Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 27 Apr 2024, 20:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 234 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 12:13 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
see vast tüüpiline ameerikalik hoiatus - point selles, et tegu on alumiiniumiga ja seal on suurem oht keere maha keerata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24 Jaan 2008, 12:37 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
sai küünlad vahetatud, vanad tundusid väga sedamoodi olema et need on kuskil 12 aastat tagasi tehases peale keeratud. oma lollus muidugi et varem ei vahetanud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24 Jaan 2008, 12:42 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
manuaal ütleb, et küünalde vahetamise välp on 100 000 miili. Aga jah - ega varem vahetamine vast halba tee.... :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24 Jaan 2008, 15:13 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
noh siis hirmus palju üle ei länud mul on 217.000 km ees
küünlad muide sain Boschi kauplusest Tallinnas Pärnu mnt., maksid 91 kr/tk (platinum) aga tellida sai vaid 10 kaupa :) Nii et kui kellegil puudu on siis mul on kaks üle


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24 Jaan 2008, 15:42 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
vatvat - mikid soovitavad tungivalt Delco originaale (#41-950 või 41-987), muu ei pruukivat kõige paremini töötada... Eriti Iridium küünlad - Platinum olla aga OK.
seda siis kuni 2000 aasta N*


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Apr 2008, 15:35 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Kaks history veakoodi:

A046 .......Low Refrigerant Charge ja
P081 (E081) ........ CAM to 4X reference correlation problem

Mida ma peaks nüüd teadma või ette võtma ?

Janek

_________________
`93 Seville STS


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Apr 2008, 15:51 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
A046 - kondis hakkab freoon otsa saama - lase kontrollida lekkeid ja uus freoon sisse.
P081 - nukkvõlli andurilt liiga palju pulsse - seda viga võivad põhjustada näiteks kehvasti veetud/vigased küünlajuhtmed - kontrolli üle, kustuta kood ja kui tekib uuesti, anna teada - siis läheb edasi. aga iseenesest ei midagi koledat ;)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Apr 2008, 15:55 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Kliima sai hiljaaegu täidetud eks siis peab hakkama tegelema lekke otsimisega!

Tänud

_________________
`93 Seville STS


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Apr 2008, 16:00 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Janek kirjutas:
Kliima sai hiljaaegu täidetud eks siis peab hakkama tegelema lekke otsimisega!

Tänud


just - ainult täitmine ei aita, tavaliselt on leke ka (kui just pole auto aastast 90)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Apr 2008, 11:56 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Saand nüüd siin tehtud igasugu sillatöid ja piisavalt põhja alla piilund. Silma jäi selline asi et tagumiste amortide kaitsekummid pragunevad. Saab neid eraldi vahetada või tuleb oodata kuni need päris puru ja sitt sisse ronib ning siis amorte vahetama hakata :? Amordi vahetusest ei taha kohe mitte mõeldagi, külmavärinad käivad juba sellele mõeldes üle selja :cry:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Apr 2008, 12:06 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
pole tõtt öelda kuskil eraldi kaitsekatteid müügis näinud. Aga ilmselt saad abi mõnelt suuremast amordimüüjalt? ehk miski sobib sinna mõõtudelt.
Anna siin ka teada, kui targemaks saad.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Apr 2008, 17:32 
Eemal
huviline

Liitunud: 21 Mai 2007, 20:38
Postitusi: 65
Ei hakka uut teemat tegema, aga palju on STSil normaalne temperatuur kuskil ummikutes tiksudes? Maanteel liikudes on seier täpselt keskel, aga kui oled kuskil 30 minti ummikutes tiksunud kisub kuskile sinna 235F kanti ja veits ülesse poolegi, kas see on normaalne? Veits murelikuks teeb

_________________
Loud pipes save lives!
99a STS


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Apr 2008, 17:49 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
täiesti normaalne. Sul seieritega variant jah?
Murelikuks muutu siis, kui temp hakkab sõidul imelikult üles-alla kõikuma(kaane tihend eeldatavasti) või kui 115 pealt (oli vist, pead ei anna, otsi ise tehnilise alt) teist jahutusventi taha ei võta.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Apr 2008, 17:53 
Eemal
huviline

Liitunud: 21 Mai 2007, 20:38
Postitusi: 65
Mul seieritega jah...lihtsalt mingi hetk avastasin et kui auto kohapeal mõnda aega pikemalt käib siis vajub seier sinna kusagile kolmveerand kella kanti, kui sõitma hakata ja maanteele minna siis tuleb ilusasti tagasi keskele. Aga no kui see normaalne nähtus, siis mul süda oluliselt rahulikum!

Tänud Ain

_________________
Loud pipes save lives!
99a STS


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Sept 2008, 09:31 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Nonii 2 nädalat tagasi sain veakoodi P0440 ja kirja armatuuris check gas cap. Sai siis seda korki kontrollitud ja veakood kustutatud, täna hommikul ilmus teade ja kood jälle ekraanile. Nagu ma aru saan siis seda teadet võib põhjustada vigane bensiinipaagi kork, leke kuskil kütusesüsteemis või siis mingi klapp. Korgiga on mässatud, viga säilis. Järgmiseks hakkan voolikuid üle vaatama. Mind huvitaks kus asub 2001a sevillel see müstiline "purge solenoid" ja paagi tuulutuse söefilter.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 234 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 70 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9