Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 25 Apr 2024, 22:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16 Mai 2013, 12:58 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Paraku see nii pole. Uurisin ise mõni aeg tagasi seda asja.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Mai 2013, 19:48 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Jubinaid Würthist ei saa aga rakiste ja muude vajalike riistade olemasolul saab arusaadavalt selle tööga iga sell hakkama, kellel käed just p.rsest välja ei kasva. Interneedus videosid täis. Iseasi on see, et ka kasutatuna (kui õnnestub kogemataselt jebaist osta) maksab see kola mitu raha ja kui lisada transa ning koormised, siis ühekordseks tööks ei ole mingit mõtet varuda neid asju.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Mai 2013, 09:47 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Veebr 2009, 14:40
Postitusi: 206
Asukoht: Tartu
Nii teema selge, et tuleb teha ja AB-s. Küsimus veel selline kas selle tihendi teema mõjutab ka oluliselt jahutusvedeliku temp. kõikumist. Teema selles et mingi aeg hoiab pidevalt 94 kraadi siis hakkab tõusma ja kõigub 96-106 vahel. mingi hetk aga tõuseb 113 ja isegi 118-ni. Jätsin mootori seisma 5 min ootasin käivitasin ja temp langes 96-ni. Mis seda põhjustada võib või see OK? Kas mingi anduri teema või rõhk süsteemis?

_________________
DeVille 97.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Mai 2013, 10:25 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Aga millest sa üldse alguseks järeldasid et pead hakkama tihendeid vahetama? Vedelik kaob? Surve veesärgi? Miski muu?

Jah, see on vigase tihendi sümptom küll. Tavaliselt üks esimesi. Ja just järsud temp hüpped-piigid. Ja seda näiteks maanteel ühtlase kiirusega sõites. Linnas ja kiirendades aeglustades pole selline kõikumine midagi erilist.

Aga kas vendid tulevad järgi üldse sul?
. lahjema võimsusega töötab kogu aeg, kui kliima on sees
. kui kliima ei tööta, siis lahjem vent tuleb taha ca 106 kraadi C juures
. võimsam vent tuleb taha ca 113 kraadi C juures

Võid ju muidugi vaadata temp. anduri kontakti üle aga ilmselt sellest palju kasu pole.
Kõige asisem oleks mõõta väljalaskegaase jahutusvedelikus. Selleks olemas tore komplekt:

http://www.blockchek.com/instructions.htm

ei tea küll kas mele maal kellelgi on, tasuks osta tegelikult...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Mai 2013, 11:29 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Veebr 2009, 14:40
Postitusi: 206
Asukoht: Tartu
Noo eks ta algas jahutuvedeliku kaduga. Kuigi kaootiliselt vahest ei tahtnud mitu kuud ja siis tekkis mingi periood kus vaja lisada. Aga teema algas sellest, et ühel ilusal nv-sel kui mõõtsin maanteed tln-tartusse asisema kiirusega ja järsku lõi temp 127 kraadi ja punased tuled põlema ning kiri stop the engine. korraldus täidetud ja oli jahutusvedeliku ülejooksu torust väljapressinud. Sai siis mahajahutatud ja vedelikku lisatud ning asi limpas texas service-isse. seal siis esimene prognoos, et tihend. kui Tln-s tagasi sai AB-s käidud ja lasin asja üle kontrollida. selgus tõsiasi, et nii ongi.
Aga mille pärast see temp nii kõigub, mis seda tekitab?
Ei tea kaua nii kulgeda saab? AB-s hull järjekord ja mingi juuni lõpus või juuli alguses saab alles vastuvõtule. Aga suvi ees ja ..... :?

_________________
DeVille 97.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Mai 2013, 11:48 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
jah, siis muidugi 100% remont ees.
Temperatuuri kõikumine tekib tänu sellele et silindrist pääsevad gaasid jahutussärki, löövad sinna surve sisse, paisupaagi kork annab järgi (surve kõrgem kui ette nähtud) ja temp tõusebki.
Lahtises süsteemis hakkab vedelik keema 100C juures, kinnises 120+C

Kui edasi liigud, võib juhtuda see et täiega lööb surve jahutussüsteemi, võib lüüa mõne lõdviku puruks näiteks.
Ja viimases staadiumis on nii et tihend mõne(de) silindrite vahelt nii puru et jahutusvedelik jookseb moto seistes silindrisse. Siis on juba külmalt käivitades paisupaagist juga väljas.
Nii kaugele ei soovitaks asja lasta.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Mai 2013, 19:18 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
ain kirjutas:
Võid ju muidugi vaadata temp. anduri kontakti üle aga ilmselt sellest palju kasu pole.
Kõige asisem oleks mõõta väljalaskegaase jahutusvedelikus. Selleks olemas tore komplekt:

http://www.blockchek.com/instructions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

ei tea küll kas mele maal kellelgi on, tasuks osta tegelikult...


Ma olen kuulnud, et selline apastraat olevat kusagil rahvavaguni esinduses olemas


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9