Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 12:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27 Jaan 2017, 15:52 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Puhtaks pesta igasugused sitased pinnad ja näiteks roolilati tolmukaitseid kontrollida, kuna ligipääs mugav.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18 Veebr 2017, 23:13 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Niisiis, niivõrd kuivõrd üle käidud mootor asetatud oma töökohale, töötab, vahva on, aga järgnevaid küsimusi tekib ikka ja aiva juure. Juhuse tahtel loputasin ka paisupaaki hoolega, peale kogu värgi kokkuladumist hakkas teadetetahvel teavitama mind jahutusvedeliku madalast tasemest, mida ta sugugi pole. Ujuk logises küll paagis kuuldavalt. Samas on ka selline probleem, et jahutusventikad rakenduvad enne kui termostaat jõuab avaneda. Kas need asjad võivad omavahel seotud olla siis sedamoodi, et paisupaagi sensor kalab, selle vigase info tõttu antakse(nüüd tahaks ka teada mille kaudu) ventika releele valeinfo, et muudkui hakkaks jahutama.
Ja nii muuhulgas lõpetas kontaktisolemise ka kliima juhtplokk, roolilt on võimalik tempi ja tuule tugevust kontrollida, plokk on täiesti tummahammas. Tuleb esiklaasist tagapool asuvad pehmed komponendid välja visata ja juhtmestik üle käia tõesti, kuskilt tuleb vett ka kõrvalistuja jalavanni, algselt kahtlustasin katuseluugi drenaaaži, millele oli musta teipi ümber tõmmat, et no ikka lekib, täna aga avastasin, et mööda ukseava esimest servaliistu kuskilt armatuuri nurgast tuleb nire. Sellised lood siis seekord.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18 Veebr 2017, 23:37 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Tasemeanduri kalamine on üsna levinud viga, kui mikimaa foorumeid lugeda. Enda ühel DeVillel oli sama teema. Kui korralik pesu ei aita, siis vahetada koos paagiga või elada selle teadmisega.
Tasemeandur pole ühenduses ventikatega.
Kui kliima kalab, siis võivad vendid isekeskis ehk (?) majandada küll. Üks vent on kogu aeg taga kui kliima sees (ka defog).
Veeteema - vaata ka esiklaasi kriitiliselt, äkki seal liim lahti löönud - kui vahetatud on, siis üsna võimalik teema. Tehaseliimi pole veel ise oma silmaga lahti löömas näinud.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Veebr 2017, 22:26 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Kuna veeteema oli täna igati aktuaalne, sai sellega ka põhjalikumalt tegeletud. Mingil hetkel käisid peas igasugu mõtted, kuskohast see vesi salongi pääseb, roostetanud avast tulemüüris kuni mingil põhjusel suvalisest kohast katki olevale katuseluugi äravoolutoruni. Tasapisi harutasin ja no meel sai paremaks, selline vaatepilt aga peegelpildis esines. Pilt Katus ilusti märg ja puha. Ehk siis keegi on vast suruõhuga proovind puhastada, kuid seda va õhku pole sinna torusse piisavalt mahtund ja on toru noku otsast ära puhund. Tõsiselt loodan, et viga oli seal. Sai teisedki äravoolud ja kinnitused üle kontrollitud. Laepolstri keskosast esiklaasi ülemisest servast, kus asuvad lambid, tuli vastu üks juhtmejupp, kuhu ta minemas oli, ei oska öelda, üks ots oli kinni, teine lõppes aknaposti juures.
Ka pagasnikusse ilmus tegelikult kõvasti vett kogu aeg, välismaa foorumis maadlevad selle murega kogu aeg kõik. Mina väga tõsiselt täna plaani ei võtt, aga kui ma vaatasin tihendit ja meenutasin kunagi loetud teemat, kus soovitati avad teha tihendisse et vesi saaks ära voolata ja jälle vaatasin, et mul on tihendis korrapärased avad miskipärast ülespidi ehk taeva poole. Kas nii peab olema, arvasin et vast mitte ja keerasin tihendi teisipidi lihtsalt, eks tulevik näitab.
massipunktidest jõudsin läbi käia need, mis esiuste lävekatete taga on, olid kenad ning pagasiruumis asuvad, ka täitsa okeid.
Minu poolest võiks teema kuidagi paremasse koha liigutada, aga ei tea kuhu ja miski muu pealkirja panna, a la Märt J ja tema 98 STS suguühe, a kui sobib siin, siis olgu nii.
Tänud kaasamõtlejaile ikka.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Veebr 2017, 22:44 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
mis tempi juures sul vendid taha tulevad üldse? Termos-tatt võib ju ka kinni jääda või uimata.
Tihendite kohta ei oska midagi tarka kosta. STS on tõesti selline Cadillac mida mul olnud pole. Eldode, Fleetwoodide ja DeVille´de pagassid vett sisse ei korja igatahes...
Võin homme huvi pärast silma peale visata, mis näoga mul see tihend seal on a mälu järgi pole seal mingeid avasid.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20 Veebr 2017, 23:29 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Vendid tulevad taha mõne minuti töötamise järel, keegi nagu annaks kuskil valeinfot, tundub et ka kliima(mis on tühi)võib vist seda teha. Praegu endal see ahel peas hästi ei kooru, kuidas see ringkäik on, mis algab tempi signaalist ja jõuab lõpuks venika mootorile.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Apr 2017, 23:02 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Nonii, 2 kuud möödas ja asjad on justkui paremuse poole liikund, st. olles nädal liiklues olnud on maha sõidetud rohkem kui terve möödunud aastaga.
Veebruaris alustasingi siis sisu väljaheitmisega, sisse jäi armatuuri alumine osa, rool, eesmine põhjavaip ja keskkonsool, vett oli lademetes, juhi jalge all, kõrvalistuja jalge all ning sealt kenasti voolanud ka tagareisijate jalge alla, see poroloon, mis põhjavaiba all on, kenasti ligund.Tagumine vaip kuivama, eesmine vaip servapidi üles. Omaette võimlus oli esiistmete väljatõstmine, ei kujuta ette palju need kaaluvad, 50 kg tk.?
Siis uurisin hoolega tihendeid, uksetihendid, klaasitihendid ja jõudsin siis jälile, mis põhjustab veeleket. Luugi äravoolud kõik kinni ja korras. Ise sisse ja teine mees välja uputama. Kurja juurikas on siis katuse ja aknapostide ühenduskoht Pilt pilt kehva kvaliteediga, aga kant on äratuntav. Seal on mitmete plekkide ühenduskoht, mis on tehasest täidetud kerehermeetikuga mis on muutunud selliseks nagu pikak ajaks seisma jäänud närimiskumm või vett saanud pahtel, sai välja urgitsetud napalju kui võimalik ja täidetud-tihendatud klaasiliimiga, sama protseduur ka juhi poolel. Samuti vasak tagumine katusenurk, is ühineb c-piilariga kannatas sama häda käes, sealt jooksis vesi kenasti mööda c-piilarit mingi talani, osa jäi sinna seisma ja tekitas augu pagassipõhja ja selle tala ühenduskohale.Pilt
Ka pagasnikuleke sai lahenduse, klaasi ja pagasniku salongipoolse serva peal käib üks kummist värk, see kinnitub kere külge keres olevate tüüblite sisse keeratavate kruvide abil, kui nüüd see tüübel pole kerega piisavalt tihe, läheb vesi sealt vahelt kenasti mööda pagasniku luugi hinge rändama. Väga kehv pilt aga midagi Pilt
Need vead kõrvaldatud, käisin üle kõik massipunktid, mida ohtralt on esiistmete all, mis võivad vees ujuda ja lugematuid elektrikalu põhjustada, läveliistude all, tagaistme persealuse all.
Hakkasin kokku laduma, peenike näputöö, piilarikatetele uuesti vaja liimida tüüblid, laepolstri takjakinnitus õigesse kohta sättida jne.
Tühikäik lonkab pisut, obdII näitab, et ninapoolset silindripanka pidevalt korrigeeritakse 6 ja rohkem %, veakoode ei esine, Hetke suurim mure on järgmine, aeglasel kiirusel pidurit vajutades kipub surema, a´la ristmikul seisma jäädes manööverduseks käiku vahetades. Justkui vaakumileke, brake cleaneriga lekke otsimine tulemust ei andnud ilmselt sulgen pidurivõimendi ja sisselaske vahelise ühenduse prooviks, puhastada tuleb ka egr. Vast ka igasugu andurid üle käima, nende parameetreid aga hõlpsasti ei leia.
Millaski peaks saabuma meerikast sellele mootorile ette nähtud AC Delco 41-950 süüteküünlad.
Sai pikk ja hüplik see jutt, kuid hea on jälle ratastel olla ning ise remondikohta vigu kõrvaldama sõita.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Apr 2017, 08:40 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
klaasi vahelt ei tulnud? aknapost peaks ikka kinni keevitatud olema?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Apr 2017, 21:46 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Seal kohtusid mingid valtsitud plekid ja topeltplekid, polnud head masinat millega pilti teha, aga selline erinevate plekkide ühenduskoht, pildil on see juba musta klaaasiliimiga üle mäkerdatud. Puhastasmise järgi ka selline u 4mm läbimõõduga ava. Arvatavasti tehase mastiksi all ja kerevärviga üle võõbat, voolas sealt kaudu aknaposti sisse ja sealt edasi. Taganurgas voolas täpselt sellest kohast sisse Pilt ja seesama koht lähedamalt Pilt . Sedalaadi probleemi leidsin peale pikki pikki tuhnimisi internetist ainult ühel Honda sõiduautol ja korraks oli tunne küll, et ma olen tohutu avastuse tegemisel, st kõik klassikalised lahendused olid proovitud ja ikka abi ei saand. Vat siin see video alates 3.30st täpselt analoogne keissinen https://www.youtube.com/watch?v=0gLny6BHODQ" onclick="window.open(this.href);return false;


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Juun 2017, 18:46 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Kuna õlikulu on märgatavalt(sinise suitsuna ja varda järgi) kasvanud, siis prooviks esialgu lihtsamaid meetodeid, see 10 x 60st 105ni 2 käimaga wotitamine pole justkui palju edu toonud. Klapisääretihendid said uued, kas on mõni tervameelne gemüse kaubandusvõrgustikus millega võiks proovida rõngakesi lahti saada kui on koer seal või miski muu meetod.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Juul 2017, 23:32 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Tasakesi asju ikka parandanud, esimesed õõtsad said uued, PRC-s valmistatud tootele tuli kõrgusanduri nibu jaoks ise keere tekitada(õnneks ava oli olemas). Tagumised amordid said vahetatud siis lihtsate õhkamortide vastu, vastav takisti(4,7koomi) juhtme otsa ja veakoodi pole tulnud, ega ma ilma tegelt ei proovinud ka.
Veeleketega oli selline värk, kõik kohad, mis lekkida said lekkisid, ehk siis katusenurkadest, mida hermeetikuga sai tihendatud, lekkis, ning lisaks oli leke kuidas seda nüüd öelda, õnarus, mis jääb mootoriruumi ja esiklaasi vahele, ning kust kojamehe võllid tulevad. Selles õnaruses kerehermeetik surnud ja ägedama raju korral voolas piduripedaali alla põrandakatte alla kuskiltkaudu, õnaruses on kalle salongi poole. Sai kinni mätsitud, aga pisu tuleb ikka sealt, vat sellist lekkekohta ei õnnestunud ka välismaa foorumist leida.
Homme tegeleb ehk piduritorude vahetusega, tagasilla kandis paistavad üsna hapu olemisega.
Tühikäik ei ole ka just kõikse parem, juhuslikud vahelejätud, pöörded pisut kõiguvad, käib rikkalt, küünlad vahetatud, ICV puhastatud, sai juhegi sappa visatud, näitas et ninapoolne rida tahab natuke rohkem kui normaalne oleks korrigeerimist. See olukord, kus veakoodi ei anna, aga kõik ok ka pole.
Vahepeal viskas p0741, mina ei suutnud aru saada, et midagi teisiti oleks, proovisin turbiinilukku, tuleb maha ja rakendub, vo juhtmenuss, vo tulevane suurem probleem, see kood näitab vist muudki.
Ehk selleaastasel ABCS saab jälle täisõigusliku kodanikuna liigelda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Juul 2017, 06:58 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
see rikkalt ja ebaühtlaselt käimine - ehk sul saab lisaõhku sisselaske kolle vahelt. Pidi ka mikide järgi olemas olev probleem olema.
See ju plastist ja ehk aja jooksul tihendid veits ära surnud...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Juul 2017, 13:05 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Ja, ma üldse ei välista, sai brake cleaneriga üle käidud küll sisselaskeosa, aga vo mittepiisavalt, 2000+ on see lutt TB ja kolle vahel, a mul seda pole.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Juul 2017, 13:38 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Kui pool mootorit halvasti käib, siis ma uuriks lamba-andurit. Äkki aeglaseks jäänud vms

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9