Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 29 Mär 2024, 12:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Sain jagu!
PostitusPostitatud: 13 Veebr 2007, 23:17 
Eemal
aktivist

Liitunud: 07 Nov 2006, 00:39
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn
tanel kirjutas:
Nii minu poiss läks nüüd keema ja saatsin ta koonduslaagrisse Madara tänavale. Loodame et midagi hullu ei ole!



Vähemalt olid tubli ja juhatasid ta parimasse USA remontlasse.Mille miinus on meeletud järjekorrad ja närviline seltskond.Töö kvaliteet 5 pluss.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Jap!
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2007, 12:36 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Jaan 2007, 15:27
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Seal oli ikka meestel käed jalad tööd täis! Aga mul ei ole kiiret. Caddy on rohkem pühapäevakas kui igapäeva auto!

_________________
Seville 97`


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 16:01 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 21 Mai 2006, 22:30
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Ei hakanud uut teemat tegema aga 1994-1997 Deville, Seville, Eldorado jt service manual näeb iga 7.5 tuh miili tagant ette ka veermiku hooldust, täpsemalt Lubricate chassis, suspension, steering linkage, transaxle shift linkage, parking brake cable guides, underbody contact points & linkage Huvitab konkreetselt millist määret selle töö puhul kasutatakse ja mida TAGAsillas tuleks vaadata. Enda autol kuiva ilmaga midagi jubedalt kääksub aga täpset allikat ei ole suutnud tuvastada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Okt 2007, 16:55 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Ma ei tea, mida sa tagasillas vaatama peaksid - ilmselt puksindust - muud seal eriti pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2008, 19:19 
Eemal
lobamokk
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Okt 2007, 21:05
Postitusi: 781
Asukoht: Tallinn/Stavanger
Skype Kasutaja: koit aro
Vat nüüd on selline asi hinge peal...lappasin igasuguseid N* mootoriga seotud lehti kuni jõudsin lauseni:(umbes selline oli, ingliskeelne) "Mootoril puudub hammasrihm, seda asendab kett...kui aga sellega peaks midagi juhtuma, siis on see VIIMANE asi, mida sa tahaksid, et selle kalli mootoriga juhtub"...okei, kõik on arusaadav, aga see on mul esimene aparaat millel hammasrihma pole...et kuidasmoodi sellele ketile hooldust tehakse üldse, rihma vahetad ära aga... :?

_________________
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2008, 19:37 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kett ei vaja hooldust ja kestab kogu mootori eluea (kui midagi totaalselt vale pole).
Ja tal on neid lausa mitu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2008, 19:39 
Eemal
lobamokk
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Okt 2007, 21:05
Postitusi: 781
Asukoht: Tallinn/Stavanger
Skype Kasutaja: koit aro
tohohh...siis on ju Cadillac pealekauba ka korralik kokkuhoid cervice pealt :D

_________________
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2008, 19:43 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
reeglina on ketiga mootor alati lollikindlam, kui rihmaga - kummist asi kipub ikka varem katki minema. Kui õigel ajal ei vaheta ära - kett annab enne sellest teada kolinaga vastu ketipingutit.
N* on pingutid hüdraulilised ja kui korralikult õli vahetad, ei juhtu nendega midagi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2008, 19:46 
Eemal
lobamokk
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Okt 2007, 21:05
Postitusi: 781
Asukoht: Tallinn/Stavanger
Skype Kasutaja: koit aro
Super värk, täielik mesi minu kõrvadele.
P.S. Siin igasuguseid teemasid lugedes tekib küsimus: Kas on mõnda Caddydega seotud küsimust olemas, millele sa, Ain, vastust ei tea? :)

_________________
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03 Jaan 2008, 19:50 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
on - näiteks ma ei tea, miks mul salongiventikas täna paugust vait jäi. Ja veakoode ka pole...ja külm on ka. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Mär 2008, 18:05 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Seda, et millist jahutusvedelikku kasutada, kas punast LL või käib tavaline roheline ka. DeVille 89 a. Auto ost plaanis, aga radikas läbi. Uue saab kaasa. Seda, et kas mootor on korras, või mitte eks see näha ole. Arvan, et peaks siis igaks juhuks ilmselt uue radika punni ka valmis otsima, küsimus õhus, et millest see radikas katki läks. Tuleval nädalal peaks auto käes olema, eks siis saab lähemalt uurima hakata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Mär 2008, 18:20 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
pane roheline, tavaline - vanal mootoril (enne 96 tehtud) pole asjal suurt mõtet - seal oli igatahes roheline sees ja pole hea uue peale minna.
,vahetad rahulikult iga teine aasta vedelikku, paned iga kord tabletid ka sisse, nagu peab ja asi korras.
Kork ja termostaat on nii odavad asjad, et need kannatab igal juhul ära vahetada.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Mär 2008, 19:48 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Lihtsalt sellest on hirm nahas, et miks võis radikas katki minna. Lihtsalt üle vaadates ei tundunud "väga läbi" välimusega olevat. Veel see oht ka , et katkisest plokikaane tihendist, või kaanest suur rõhk sees :(. Või siis korgi regulaator klapp ei tööta, ja lõigi nõrgemast kohast katki.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Mär 2008, 20:16 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Kas löhki külmumine oli välistatud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04 Mär 2008, 20:19 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
vana radikas, loomulikku surma surnud - ära mõtle alati hullemat.
4,5 mootor nüüd nii kehvake ka pole ;)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 61 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9