikse pealt tegi närviliseks asjaolu et muudkui sõidad ja Vegase majad on kõikse pealt su ees, siis vasakul küljel ning lõpuks hakkavad selja taha jääma. Nu õnneks viskas siis silt ette kirja, et Vegast strip on sobilik sellelt exitilt võtta. Nu Jõudes sinna küsimus kumb ots siis see on, põhi või lõuna. Ah suva, keerame sinna kus rohkem tilulilu paistab. Ühesünaga sai kulgetud kogu strip läbi ja kui lõpuks lennuväli ees oli sai end tanklasse paigutatud et pisut kaarti uurida. Uhh, imede ime aga ainult paari kvartalijagu mööda sõidetud, ning Se eelington ei jookse mitte risti stripiga vaid parallleelselt. Teisisõnu olime hetke pärast hotellis.
Hotell oli sihke tore kolmekordne neljast majast koosnev kompleks. MGM Grand vahtis otse aknasse ning siseõuel oli ka kohalik veekogu installeeritud. Tuba aga oli sellise varustusega, mis sobib igati peopanermiseks. Esiteks kööktuba kus köögiosa sisaldas kõike alates ilmatumast külmikust, samasuurest nõudepesijast ja pliidist ning lõpetades kogu muu vajalikuga pisema tehnika ning nõudega. Elamise pool oli varustatud suure nurgadiivani ning korraliku telekaga pluss 5.1 audiosüsteemiga ning lisaks oli ka rõdu olemas. Edasi juba king size magala oma telekaga ning hügieeni säilitamise ruumidega. Täitsa noobel olemine.
Nu kuna ühtu alles noor oli siis sai veeprotseduure võetud ning linna peale laiama mindud. MGMi juurest väljutus üks kahest monorail’i liinidest ning sellega sai end sobilikku kohta lohistatud ning sealt siis tagasi jalutatud. Eks kogu Vegas ole üks suur peasa kus paljud asjad rohkem lubatud kui mujal ning suurem osa linna ahvatlusest on korralik kitš. Luxor, New York, Venetia, Eiffel ja mida iganes veel on kõik jalutuskäigu kaugusel nii et all in one:D. Kuna kasiino külaline pole olnud siis oli muidugi tore leida koht kus siseruumides sigareti hambusse võis torgata. Ju sisi selleks, et sa oma rahakotiga õue suitsule ei jalutaks ning siis kogemata hoopis minema ei jaluta.
Stripil jagus muidugi hulganisti erineas eas ja joobeastmes tegelasi, samuti veel joovet omandavaid tegelasi kes 6-8-jne packe näpuotsas lohistasid ning hulganisti lapsepiinajaid kes hoolimata kella ajast oma erinevas east järeltulevat põlvkonda enda sabas või ees lohistasid.
Nii, et kes pidu tahab panna sisi Vegas on üks pädevamaid kohti maamunal vist kus kõik on tehtud sellek, et sa oma maise vara neile tassik pakkudes head teenindust, head ilma ja kõike muud vastutasuks. Isegi igast voldikuid kaarte ja ajalehti valdavalt meestele suunatud teenuste pakkujatega vedeles sõna otseses mõttes tänaval. Osad asjad olid paigutatud nagu ajalehed tänaval olevatesse luugiga varustatud kastidesse. Kaarte aga pakkusid kõikvbõimalikud tegelased käest. Enamus vist maandus aga peale seda tävalae sest tänav oli suht ühtlase kigiga kaetud eirnevas paljastusastmes tibide piltidega. Muide kui need kaardipakkujad kuskil passisisd siis neil oli miski oma stiil kuda enda olemasolust teada anda. Peksid mingi koguse kaartidega endale vastu kätt ja siis toppisid neid poolvägisi pihku :D.
Sai siis mitu aega linna peal töllerdatud ning lõpuks end hotelli veeretatud.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9