Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 22:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 234 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Küsimusi seville kohta?
PostitusPostitatud: 19 Okt 2007, 10:27 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Olen alles uus Seville STS Northstari omanik ja seoses sellega tekkisid mõned küsimused (mille kohta olen kuulnud nii ühte kui teist). Autoks siis nagu öeldud Seville STS Northstar 4.6 220 kw ja aastaks 1993

1. Jahutusvedeliku temp. tühikäigul/kohapeal
2. Mootoriüli kui palju läheb mootorisse
3. Käigukast - Kui palju õli, mis õli ja on see õige et vahetusse läheb siis ka 3 filtrit

Need sellised esmased küsimused. Ma usun et neid tekib veelgi ja osadele juba siit foorumist vastuski leitud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Okt 2007, 10:46 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Tervist, tervist!
Ega sul äkki owners manuali pole? Seal mahud-mõõdud kõik olemas.
aga:
1. linnaliikluses 96...101C, maanteel võiks olla alla selle. vendid hakkavad tööle esimene 109 ja teine 112 kraadi juures. (kui AC sees, siis töötab kogu aeg)
2. 7,1 liitrit koos filtri vahetusega.
3. 14,2 liitrit juhul, kui kogu õli välja lased (ja usu, sa tahad seda teha). Dextron VI on soovitatav, sobivad ka selle vanemad versioonid V, IV ja III.
Luba küsida, kuidas sa seda ette kujutad, et 3 filtrit ära vahetad? 3 filter, mis asub kasti "küljekarteris" on vahetatav ainult kasti-mootorit maha võttes :devil . see filter on ette nähtud terve kasti eluea jaoks ja vahetatakse, kui kasti remonditakse.

Väike selgitus ka veel kasti õli vahetamisest:

kasti põhi maha, moos välja, seal on miskisne "võrgust" filter/screen, mille puhastad ära ja paned tagasi. Ja kokku koos uue karteritihendiga. Kastis on ka suur filter, mida vahetatakse siis, kui kasti remonditakse.
Tavasõidul kestab kastiõli terve auto eluea, rasketes tingimustes (nagu meil on - külm, linnaummikud jne) soovitatav vahetusvälp on 50 000 miili.
Kastiõli kohta peab arvestust kompuuter ja kui ta sulle ütleb, et õli on ülekuumenenud või vaheta õli, siis tee seda kohe.
Kui oled kaane maha võtnud ja õli välja lasknud, siis seal on veel ka üks suht varjatud kork, mis tuleb lahti krudida et kasti "küljekarterist" ka õli välja saada. (11 padruniga saad lahti).
Pilt sellest prundist on siin:

Pilt

See ei eemalda siiski kogu õli - osa istub konverteris ka sees.
Mina teeks veel nii, kui kunagi vanal ajal Volvo automaatkastides vahetamine pidi käima (ja käis ka):
Teeks kõik eelneva ära, kõik kinni, õli norm sisse;
Siis kastiõli jahutusradika küljest toru/voolik lahti ja ots ämbrisse.
Mootor käima ja lasta niikaua õlil ämbrisse joosta, kuni näed, et tuleb puhas õli voolikust välja.
Siis mootor kustu, torud kinni, norm sisse ja korras.

Nii oled 100% õlist puhta vastu vahetanud ja süda peaks päris rahul olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Okt 2007, 12:02 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Mis marki jahutusvedelik tuleks kasutada? Tartu TopPartsis pandi mootorisse igatahes 7,5 liitrit. Ja filtrite vahetuse kohapealt ei oska ma midagi ette kujutada see on jutt mis räägiti samuti tartu toppartsis et kui õli vahetada kastsis siis kolm filtrit läheb ka vahetusse. Ja kui ma nüüd õieti aru sain siis kastiõli vahetuse näitab ka monitor ära? Kuigi mingi tark ütles et kasti oma ei näita et näitab ainult mootori oma?! Ja kahjuks owners manuali pole. Igatahes sain palju targemaks. Täna hommikul esimest korda kerkis temp. kohapeal käies järjest ülespoole (mingi 118) siis hakkasin kähku liikuma, mis järel läks temp. väheke maha. Peangi nüüd hakkama otsima kas radikas lekib kusagilt või milles jama võib olla. Huvitav kas Tartu kandis pole mõnda inimest kes sellest masinast rohkem teab, et huvi pärast käiks kohe seal jutul ära. Saaks ehk rohkem oma masina kohta teada. Ja suured tänud info eest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Okt 2007, 12:14 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Kui sul on seal roheline sees (mis on tõenäoline - oranz tuli alles 96 aastal), siis sama jook sisse. Ja vaheta igal teisel aastal. Mina viskaks profülaktika mõttes ka radikakorgi ja termostaadi uue - on odavam, kui kaaneremonti tegema hakata.
Vaata iga nädal korra mootoris õli taset - N* sööb õli (ca liitrikese paari tuhande kilomeetri peale) - Üle normi pole ka hea, alla samuti mitte.
Tartu TopPartsi meeste juttu ei tasu alati tõe pähe võtta. Las näitavad sulle ette, mis filtri ja kus kohast nad ära vahetavad (veel parem, ole ise kohal) - siis on asi kindel.
Sul 93 aastal ei pruukinud kastiõli monitori veel olla, ei ole selles kindel. Aga vahetusvälp on 50 000 miili - jääb vast meelde ikka.
Temp ei tohiks nii kõrgele minna - enne peaks vendid ju järgi lööma - ettevaatust!!!
Vaata jah üle, kas kuskilt ei leki, kas paisupaaki jooksev ülevoolutoru pole umbes ja kas näiteks mootori töötades paisupaaki mulle ei aja. ja muidugi, kas sumpsist valget auru tuleb...
veepump võib ka idee järgi pees olla ja enam mitte korralikult ringi käia...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 09:24 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Leidsin sellise lehekülje kust sain oma masinalegi owners manuali. Küll online kujul aga vajalikud asjad seal kõik näha. Sealt lugedes tundus et mootori õli koos filtri vahetusega läheb üldse 6,6 L.
Igaks juhuks panen siiagi selle lingi, sealt võimalik erinevatele Cadillacidele manuale saada. See link võibolla mõnes teemas juba olemas ka aga ise ei leidnud ja halba see vast ka ei tee - http://myweb.accessus.net/~090/resources-cad.html#om


Ja tartu TopPartsi meestest veel nii palju et käisin küsimas mida tähendab Service Ride Control (aegajalt on seda kirja visanud, nüüd pole jälle olnud) ja sealt öeldi mulle et see veojõukontroll ja küllap mõni andur jamab! Manualist lugedes jäi mulje et see ikka nagu vedrustuse teema, või sain mina valesti aru.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 09:54 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Ride Control ikka vedrustuse teema on,veojöukontroll on Traction Control.
Mis kuradi servis see on,kus isegi algklasside tasemel englishit ei osata?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 10:22 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Tartu TopPartsi kohta kuulen viimasel ajalt ainult jama - viid enam-vähem korras masina sinna (midagi vahetada) saad veel kehvemas seisukorras asja tagasi. Ega ise vist ei julgegi sinna oma autot viia.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 11:08 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Service ride control jah räägib sellest, et mõni amort hakkab läbi minema. nad ju sellised aktiivsed, seavad ennast vastavalt kiirusele ja teele jäigemaks, kui vaja. Aga kui sul seda aeg ajalt viskab, siis äkki mõni pistik ei anna kontakti korralikult? vaata need eelkõige üle.
Seda ma ei teadnudki, et neil õli kogus oli erinev - 6,6 jah :)
Aga kuidas sul ikka nende jahutusventikatega on? kas ikka töötavad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 11:19 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Just väljas tegelesin sellega - ventikad töötavad ilusti ja leidsin ka lekke koha - täpselt õlijahutus radika kronsa tagant. Ostsin mingi 200eeku maksva vedeliku mis peaks aitama. Valasin sisse ja lasin käia, pragu keris 112 ja siis enam juurde ei tulnud vaid kukkus 111 kraadi peale tagasi. Kui maha jahtub siis lähen vaatan vedeliku koguse uuesti üle kui vaja lisan juurde ja lasen uuesti käima eks siis paistab kas aitas ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 11:44 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Odott, hoia nüüd hobuseid.
Mina kallaks kohe selle jahutusvedeliku koos selle möginaga välja ja läheks radikat remontima. Ja siis korralik jahutussüsteemi pesu enne kui uus vedelik sisse.
N* mootorisse EI TOHI mingeid möginaid panna - kui mingi väikse jahutuskanali kuskil ära ummistab, läheb temp üles ja küpsed su plokikaanetihendid ongi.
Ja siis on järgmine samm AB-sse suur rahapakk taskus.
N* tohib panna AINULT GM enda lisatablette, seda vedeliku vahetamisega seoses. Kõik muu on saatanast.
Ära mängi selle asjaga, ma sulle ütlen.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 12:55 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Ega lähebki kõik see jama sealt välja sest leke ei kadunud ikkagi ära. Nii et süsteem tühjaks ja radikas maha. Siis edasi näeb mis saab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 14:45 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
Mõra leitud aga mitte otse radikas vaid selles mingi plastiku moodi otsa sees. Nüüd peab mõtlem kuidas seda seal ravida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 16:52 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Vaat selle plastikuga on üsna pahad lood,sest ta ei taha ennast eriti ravida lasta,liimid ei jää külge suurte temperatuuri köikumiste töttu.Vöid proovida sulatada kolviga.Kas on üldse aru saada,millest pragu sinna tekinud on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 21:57 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept 2007, 06:42
Postitusi: 105
Asukoht: Põltsamaa
See kolviga sulatamise mõte mul oli endal ka. Ei teagi täpselt, eks ma nüüd homme uurin asja täpsemalt. Sai täna õhtu võetud veidi rahulikumalt - kerge sauna õhtu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 23:06 
Eemal
aktivist

Liitunud: 07 Nov 2006, 00:39
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn
Nujah krt seda aru saab,minu northstari 95a oma läheb koos filtri vahetusega 8 liitrit õli ja ei mats rohkem,siis on ilusti ülemise näiduni.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 234 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9