Võtaks selle vana teema siis kokku.
Leedukal oli EU ülene sert ja kõik vajalikud testid sammuti tehtud. Helistasin ARK-i. Suunati seal ringratast paar korda (USA autodega tegeleja ütles, et see on selle mehe asi, kes Jaapani autodega tegeleb ja suunas sinna. Rääkisin teisele mehele loo ära ja see suunas esimesse kohta tagasi...et ikka USA versioon ja las teine mees tegeleb) ja lõpuks sain siis pildi ette. Pilt oli selline, et ei tasu Leedust tuua, kui piisavalt sulli üle pole.
Nimelt on tore küll, et Leedus on EU sert tehtud, kuid ARK aktsepteerib vaid nende nimekirjas olevate testide tegijate serte. Ma ütlesin, et heakene küll, andke mulle nimekiri ja vaatame, ek on sobivas kohas tehtud. Nimekiri oli täpselt 2 nime pikk ja mõlemad Eesti firmad. Ma tegin
ja ütlesin, et kulla inimene, igas riigis on ju pädevad ettevõtted, kes EU teste teevad. Vastus oli umbes selline, et kust meie teame, et seal mõni pädev ettevõte on ja bla bla bla.
Mõtlesin, et tra, hakkan seda rauda taguma ja et mis jutt see on, kuid närvi ja ajakulu kokkuhoidmise eesmärgil sai üks kohalik auto ära ostetud. Vahest parem oligi, sest sain õiget värvi ja täisvarustuses 76000 miilise läbisõiduga puhta Carfax lehega auto. Lisaks kõik vajalik talvevarustus(uus naast + valuvelg) kaasas.
Auto muidu igati tore. Pisike auto "suure" mootoriga. 300nm@3800 ja 163kw@6000. Sillad on GS-i alt ja see pisike kere ei suuda pukse kulutada. Mikis räägitakse, et esimesed väsimuse märgid sildades tekivad 150-200 tuhande miili pealt. Lisaks on kõik muu tehnika selle auto jaoks selgelt oversized (Supra diffrid, ATM kast suurtelt sedaanidelt jne).
Auto ise muidugi väike. Suuremad mehed tunnevad salongis ahistatult. Mul endalgi pea peaaegu laes kinni nii ees kui taga.
_________________
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo