Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 29 Mär 2024, 18:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Amordid Seville'le
PostitusPostitatud: 13 Dets 2005, 12:14 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Mul on käes selline kurb hetk kus 95 aasta Seville tagumised amordid tahetavad väljavahetamist saada :(
Kõikvõimalikest partsidest saaks uued küll aga hinnaga 16-17k tükk. Ilmselt saaks ka mingid passiivsed amordid aga neid ei taha hästi.
Surfates jäi silma selline leht http://www.arnottindustries.com/parts_Cadillac_Seville_yid32.html
isegi amortide vahetamise manuaal on kaasas :)
Vahest on keegi Arnottiga kokku puutunud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Dets 2005, 16:31 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Arnotti minu teada usa taadid ikka usaldavad. Aga sul on ju 2002 auto ja sinu antud link näitas 94...95 amorte - kas seal pole mingeid erinevusi?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Dets 2005, 17:46 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Ei, ei mul on ikka 1995a Seville :) Sa ajad mind kellegiga segamini.
Pistsin cadillacforumisse ka küsimuse ülesse vast keegi on neid kasutanud.
Igaks juhuks peaks muidugi kompressori ka üle kontrollima. Pole teist ammu töötamas kuulnud (oli selline kõrisev heli) vahest on see hoopis õhtal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Dets 2005, 18:22 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ah jah, ajasin Veiko autoga segi.
Aga esimene asi muidugi, vaata kas kompressor töötab - kuskil kanali peal, et ei peaks roomama mööda maad.
Silla külge kinnitub selline plastotsaga pulk, mis üht otsa pidi kinni karbikese küljes - see ongi lüliti.
Kui selle pulgakese silla küljewst lahti päästad ja allapoole lükkad, siis peaks kompressor mingi 30 sek viivitusega tööle hakkama. Süüde siis ikka ka korralikult sees.
Kui ei hakka, siis on viga kas kompressoris, sellessamas lülitis või juhtmestikus.
Ma ei mäleta täpselt, aga see vist võiks veakoodi ka näidata - seda sa ju oskad ka vaadata.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Dets 2005, 19:07 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Service ride control on see kiri mille ta ette viskab. Samas ei teeks paha koodid ka üle vaadata. Peabki sellest alustama


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9