Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 12:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Veakoodide lugemine...
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 09:39 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
:oops: Nii olen Cadillaci uus omanik ja seega üks loll küsimus.
Siin foorumites kirjutatakse mingitest veakoodide lugemisest.
Küsimus selline siis. Kus kohas ma saan neid veakoode lugeda või kuda see protsess käib?
Ehk keegi on lahke ja seletaks ka mullegi.
Olen alles algaja selles suhtes :oops: :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 11:00 
Eemal
õlinina
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Mai 2006, 18:37
Postitusi: 557
Asukoht: Tallinn
Mis auto ja mis aasta?

81-85a.

90-ndad I pool

96 - ....

Fleetwoodi viimane põlvkond 93-96

_________________
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 11:04 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
1998
DeVille


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 13:04 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Aga nuh minu tehniline inglis keel on suht algeline. Ega vist eesti keelset õpetust ei ole kuskil...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 13:39 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ega ei kipu olema küll. Aga sellest ikka aru saad, kuidas koode kontrollida - ja siis pane koodid kas või siia üles, mida sul auto näitab - sealt saame edasi minna...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 15:52 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
probla ongi selles, et ei saa väga täpselt aru kuda seda kontrollida :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 16:01 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
hmm siin rohkem ja täpsemalt uuritud sai siis on selleks ikkagist mingit aparaati vaja... hmm
Kui jah siis kust võimalik käija tsekkamas....

Kõik vastused on tere tulnud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 16:19 
Eemal
õlinina
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Mai 2006, 18:37
Postitusi: 557
Asukoht: Tallinn
see "mingi aparaat" on sul autos olemas, kuvab info kliima displeile

_________________
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 16:28 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
hmm asi on juba eriti segaseks läinud....hmm
Aga vut sellest ma ei saagi siis aru kuda ma neid kontrollida saan.
:roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 16:35 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
OPERATING ON-BOARD DIAGNOSTIC SYSTEM

To enter diagnostic mode:
1. Turn ignition "ON."
2. Depress the "OFF" and "WARMER" buttons on the Climate Control Center (CCC) simultaneously and hold until the segment check appears on the Instrument Panel Cluster (IPC).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2007, 16:41 
Eemal
aktivist

Liitunud: 07 Nov 2006, 00:39
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn
Eesti keeles siis.
Lülitad süüte sisse,vajutad ning hoiad alla kliimapaneelis off ja kuumuse nuppu korraga.mõne sekundipärast hakkab koode sulle lugema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr 2007, 09:57 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
tänud..

Ma juba sain proovitud,aga veic teistmoodi seega oli tulemus null. Nüüd proovin uuesti :):):)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23 Veebr 2007, 15:55 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Nii sain siis vaadatud veakoode :):):)
Ja viskas siis sellised koodid:

PZM B0533
PZM B1552
IRC B1771
PCM P0146
PCM P0452
PCM P0603
PCM P1641
PCM P1646
ACM B1348

Ma sain mõndadest aru küll, kuid kui äkki keegi viiciks tsekata ja tõlkida mis täpsemalt need koodid tähendavad.Ja mis täpsemalt teha tuleks-üle vaadata...:):):)

Autoks siis Cadillac DeVille 1998


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23 Veebr 2007, 16:53 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
nii, tagasi väikselt saanisafarilt. Vaatame siis neid koode...

B0533 - Fuel Sensor Open/Shorted To B+ - lühis või katkestus kütusenäidikus?
B1552 - Keep Alive Memory (KAM) Error -
B1771 - Cassette tape slow - sellega vist asi selge - makk peaks sul venitama - pole neid lahti võtnud, aga ju seal mingi veorihm välja veninud on
P0146 - Heated Oxygen Sensor (HO2S) Circuit Insufficient Activity Bank 1 Sensor 3 - vasaku plokipoole teine CO andur? aeglane/uimane - ju hakkab läbi minema.
P0452 - Fuel Tank Pressure Sensor Circuit Low Voltage - see peaks siis rääkima bensupaagi surveandurist (paagis peaks olema surve, kui õige kork ees) ja räägib, et seal saadav voldi signaal on liiga madal.
P0603 - Control Module Long Term Memory Reset - see ütleb, et ajule on millalgi reset tehtud (kas siis juhtpaneelist või hoopis aku maha võetud)
P1641 - Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit - check engine tule pirn katki, välja keeratud või kuskil juhe katki...
P1646 - Evaporative Emission (EVAP) Vent Solenoid Control Circuit - see räägib klapist, mis istub selle suure plastpotsiku küljes, kuhu idee järgi peaks kogunema bensuaurud ja sealt laseb ta neid käivitades? sisselaskesse - see klapp siis vist ei toimi...
B1348 - Very Low A/C Refrigerant Pressure - kondisüsteemis freooni praktiliselt pole.

Ehk saad abi....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26 Veebr 2007, 12:01 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 29 Jaan 2007, 12:59
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Suured tänud ja nüüd saan vähemalt kuskilt otsast alustada :):):)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9