Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

2000 aasta STS spidoka jama
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=2267
1. leht 1-st

Autor:  Deus [ 27 Sept 2014, 16:40 ]
Teema pealkiri:  2000 aasta STS spidoka jama

Lugesin kilomeetri jagu mikimaa keeles foorumeid aga kuhugi ei jõudnud. Kui auto ostsin kodaniku mellicadi käest, siis spido jukerdas peale 90 km/h kiiruse saavutamist ja läks täitsa lolliks kuskil 110 juures ning suurematest kiirustest üldse ei räägigi, hüples ikka korralikult +/- 40km/h No pohhui, kannatasin ära selle, et ta püsikiiruse hoidiku kasutuskõlbmatuks tegi, väike reset ja restart ja töötas jälle 90 juures, väga ei häirinud. Nüüd lasin siis AB's mootorile kapremondi teha, kus vahetati peaaegu kõik jupid välja mootori juures ja lasin ka solenoidi ära vahetada kasti küljes ja VSS anduri ühe pauguga. Nüüd raibe hakkab jukerdama juba 70 juures, kus kõigutab 2 - 5 km/h +/- kuni 100'ni ja peale seda läheb asi aind hullemaks ehk kõikumine läheb järjest suuremaks ja suuremaks. On kellelgi ideid veel, mida seal välja vahetada? Lisaks oli see jama, et paneeli peal kõik tuled kustusid ehk display nagu teeks restarti, kütuseseier kukkus nulli, vahepeal kukkus arvama, et keeb üle, stabiilsuskontroll lendas horrorisse ja ei lubanud üle 140 sõita jne jne, kõik need jamad ilmneisd kas talvel või väga väga niiske ilmaga a'la kui 4 päeva jutti vihmatanud. Asja sain nüüd korda vist sellega, et vahetasin RIM'i ära, vähemalt pardaarvuti ei raporteeri enam mitte ühtegi viga, enne ikka mõni RIM kood seal vedeles. Jään ootama vihmaseid päevi. Aga spidoka probleem endiselt püsib. Karol pakkus mulle võimalust, et annab korraks enda caddi näidikuteploki, et vaadata, kas see on äkki vigane. Mul sellesse usku väga pole, proovida ju võib aga kas veel võib miski olla kutu? Mingi pistik kuskil väga oksüdeerunud? Massid käis AB aasta tagasi üle igatahes seoses selle näidikupaneeli "rebootidega"

Autor:  Deus [ 14 Okt 2014, 15:35 ]
Teema pealkiri:  Re: 2000 aasta STS spidoka jama

OBD2 lugeriga näitas kiirust madalamalt kui mul paneelil ehk õiget kiirust. Paneelil number 60, OBD2 kaudu öeldi 52. Kui kiirus kasvas 70 juurde, hakkas nii OBD2 kui ka paneeli kiirused kõikuma +/- ~10 Kas uus VSS võib vigane olla või peab otsast lõpuni juhtmed üle käima? Ma endiselt ei usu, et viga on paneelis endas.

Autor:  ain [ 14 Okt 2014, 17:23 ]
Teema pealkiri:  Re: 2000 aasta STS spidoka jama

minu teada saab aju kiiruse just VSS käest.

Autor:  Deus [ 22 Apr 2015, 11:48 ]
Teema pealkiri:  Re: 2000 aasta STS spidoka jama

Kes mulle enda spidokat laenaks? :)

Autor:  ain [ 22 Apr 2015, 12:06 ]
Teema pealkiri:  Re: 2000 aasta STS spidoka jama

vaheta VSS andur ära. Keegi ei garanteeri et see mis uus pandi, vigane pole.

mis IPC (Instrument Panel Cluster) ja IPM (Instrument Panel Module) koode näitab?

Autor:  Deus [ 22 Apr 2015, 14:39 ]
Teema pealkiri:  Re: 2000 aasta STS spidoka jama

VSS on vahetatud, OBD loeb ka õiget kiirust, spidokas näitab jama aind. Püsika lööb ka segi. AB vanub jumalakeeli, et ei ole viga ei kastis ega VSS's. Horroritest mäletan koodi, mis tähendas seda, et Sudden speed drop, mille peale lendab püsikas Disable staatusesse. Ma täpset koodi ei mäleta aga olukorda annab korrata iga ilmaga kui nii väga vaja ja muidu ei usu :D Auto on täitsa veavaba muidu, nii uskumatu kui see ka poleks :goink

Autor:  ain [ 22 Apr 2015, 14:49 ]
Teema pealkiri:  Re: 2000 aasta STS spidoka jama

siis hakkagi sellest veakoodist pihta, ära ennusta.

Autor:  Deus [ 13 Juun 2015, 17:07 ]
Teema pealkiri:  Re: 2000 aasta STS spidoka jama

Aitas siis kogu juhtmeteekonna pistikute puhastus. Nüüd on kolm aastat kestnud "kannatus" seljataga :)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/