Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 25 Apr 2024, 08:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2014, 17:22 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 28 Dets 2013, 16:41
Postitusi: 13
Oleks soov osta 500cid jaoks mõningaid juppe.
Soovitavalt uued või väga heas korras, veel parem, kui tegu detailidega mis performance nimetust kannavad

*Veepumpa, sooviks kindlasti korralikku, parem oleks kui tegu oleks uuega.
*Holley 750cfm topeltpumper karpat, või midagi võrdväärset
*Mehaanilist kütusepumpa, kindlasti kõrgema gph, kui originaal
*Karburaatorile sobivat elektrilist kütusepumpa, koos regulaatori ja muu vajalikuga
*Genekat koos kinnituste ja muu juurdekuuluvaga
* Mootoripatju, RWD lahendusele sobivaid
* TH400 toimivat käigukasti

Loll lootus on, et äkki kellelgi on olemas ja müügiks erinevaid "tuuning" jubinaid antud konele, kõike võib pakkuda. Kui on keegi, kes tegeleb varuosade müügiga, siis võib teha ka uute detailide hinnapakkumise.

58666670
Allar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2014, 21:24 
Eemal
aktivist

Liitunud: 05 Apr 2010, 22:14
Postitusi: 165
Asukoht: otepää
Uued jupid rockauto.com, seal need Cadillaci jupid on :amen

_________________
4x ex cadi, STS-96,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2014, 22:19 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
ja eks jeebus almighty avita kah

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 02 Veebr 2014, 09:44 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 28 Dets 2013, 16:41
Postitusi: 13
Tänaseks on mõned asjad lahehenduse saanud kuid vaja veel:

TH400 alumist diagonaal katet koos starteri ja toimiva releega
Karpa 750cfm või 850cfm
Veepump
Kütusepump
Mootori padjad
Keegi võiks laenata mõne õlle eest originaal torque converterit


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 02 Veebr 2014, 23:19 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Allar88 kirjutas:
Tänaseks on mõned asjad lahehenduse saanud kuid vaja veel:

TH400 alumist diagonaal katet koos starteri ja toimiva releega
Karpa 750cfm või 850cfm
Veepump
Kütusepump
Mootori padjad
Keegi võiks laenata mõne õlle eest originaal torque converterit


1) Mis see alumine diagonaalkate olla võiks?
2) Starteri saad USPartsust või TopPartsust või AmeerikaAutost võu American Beautyst (edaspidi varuosjamüüjad)
3) Karpa on kõige otstarbekam osta mikimaalt
4) Veepump - varuosamüüjad
5) Tavalise GPH bensupumba annavad varuosamüüjad, suurema saad usast MTS-ist või CadCompany-st. Elektrilised ka mikistanist
6) Mootoripadjad - varuosamüüjad
7) Hüdrotrafo - suht kahtlane, et kellegi niisama vedeleb elusat

Juhindudes sinu soovist saada suurema tootlikkusega bensupumpa, siis võiks eeldada mingit tiba tehasekonditsioonist kangemat eesmärki mootori puhul. Sestap kohustuslik miinimumprogramm (kuni 5000 rpm):

*Cloyes vms nukaajam
*elusam nukk
*suuremad klapid
*tugevamad klapivedrud
*tugevamad hüdrotõukurid
*ARP poldid kepsudele ja vändapukkidele
*parandatud tootlikkusega õlipump
*vabalthingavale kindlasti vähemalt tagaveduse sisselase, pigem siiski Edelbrock 2115 või kangem

Kogu see kola tuleb osta mikistanist, sest euroopas neid asju ükski firma ei müü ja need indiviidid, kes täismõõdus paadiankruid ehitavad, ei osta omale reeglina juppe müügiks.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 13 Mär 2014, 17:52 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 28 Dets 2013, 16:41
Postitusi: 13
Lahendust vajab veel
TH400 ja mootori vaheline alumine tolmukate - dustcover
Torque converterit , on mul õigus, kui arvan, et 76 aasta eldorado flexplate on 11.50" bolt patterniga?
Starterit ikkagi veel vaja
Veepumpa ja õlipumpa tahaks kah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 13 Mär 2014, 20:37 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Kui just mülkasse uputama asja ei lähe, siis pole seda tolmukatet sinna alla sada aastat vaja. 76 aasta originaalid olid minuarust avadega, sestap igasuguse perföörmansi võtmes kasutuskõlbmatud. Rahulikum on kohe SFI versioon hankida, need ka topelt poldiringidega. Starteri ja standard vee- ja õlipumbad saad poest. Suurendatud voolavusega veepumba saad kas MTS-ist, Cad Company-st või Flow Kooler-ist. Elektrilise pumba üleminekud tuleb ise teha, sest neid valmiskujul ei pakuta (ilmselt saab kalli raha eest vendoriteltki nuruda). Suurendatud tootlikkusega tehaseajamiga õlipumpa pakub bolt on lahendusena senini vaid Titan. Alternatiiviks jääb siis veel kuivkarter mitmesektsioonilise pumbaga.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 22 Mär 2014, 21:39 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 28 Dets 2013, 16:41
Postitusi: 13
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 04 Apr 2014, 14:59 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 28 Dets 2013, 16:41
Postitusi: 13
Tänaseks on olemas kõik peale
converteri - andke keegi 76 deville oma ära nüüd mulle, ei taha kallist tci või holeshoti junni osta selleks, et teada saada, et natuke valikuga mööda panin.

PS! ma lihtsalt mainin SFI ei tähenda tegelikult mitte midagi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 05 Apr 2014, 12:14 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Saan su vaeva veelgi vähendada - igasuguse tavakruiisimisest erineva sõidurežiimi võtmes paned 76 aasta tehasekonverteriga kenasti mööda.

PS! Lihtsalt mainin, et SFI tähendab perföörmansipuhul paljutki, et mitte öelda - kõike.

http://www.sfifoundation.com/members/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.cadillacperformanceparts.com ... &Itemid=69

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 8.2l 500cid detaile
PostitusPostitatud: 31 Mai 2014, 11:46 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 28 Dets 2013, 16:41
Postitusi: 13
Ega keegi 8.2 kaantele väljalaske jaoks flantse teinud või tellinud pole? CAD jooniseid või flantse oleks vaja. 316L 10mm stainless oleks hea, iga flants eraldi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9