Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Apr 2024, 16:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 234 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Nov 2007, 12:30 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
walar - kuidas sul läks? Said väljasuremisest üle?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Nov 2007, 14:19 
Eemal
vaikne vend
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Okt 2007, 21:35
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
Välja suremist ei ole rohkem esinenud, kuid hetkel on kadunud jahutusvedelik. Präegu just asungi teise autoga Valga poole teele et sobivat vedelikku leida et saaks jälle tagasi tallinnasse sõita ja probleemi lahkama asuda...

_________________
SLS ´97


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Nov 2007, 18:04 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Mul nüüd teine radikas peal ja esmamulje on hea. Mingit leket pole ja eks paistab kuidas hakkab edasi olema :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Nov 2007, 13:57 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Huvitav täna hommikul panin masina väljas sooja ja kui uuesti autosse läksin oli põlema hakanud Service Engine Soon jätsin siis masina seisma korraks ja käivitasin uuesti siis kadus ära. Ei tea kas hakkab midagi läbi minema? Või milles viga võb olla?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Nov 2007, 14:19 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
KOODID - milleks caddyl diagnostikasüsteem peal on???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Nov 2007, 16:12 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Aga kusjuures ei visanud ette mitte ühtegi koodi ja enam ei ole põlenud ka .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01 Dets 2007, 01:01 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Selline küsimus,et kas minu Sevillele (2001) leiab üldse b varuosi? Eriti huvitavad silla tükid.
Samas esineb mul ka aegajalt raskusi käivitumisega. Jätad mootori seisu. 5e minuti pärast käivitad siis mootor kas lonkab kõvasti või ei jää üldse käima. teist korda tahab pikka käivitamist kuid hakkab ilusti käima. seda esineb ehk paar korda kuu jooksul. Tundub et selline asi tekib pärast sportlikumat sõitu. Vahepeal kahtlustasin bensu pumpa kuid see oleks pidanud selle aja peale juba kui auto minu käes olnud on, ära olema lõppend.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01 Dets 2007, 02:02 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
raske midagi öelda ilma autot nägemata. võimalusi on palju:
millal küünlad on vahetatud? millised on, kui vahetati? N* tahab Delco küünlaid, muu ei istu talle, ja 100 000miili tagant tuleb neid hiljemalt vahetada;
kas kütuse surveregulaator on korras;
kas veakoode on;
kas kütusefilter on vahetatud jne jne.
aga reegel ütleb, et kui midagi viga on, siis on ka veakoodid. elik sellest võiksid alati alustada...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01 Dets 2007, 11:26 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Küünlad vahetatud umbes 3000km tagasi,
peale läksid NGK TR55. Pärast küünalde vahetust mingit erinevust eelnevaga ei märganud. Veakoodid puuduvad ka.
Kütusefiltrit vahetatud pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2008, 14:46 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Ei hakanud uut teemat tegema aga lugu järgmine et viskas põlema service engine soon ja andis veakoodi P036 EGR valve pintle position out of range. Samas kui sai uuesti auto seisma jäetud ja uuesti käivitatud ei hakanud serv. tuli põlema ja ka P036 andis history. Samas kui ühtlase kiiruseg (nt. püsikiirusega ) sõites hakab nagu nõkutama , muidu kiirendades ja aeglustades käib ilusti ja kohepeal käies pöörded ka ei kõigu. Millest võib tulla selline nõkutamine - veakoode rohkem ei ole. Samas õealal mingi 20-30km/h kõikusid pöörde ka aga see ei pruugi sellega seotud olla sest gaasi ma ei andnud lihtsalt kulges ise.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2008, 22:28 
Eemal
aktivist

Liitunud: 07 Nov 2006, 00:39
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn
EGR i klapp siis jamab.Kuskil oli siin selle puhastamise kohta ka mingi jutt minumeelest,võin ka muidugi eksida.Kui EGR jamab siis peaks ka heitgaasid paigast ära olema tühikäigul,see selline roheliste värk,et suunab heitgaasid veelkord ringlusesse et kahjulike aineid välja põletada.Eestis pole see kohustsuslik(võib pimeda ette panna ja asi korras)kuid Rootsis näiteks selle olemasolu ja korrasolekut kontrollitakse ülevaatusel.Mootoris peaks ta pöörete kõikumist mingil määral esile tooma,just tühikäigul.Samas ta võib ka mingil määral töötada,et kõiki anomaaliaid veel välja ei löö,sllest ka see uuesti käivitusel mitte veakoodi andmine,sõida veel ringi ja vaata mis teeb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2008, 22:46 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Kapsul õigus - puhasta EGR ära. Kui see ei aita, siis on EGR klapp ise nässus aga seda pidi harva juhtuma.
Puhastamisest siin tehnilise all topic täitsa olemas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18 Jaan 2008, 08:10 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Selge - puhastan ära eks siis näeb mis saab. Tänud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 11:23 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Ei hakka uut teemat tegema - manualis on öeldud et N küünalde Tighten Torque on 15 Nm, kas seda peab võtma väga tõsiselt ja laskma need kinni keerata kellegil, kellel on mõõdikuga võti olemas või saab ka usaldada remondi meeste / enda kõhutunnet?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23 Jaan 2008, 11:45 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Ma arvan et ei pea, mina olen siiani oma kõhutundega hakkama saanud ja mina pole profesionaalne lukksepp ( kuigi olen seda ala õppinud ).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 234 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 83 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9