Ahah, jälle targem.
Aga täpselt sellist Discot ma remontinud/söitnud olengi nagu seal alumisel lingil. Nimi oli 300 midagi. Väga kena masin, natu üle 100k läbisöitu ja k.kast laiali,automaat. Metsa polnud kunagi näinud. Tegin ta siis korda ja ma pean ütlema et enam perverssemat autot millel k.kasti eemaldada polnud ma varem näinud. See vöttis koos tagasipanemisega niipalju aega et oleks jöudnud uue auto ehitada selle ajaga. Keegi 4x4 foorumis ütles hästi, et mehed on köigepealt auto teinud ja siis leidnud et jöle palju asju on veel vaja sinna kuhugi ära mahutada ja siis toppinud neid kaootiliselt kuhu juhtub. No ja siis söitsin sellega möned päevad, tule taevas appi. Kiirendus oli olematu, liinibussi ees oleks sellega väga häbisse jäänud. Mingi turbodiisel ta oli, kui suur, ei tea. Väga imelik oli temaga söita kah, teetunnetus oli eri nadi.
Seevastu on mul kogemusi ka RRga, esimene neist oli mingi 80alguse mudel,v8ga. Hea vedrustus, eriti maastikul, edasi läks hästi ja teepeal püsis ilusti. Niipea kui alla said originaalmöödus maastikurehvid purunesid piinava järjekindlusega esisild,tagasild, vahekast ja siis need samad asjad aga teistsuguses järjekorras. Löpuks andis see kahe karpa süsteem kah kuidagi järgi ja siis aitas.
Uuematest RR on kokkupuuteid olnud 98a hse 4,6(7?) mootriga isenditega,ls 140kkm ja v8 vajusid kaks hülssi mootoris lihtsalt alla
,pidavat ülimalt tavaline asi olema tehaseteeninduse andmetel. Remontida oluliselt lihtsam ja loogilisem kui odava otsa discot ja söita päris hea-öhkvedrustus jms head paremat täis, teel seisis hästi, maastikule ei proovinud ronida, seal ilmselt sureb ruttu kuna on raske.
Teine RR oli sama aasta aga diisel, kräpp ruudus kuna see bemmi 2.5td ei jaksa seda monstrumit kuhugi liigutada.
Mölemal oli üks ühine nimetaja, nimelt pidevad elektrijamad mis seisnesid näiteks selles et lukku pandud auto hakkas natu aja pärast "elama". Ise avanesid ja sulgusid aknad,lukud käisid kinni-lahti, vahepeal vilgutati ajaviiteks suunatulesid(ainult ühe poole omasid) ja katuseluuk söitis kah nats praokile ja kinni tagasi. Seda majandust juhib körvalistuja istme all olev tuumaelektrijaam mis maksab sama palju kui kogu landrooveri tehas. Niiet vöisid enam-vähem kindel olla et 2 päevaga on aku tühi.
Niiet siit vöid välja lugeda mu vastumeelsuse selle automargi suhtes.
Hea maastur ja auto on minu arust Toyota, ehkki ka selle kvaliteet langeb kolinal kogu aeg.
Ja üks näitaja veel mille järgi ma autode vastupidavust hindan on see palju neid rootsis katkistena müügis on. Ütleme nii et enamus ajast pole probleem löhkist(mehaanilise rikkega) landi vöi rri leida aga toyaga on asi hulka keerulisem.
Wrangler on jah teise klassi auto, köikemahutavat perekruiserit temast ei saa.(muidugi,oleneb perest,mulle sobiks hästi
)