Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 21:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: TH 700 küsimused
PostitusPostitatud: 31 Aug 2014, 23:20 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Apr 2008, 15:59
Postitusi: 153
Tervist härrased! Küsiks veits nõu. Ei hakanud tikutakust küsima, usutavasti siin teadjaid küll.

TH 700-ga väike probleem. Nimelt, kaubandusvõrgust sai ostetud mingi „one size fits all“ TV kaabel (sellise nad margi-mudeli-mootori järgi tellisid). Olen seda nüüd sättinud nii- ja naapidi, aga ideaalseks pole ikka saanud. Niisiis, kui liiga lõdvaks jätta, siis, nagu arvata, vahetab käike liiga kiiresti ja vedelalt. Kui natuke rohkem pingule tõmmata, siis hoiab enne vahetamist jube kaua käiku sees. Probleem on selles, et mingit vahepealset, optimaalset asendit just nagu polekski.

Hetkel olen olukorras, kus D peal esimeselt teisele vahetab kenasti ja õige kiiruse juures, siis kolmas lülitub ca 35 km/h (mis ka klapib enamvähem manuaaliga, kuigi võiks olla ca 40 km/h), ja pärast seda juhtub midagi imelikku – nagu OD lülituks (pöörded viskab madalamaks. Tuletan meelde, et valits on D peal elik üle 3. ta ei tohi ju lasta). Kas see võib turbiinilukk olla? Kui jah, siis kas see ei peaks mitte OD peal rakenduma ja mitte 3. käigu järel? Juhul kui võib rakenduda D peal, siis kas on ok kui see juhtub 40 km/h?
Aga nüüd, lükates valitsa OD asendisse, siis kõrv kikkis üritades asjast aru saada, tuleb ca 55-60 km/h (natuke vara paraku) külla ikkagi OD elik 4. käik.

Ehk siis resümee: valits D peal, 1-2-3 on kõik ilus, siis 40 km/h ilmneb mingi OD või turbiiniluku taoline nähtus (pöörded madalaks, mõnus jorin ja lötutamine). Kui OD peal, siis on kõik sama, ainult et 4. käik ka ikka ilmutab end.

Lisaks veel see, et mäkke ronides tõmbab suht viimase piirini 4.-ga, siis mõtleb et „päris raske on, vahetaks siis õige alla“, ja mõnekümne meetri pärast, siis kui ikka veel tõus kestab ja koormus taga, arvab et nüüd on tal suur hoog sees ja lükkab jälle OD peale.

Pingutada veel trossi? Sellega on see keiss, et ta on mul juba suht pingesse seatud, elik kui ma veel rohkem pingutan, siis juhtub see, et gaasi põhja tallates ma tõmban selle kaabli gaasihoovastikuga lihtsalt ribadeks.

Imrega rääkisin, ta arvas et ehk on mingi setup kastis muutmata jäänud (no muidugi on, ma pole kasti lahti võtnud), st kuna kast on pärit van-i alt ja mul sõiduauto, et mingi kalibreering on erinev vms.

Veel kastiõlil kärsakat või muid anomaaliaid ei ilmne.
Mõtteid, ideid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TH 700 küsimused
PostitusPostitatud: 02 Sept 2014, 22:46 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Apr 2008, 15:59
Postitusi: 153
Ise küsin, ise vastan:) Targad mehed ütlesivad nii, et ilmselt mul ikka turbiinilukk aktiveerub pärast 3., et see ollagi TH 700-l niimoodi. Imelik on aind see, et eelmise kastiga ei fikseerind ma luku rakendumist üldse, nüüd on kohe aru saada. Tõsi, ka väljalase on häälekam, selle järgi kuuleb ära.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9