* Tekkis mõte vahetada lambda andurid. Soovituslik vahetusvälp on 100k miili. Veakoode veel ei pruugi näidata aga jäävad "laisaks" ja keeravad kütusesegu peesse.
Neid on 4 ja maksavad kokku joptvõimatt. Kui vahetus ees siis võta ikka originaalid, AC Delco omad. Teised ei pidanud mikide juttude järgi pädevad olema.
Kui peale katti ja enne katti Y toru küljes olevad võib veel ise vahetada, siis kollektorites olevad soovitan soojalt lasta pädevas kohas vahetada. No ei mahu sinna kuidagi vahele ka spets padruniga.
Nii tehtud saigi, kaks ise ja kaks lasin vahetada. Midagi justkui ei muutunud aga lase olla, uus on uus. Välimuse järgi olid minu omad küll tehasest külge keeratud ja ära tulid ka tükkidena. Õnneks jäid väljalaske keermed terveks ja uued ronisid ilusti sisse.
* Mäletan, et kohalt minek või suvalisel hetkel kiirendamine on teistel Eldodel teravam olnud. Kuna survemõõtjat polnud, toetusin sellele et 20a vana pump ei saa väga heas korras olla.
Uus tuli rockauto käest, kenasti uus pistik kaasas ja puha.
Ei viitsinud mina hakata paaki/sumpse/kuumaplekke maha kiskuma ja tekitasin tagumise istme alla õigesse kohta kena luugi.
Kogu töö koos luugi sulgemise ja hermetiseerimisega võttis ca. pool tundi.
Elik kui kellelgi sama töö ootamas, võin juhatada täpse koha kätte kust ja kui suurelt lõigata.
Testisõit näitas et otsus oli õige, minek on MÄRKSA tummisem.
Vana pump nimelt võib hoida veel piisavalt survet ilma et veakoodi näitaks või mootor puterdaks aga kuna rõhk pole enam see mis peaks (45...50psi), hakkab aju segu omatahtsi kruttima ja lisaks rikkale segule summutit nuusutades pole ka enam õiget kiirendust.