1. kui ise ei oska vaadata, siis vii meistrimeeste kätte. Võib olla amort, poolass, puks vms.
2. ei usu
3. katalüsaator ei toimi, kui ta on umbes - siis läheb bensukulu lakke, vahel tuleb tagant korralikku mädamuna haisu peaks viskama ka veakoodi.
4. osta remondimanuaal, seal kaitsmed näidatud.
5. siis kui mootor käibki normaalselt ja ühtegi veakoodi ka pole
6. sul on mingi jama kliima kompressoriga, et vilistab - kas hakkab kokku jooksma vms. kohe külasta mõnda kondiremontijat.
7. kõigepealt kontrolli, kas sul jahutusvendid töötavad - kliima sees peab üks kogu aeg taga olema ja kuumenedes lükkab teise ka järgi. Kaitsmed või releed tuksis, juhtmes katkestus või vendid ise katki. Pole hiromant, ei oska öelda - selleks on jällegi veakoodid, kust võib välja lugeda mis viga on.
Aga kuna sul on mingi jama kliimaga, siis selle pead igal juhul korda tegema
Üldiselt 2 soovitust - osta tehase remondimanuaal ja loe see läbi (eriti veakoodide koha pealt) - säästad tulevikus palju raha.
Kui ise pole suurem automehhaanik, siis otsi korralik püsikoht/mees, kelle juures autoga käid ja kes sellest autost midagi ka jagab. Muidu võid jäädagi käima eri kohtades, kus know-how puudumisel midagi kokku susserdatakse ja korda sa autot ikka ei saa.
_________________ „siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
|