Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 25 Apr 2024, 19:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02 Jaan 2014, 19:07 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 30 Dets 2013, 22:19
Postitusi: 2
Tere ja Head Uut Aastat!

mure järgmine:
´01 STS ei viitsinud vahel käivituda. Probleem oli täiesti kaootiline, enamasti probleemi polnud, aga vahel käivitus 3-5 katse järel. Pole päris kindel, aga tundub, et enamasti sooja mootoriga ja erilisteks lemmikkohtadeks olid Statoili tanklad.

Otsustasin siis aku ja juhtmed üle vaadata.
Panin igaks juhuks uue aku (vana tervis teadmata), puhastasin klemmid, mis nägid suht talutavad välja. Aku massijuhtme kerepoolne ots ei näinud just kõige puhtam välja ja lahti keerates murdsin muidugi poldi puruks. Kaabliking oli ka oksüdeerunud, aga olen hullemaid näinud. Puhastasin ära ja kuna paremat varianti polnud, panin turvavöö/tagaistme seljatoe poldi alla.

Pärast seda kadusid ka UXXX (olid enamasti History) koodid. Hetkel käivitusprobleeme pole olnud.

Siit küsimus - kas massijuhe võib jääda turvavöö/tagaistme seljatoe poldi alla või pean ikkagi uue massi ühenduse tekitama?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02 Jaan 2014, 20:46 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
eks uus ikka korrektsem on, kuid suurt vahet tegelikkuses pole. Mass on mass, pole turvavöö polt selles suhtes kehvem.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Jaan 2014, 18:08 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 30 Dets 2013, 22:19
Postitusi: 2
Jutu jätkuks,

probleem vähenes, aga ei kadunud - ühel korral käivitus alles kolmandal katsel.
Plaanis oli ka kapotialune massiühendus üle vaadata. Kuna istmealuse poldi olin juba puruks keeranud, siis igaks juhuks leotasin seda kapotialust polti eelnevalt põhjalikult. No polnud just kõige puhtam, tegin korda.
Tundub, et mure murtud.

Sümptomid

enne:
-käivitusmured
-puudulik aku laadimine (süüte sisselülitamisel ilma käivitamata pinge max 12V)
- kood B1328 H - Vehicle system voltage is greater than 15.9 volts
- pärast käivitamist pinge 15.3 - 15,5V. Sõites pinge langeb alla 15V.

pärast:
- käivitub OK
- aku pinge süüte sisselülitamisel ilma käivitamata ca 12.6V
- kood B1328 H kadunud
- pärast käivitamist pinge 14.4 - 14.5V

Kui tundub triviaalne, ärge siis lööge. Postitasin heas usus, et ehk võib kellelgi samalaadne mure tekkida ja enne, kui suht kallist starterivahetust ette võtta või pisut odavamat akuvahetust, siis tasuks need asjad üle vaadata


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Mär 2014, 20:48 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2012, 23:46
Postitusi: 96
Asukoht: Söörömöö
Auto sama 01. STS. Läks ka minul to massijuhtme polt puruks. Panin ka ajutiselt turvavöö poldi alla. Enäe imet ennem oli sõiduajal laadimine 15.3V nüüd näitab ilusti 14.5V võiks muidugi 14.7V olla aga ega seda auto enda voltmeetrit ei sa nii tõepähe võtta. Neid histori koode tundub ka nagu vähem olevat. Minupoolt suured tänud, et kogemusi jagasid!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9