Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 12:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 02 Veebr 2016, 00:56 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Jutuke pole küll täiuslik, a ehk tekitab kelleski isu:

http://www.hotrod.com/features/1601-building-a-cadillac-500-from-the-junkyard/

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 22 Mär 2016, 11:48 
Eemal
vaikne vend
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2016, 21:03
Postitusi: 22
Tere.

Isu on juba ammu tekitatud. Aasta jagu päevi olen mõtisklenud oma 472-st miskit "muhedamat" teha. Siinpool lompi põhiprobleemiks performance detailide kättesaadavus. Tuntud firmade toodangust meenub Edelbrocki sisselase, Compcamsi nukk, MSD jagaja. Lombi tagant saab suht kerge vaevaga KB kolbe, AGA - põhiprobleemiks jäävad ikka pead. Otse MTS-ist alupäid tellides läheb kogu ehitus reatöötaja palganumbriga vägagi tülli. Kuidagi siiski peaks selle reaalse potensiaali sealt kõrge niklisisaldusega plokist välja pigistama.

Virgo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 22 Mär 2016, 19:06 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
alukaaned on kirved küll. Ma pakun et algatuseks saab ka malmkaant veidi avaramaks mudida. Pane juurde korralik klapindus, vedrud jms.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 23 Mär 2016, 12:08 
Eemal
vaikne vend
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2016, 21:03
Postitusi: 22
Klapinduse koha pealt peaks ikkagi tellima selle nn shaft rocker komplekti, et OEM nõrka kohta elimineerida.
Muidugi kõige suurem mure kogu asja juures on see, et minul antud mootoriga seoses on kõik puhas internetitarkus. Hirmsasti oleks vaja kellegagi maha istuda kes toda bigblocki reaalselt on kurjemaks ajanud.
Edelbrocki sisselase, mootori tihendite full set, õlipump, ja mingid nipenäpe asjad on aastakese juba riiulis ootel. See aasta peaks justkui vanakesel ikkagi "südame" lahti võtma.
Enne ei julge eriti midagi kallimat tellida kui castingu numbrite järgi selge millega päriselt tegu on. Auto vin koodi järgi 74 aasta, esiosa järgi 73. Smog heads :(

Virgo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 23 Mär 2016, 14:01 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Shaft rockerid kindlasti.
Casting # desifreerimise raamat on klubi raamatukogus olemas, saan aidata.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 24 Mär 2016, 01:19 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
250 lõpuga kaaned on korrektne asi. MTS neid päris kalli raha eest ka pordib ja ehitab.

Endal õnneks riiulis juba suurte klappidega ja topeltvedrudega ja porditud. Kahjuks pole siinmail sellist flowbenchi, et voolavuse paranemist mõõta saaks, eraldi sellepärast ei viitsi suomaaliasse ka tirida.

A need kiithpläki kolvid pidid endiselt saast olema, korralikud vendorid pakuvad Probe ja Venolia toodangut. Isegi tavalist Silvolite-i peetakse paremaks lahenduseks, kui KB-d.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 24 Mär 2016, 15:37 
Eemal
vaikne vend
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2016, 21:03
Postitusi: 22
Probe ja Venolia jätan hetkel mängust välja. KB-d pakub ju cad500parts ka, on ta siis nii halb ikka?
Samas mõtlesin korra, et poh - viskan Federal Moguli toodangu sisse (tellimisaeg paar päeva ja hind suht soodne) kui peab puurima ( arvatavasti on ikkagi ovaalseks kulunud silinder selle 40+aastaga)
Täna käisin korra talvehoidlas ja käivitasin - tuba oli 10 sekundiga pime jälle. Vihastasin selle mitu korda remotud ja sätitud rochesteri peale nii rängalt, et tellisin MSD Atomic Efi ära. On küll kõigest TBI aga ma saan vähemalt reaalajas näha mis AFR on ja tulevikus koos MSD jagajaga saab tolle panna ka süüdet juhtima.

Viimati kui Windorfis käisin siis seal mingisuguse flowbenchi taga midagi asjatati, aga too vist on ainult a`la ridaneli suuteline. Soomes teeb seda kes, R-Koneisto?

Kogu tekst hakkab minu poolt nii isiklikuks offtopicuks ära minema, et peaks vist soliidsuse mõttes oma auto teema tegema.

Päikest
Virgo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 24 Mär 2016, 15:43 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Sooomes R-Koneistus jah.
Mina oleks ehk Atomicu asemel vaadanud midagi asisemat, korra ju teed võiks ikka 8-punkti pritse peale mõelda. Jagajata üleüldse ;)

Edelbrock on mis number? sel pole pihustite boss´e juba sisse valatud?

Pilt

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 24 Mär 2016, 16:00 
Eemal
vaikne vend
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2016, 21:03
Postitusi: 22
Olen seda tbi efi värki ka pikalt kaalunud. Hea võrdlus on siin:
http://www.hotrod.com/how-to/engine/140 ... -efi-test/

Edelbrock ei toeta gaasi puhul süüte retardi minu teada ja handheld on väikese viiteajaga kui selle kaudu mootori inffi tahta jälgida.
Mina võtsidn MSD9200 komplekti.

Kõige asisem oleks ilmselt FAST, 8 pihustiga jne, aga mul on oma väike agenda selle MSD-ga - vbl rändab teise auto peale varsti millel on juba msd jagaja ja digital 6AL boks küljes.
R-Koneistusega siiani head muljed jäänud, ilmselgelt läheb ka see 472 blokk sinna tegemisse, kahjuks peab ka kaaned sinna viima, sest viimati toodeti eestis korralikku porri kokku.

Virgo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 24 Mär 2016, 16:50 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
R-Koneistus hea jah.
Muidugi, kui sul edasitõstmise plaanid, siis asi sobilik.
Aga valunumbrid viska siia või mulle, panen aastad jm. infi tagasi.

üks lihtsam võrdlus veel:
http://www.rodauthority.com/news/entry-level-self-tuning-efi-showdown/
Küll aastast 2014 elik ilmsesti on midagi juurde tulnud selle ajaga aga pildi saab ikka selgemaks.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 24 Mär 2016, 18:15 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
KB-l ei kõlba kõrge surveastme kolvid. Madalad peaks elama. Küsimus on vaid selles, et sul vist on hübriidmootor, elik kõrge surveastme kaaned ja spetsiifilised madalaksajamise kolvid. A eks pead mikimaa vendorite lehtedelt järgi vaatama, ma lihtsalt siin vanainimese mälust jauran.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 25 Mär 2016, 10:34 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Üks sissepurskesüsteem veel, mida paljud ilmselt ei tea:

http://fitechefi.com/

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 28 Mär 2016, 11:27 
Eemal
vaikne vend
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mär 2016, 21:03
Postitusi: 22
Koos sisselaskega multi port, suht mõistliku hinnaga. Kuidas muidugi varuosade/garantiiga lugu on ei tea.

http://fitechefi.com/default.asp.pg-GoPortEFI" onclick="window.open(this.href);return false;

Mul peaks too MSD kohe varsti jõudma. Niipalju suutsin selgusele jõuda, et rõhu regulaator ja tagasivoolutrass on eraldi kaup, mitte komplektis kaasas :(

Eks varsti näis mis ja kuidas.

PS. Praegu veel peal olev ja toimiv smog süsteem tuleb pimedaks teha, muidu lollitab lairiba lambda ära.
Saab grammikene rohkem ruumi kah kapote alla :)
Virgo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 17 Apr 2016, 22:17 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 28 Dets 2013, 16:41
Postitusi: 13
Kui muud mudruga kuidagi joonele saate, siis ärge kollesid ise teha nustage - ehk tuleb sealt ka mõn hobune juurde.

Pilt

Allar @ Fast EZ-EFI 2.0 asendab nüüd algset Fast EZ-EFI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadiankur romulast
PostitusPostitatud: 17 Apr 2016, 22:24 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 28 Dets 2013, 16:41
Postitusi: 13
Seda teemat võiks veel veidi rafineerida, millised rihmarattaid keegi sellistel ankrutel kasutanud on? Originaalid ei tundu mulle täna sugugi normaalsed ja ei meeldi mulle ka kiilrihm, soonik oleks ikka vahvam. Kellelegi kogemust?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9