Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 23:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 12:14 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Veebr 2009, 14:40
Postitusi: 206
Asukoht: Tartu
Tere
mure selline, et on purunenud jahutusvedeliku voolik.
Jutt siis volikust mis tuleb paagist ja edasi on vist kolmik. Tundub nii ei pääse väga ligi.
kolmik jagab selle edasi 2-ks ja see mis jääb alumiseks on siis kurvi kohapealt pikalt lõhki.
Voolikul ka miski nr 7574453 kui on abiks.
voolikud suunduvad siis salongipoole paagist.
teema selles, et auto asub võrumaa metsas ja kindlalt oleks vaja auto tallinnasse saada kuna elukoht seal.
Kas annab midagi siin kohapeal teha nt pimedaks kuidagi või teab keegi kes suudaks võrumaal seda muret lahendada.

Tänud kiirete vastuste eest!

_________________
DeVille 97.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 12:52 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
vooliku pead siiski kätte saama sealt, uue teeb sulle näiteks Hydroscand (Tartus).
Ma pimedaks ei hakkaks tegema. Üks läheb ilmselt salongiradikasse aga ega sa külma autoga ikka praegusel ajal ei sõida.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 12:59 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Veebr 2009, 14:40
Postitusi: 206
Asukoht: Tartu
on seal miski klapp, et kui soojendust sisse ei pane, et hoiab vedeliku ikka sees või ringleb vedelik vaba voolu?
Metsast tahaks ikka minema saada mõnda nö. asustatud paika kus masinale abi saaks.

_________________
DeVille 97.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 13:02 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
soojendusradikas on osa jahutussüsteemist, seal ringleb vedelik kogu aeg

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 13:03 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Vedelikul klappi pole, käib koguaeg ringi. Niiet pead ikka kohapeal miskit valmis sepitsema, ruumi seal küll millegi tegemiseks napib väga.

Edit: ain jöudis ette :)

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 16:17 
Eemal
aktivist

Liitunud: 14 Juul 2008, 11:10
Postitusi: 258
Asukoht: Tallinn, Saku
Skype Kasutaja: Mr.Maur
võrumaal on ka üks Sanderi nimeline tegelane, ja kui mu mälu ei peta, siis oli tal lammutamiseks üks selline aparaat. Võid talle helistada (5096885) ja küsida kas tal ehk on võtta seda voolikut, kui muud midagi välja ei mõtle.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 16:21 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
või siis kui seda on näiteks Bjuutist saada (milles ma küll kahtlen tugevalt), on meil homme väike dessant Võru kanti, võime ta kaasa võtta.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 17:49 
Eemal
huviline

Liitunud: 02 Mai 2008, 16:40
Postitusi: 76
Asukoht: Finland
Northstari mootor peaks ilma igasugu vedeliketa liikuma kuni 100km....iseasi palju mootorist peale selle alles jääb.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 20:45 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Veebr 2009, 14:40
Postitusi: 206
Asukoht: Tartu
Tänud kõigile kes teemaga operatiivselt kaasa lõid. Probleem lahendatud :rock
Sain Sanderiga ühenduse ja tema taris mind oma treilerigaTartusse Texas service-sse. Seal võttis mind Indrek lahkesti vastu ja probleem lahendati. Voolik vahetatud. Nüüd vist aeg mõelda teistegi vahetusele, mine sa tea milline neist järgmine on.

Happy Friday :hat

_________________
DeVille 97.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 20:50 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kui juba selle jubeda töö ette võtad, siis vaata kriitilise pilguga ka juhipoolset mootorikülge - seal jookseb kaks(vist oli nii) plekktoru - tihedasti mootori külge mööda - need on ka sellised mehed mis armastavad koledasti ära roostetada ja kuna kättesaamine keeruline, ei kipu keegi neid ka vahetama.
Kui torud tervelt kätte saad, siis Tallinnas näiteks Hydroscand Service suudab uued painutada...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2013, 22:15 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Salongipoolset mootorikülge mööda jooksevad need

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Mär 2013, 13:21 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Viskan ka oma jutu samasse teemasse:
Nimelt siis 97 Devillel radika alumises lõvdikus pragu sees. Mõtlesin igaks juhuks uurida, et kas/mida veel peaks jälgima peale vahetust, et põhjatähte mitte liigselt ärritada, sest asi läks ka korra ikka keema. Ise roolis ei olnud see hetk, aga naise jutu järgi oli ta just parklasse keeramas kui kapoti alt auru hakkas viskama ning auto karjuma pistis (idle engine, hot...vms). Seega ehk minuti jagu sai mootor üle kriitilise piiri toimetada. Kuna õhtul järgi minnes kohe midagi ei tuvastanud, siis valasin paagi täis (ca 3l) ja sõitsin koju. 10min sõidu lõpuks hoovi jõudes oli temp 105. Päevavalges uurides sain katkisele lõdvikule jälile. Uus juba käes, aga vahetama ise vist ei hakka, sest ilmselt peab kogu süsteemi läbi loputama kuna algselt oli sees dexcool, aga nüüd sai suvalist punast juurde valatud.
Lisaks nõudis auto koheselt ka õlivahetust. Kas see on tal normaalne käitumine keema minnes (võibki visata vedelikku mootorisse) või viitab millelegi tõsisemale ja peaks mootorit vähe põhjalikumalt kontrollima?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Mär 2013, 13:30 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
läbi loputamisest enam ei aita, dexcooli pole enam mõtet kasutada (mis iseenesest ei muuda ju midagi, kui siis odavamas suunas).
Mina paneks uue lõdviku, jahutusvedelik sisse, siis sõidaks soojaks, lisaks juurde (kindlasti vajalik) ja siis kaeks mis temperatuurid teevad.
Ja kui kõik OK, vahetaks lõpuks ka õli ära.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Mär 2013, 13:39 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Loputamist mõtlesin seetõttu, et on lihtsalt mulje jäänud, et erinevad mahlad segamini ei ole kõige parem. Isegi kui selle tavalise järgi edasisi vahetusi teha.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9