mustpaike kirjutas:
Selline asi, et minu 1994 Sevillel lülitavad TCS ja ABS end välja kui on sunnitud jõuliselt sekkuma.
Selle osas on koodid üle vaadatud ja tundub et T021 - RF Wheel Speed Sensor Fault, et siis parem esimene ABS andur.
Küll aga on ilmnenud uus viga, mis koode ei anna, ainult põleva Service Engine tulukese diagnostika mode's. Nimelt töösooja mootoriga kõiguvad pöörded tühikäigul kuskil 600 ja 800 pöörde vahel. Iga kõikumist saadab õrn vibratsioon. Kiirendamisel probleeme ei ole, kuid keskmine kütusekulu on tõusnud 14 pealt 17 peale.
Külmkäivitamisel praeguste madalate plussidega aga vibreerib päris korralikult nii kaua kuni jahutusvee temperatuur umbes 60 kraadini tõuseb. Mootoriheli järgi tundub, justkui kõik silindrid algul taga ei ole ja vajab isegi kerget gaasiandmist et käivitamisjärgselt tühikäiku stabiliseerida. Külma mootori tühikäigu pöörded käivad isegi 1500 juurde ära. Ka on olnud kordi, kus ka soojemate ilmadega külmkäivitust tehes käivitub raskelt, justkui kõik silindrid ei süttiks korraga.
Mainimata jäi, et mootor 1994 4.6 Northstar.