Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 21:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08 Juun 2016, 17:08 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Tervist, sõiduk Seville sts aastast 98. ühel hetkel lõpetas funktsioneerimise pealkirjas mainitud luukide avamine nii puldist kui ka salongist. Relee ei klõpsu. Juhtus see peale kindalaekas asuva nupukese vajutamist, kuid selle asendi muutmine ei too tulemust. Seda ei mäleta kas enne või pärast aku vahetust, kui sel üldse mingi seos võiks olla. Millisest otsast asja harutama hakata?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Juun 2016, 19:26 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
tagaistme all on kaitsmekarp, sealt kaitset kontrollisid?
see kindalaeka nupp on valet switch - parklasse andes miki saab pagassi ja benssuluugi avamise keelata et parkijad ei varastaks :)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Juun 2016, 09:19 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Ja, kaitse terve oli.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Juun 2016, 11:06 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
siis vaatab kas valet lülitil on juhe tagant ära kukkunud ehk, nii algatuseks.
Ja igaks petteks võid üle kontrollida ka avajate pistiku ja massi vasakul pool rattakoopa juures pagassis, vaiba all.

edasi võid testida luuki diagnostika modes - PZM (body control module) - override - S01 (trunk release output) - on
ja IPC (instrument panel) - override - IPI01 - on

IPC test näitab lüliti ja näidikuploki signaali korrasolekut
PZM test näitab ära IPC ja PZM vahelise juhtmestiku, pagasiluugi solenoidi ja PZM väljundsignaali olemasolu.


segane seletus aga paremini ei oska, kui diagnostikasse sisened, peaksid aru saama küll.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 00:32 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Saaga jätkub, vahepeal oli teiste agregaatidega toimetamist, eile aga oli nii, et seistes paigal töötava mootoriga viskas pahvaka suitsu parema esipiilari kandist, osandamise käigus sai tuvastatud, et pahvak tuli PZM-st mis seal kõrvalistuja jalgade ees on. Lahang tuvastas kuuma saand komponente, ok tundub, et elektroonik on võimeline asja remontima, aga mis seda põhjustas. Peaks ju kaitse märku andma, et kuskil on midagi rikkis. Ilmselt on kuskilt varastatud, täheldasin ka, et sigaretisüütaja relee kuumeneb alati kõvasti, kuigi teda ei kasuta. Pisut varem katsusin ka toda twilight nuppu, tulede lülitamisel tõmbab näidikuploki tuhmiks, sama juhtub ka twilight lüliti liigutamisel. Kas hapnenud tuledelüliti põhjustab sellist asja? Diagnosti ei taha teha, sest suits tuli umbes minutise aku ühendatudolemise järgi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Juul 2016, 09:36 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kui juba võlusuits väljas, siis asi nässus jah. sul võib seal olla igasugune jama, alates lühisest juhtmekimbus kuni pagan teab milleni. jube loll viga, ei oska muud soovitadagi kui hakata kogu kimpu kontrollima. kuumaks minevad lülitid-süütajad justkui viitaks lühisele nende sees?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Juul 2016, 10:23 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Ja, kusagil on midagi kindlasti valesti, aga kas on mehikest või võimalust bcm komponentide parameetreid teada saada, endal pole ühtegi tuttavat selli, kellel midagi taolist oleks. Võimalus ju oleks, et keski roogib mooduli korraks lahti ning tuvastab komponendi parameetrid, aga kust sellist selli leida?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Juul 2016, 14:16 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Ma arvan et ju sa uue/kasutatud bcm ikka ostma pead.
Vast jebais pakuvad...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Juul 2016, 22:19 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Jätkuks saagale... eemaldati bcm-lt põlenud transs ja diood, plokk külge tagasi, ohtlik ahel seega katkestatud ning elutähtsad funktsioonid paistavad olemas olema, ja suitsu ei tee. Ei jõund paha tarbijat üles veel leida, jääb tulevikku.
Probleemi lahenduse leidis teema alustuse küsimus, viga ikkagi oli selles vallet switchis, mis oli pealt kullakarvaline, seest aga klemmid viimase lülitamisega valesti läinud, ehk siis eelmine tehnik oli lüliti kokku pannud, aga ikkagi kuidagi valesti, et lülitamisega läks seal sassi asi, väljast aga paistis täitsa ok.
Saaks rikkepiduri ka rahuldavalt tööle, võiks täitsa bjuutile mõelda.
Suured tänud Ainile siiani abistamast.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14 Juul 2016, 19:02 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Võta heaks,

loodetavasti saad kõik kenasti toimima.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Okt 2016, 23:54 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
....saagale jätkuks. Massinale sai isegi ülevaatus ja natuke aega oli tore, väikseid apse ikka, käiguhoob tuli ülevaatuspunkti ees kui just läbitud oli lahti jne. Siis aga hakkas keegi kapoti alla koputama. Siiani olin arusaamal, et N* alumine ots on siuke kenake asi kui võimalikud vedelikud korras, aga miski pole igavene. Ikka väga saalekolks kõlas. Demontaaž tuvastas siis riknenud kepsusaaled ja väntvõlli. Tundub, et keegi on pekkis vända uute saaledega kokku ladunud. muudki ilmnes, kunagi on ilmselt ka mootorikett purunend ning õlipumba otsa hunnikusse joosnud, sellest mitmed jäljed. Kone kenasti seest saalepulbrit täis.
Jahvatatud on teemat küll ning silma on jäänd et 96-99 mootor oleks asenduseks sobilik. Tuhnind siin ja seal aga küsiks siiski üle, kuhu vaadata, mis hinnaklass võiks umbes olla. Olemasoleva taastamisel ei näi väga perspektiivi olevat.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Okt 2016, 20:23 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kui selline häkk tehtud siis jah olemasoleva taastamine suht mõtetu.
uue mootori saad kindlasti mikimaalt aga nagu pruugitutega ikka - vaevalt sa vea korral teda tagasi saadad et teise vastu vahetada.
Ehk leiad siit mõne kaaneveaga laiba mis siis hea täielikult üle käia?
Märteni käest näiteks võiks ehk leida...
Või saad kellegi käest terve auto naljahinnaga?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Jaan 2017, 23:30 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Tasapisi käib 99a kone remonteerimine, sealt tulenevalt ka järgmine küsimus, kui suur patt on jätta vanad kepsupoldid?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Jaan 2017, 04:45 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
pole erilist vahet, kuniks muud poldid tehasestandarditele vastavad.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Jaan 2017, 07:12 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 06 Mai 2016, 22:38
Postitusi: 21
Asukoht: Haapsalu
Mõlgutusaineks, väljamaa foorumis oli küll teema ja väljamaa keeles ka, aga mida tarka oleks teha kapotiall kuniks jõuagregaat on sealt eraldatud, mida kontrollida, tihendada vms?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9