Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 24 Apr 2024, 04:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03 Juul 2012, 11:35 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Keegi teab ehk vihjata mis kõige potentsiaalsemalt võiks põhjuseks olla kui linnaliikluses viskab salongi küttearoome, kohati päris korralikult. Kapoti all on ka ja seega sealt poolt miskit läbi annab tõenäoliselt. Samas põhja alt on kõik kuiv ja midagi ei tilgu ning pealtpoolt ei paista samuti.

Tahaks probleemile ruttu jälile saada, krt ei julge abcs-le minnagi sellega kui oht on, et järgmine jaanituli oodatust oluliselt varem peaks saabuma. :?

Ja ehk haakub teemaga ka teine küsimus, et kui tühikäigul jääb põlemata kütet liiga palju, siis kus poolt seda vaatama hakata? Mainiti juba eelmine aasta ülevaatusel, aga kuna tundus, et midagi kurja ei teinud ja kütusekulus ka tunda ei andnud, siis ei viitsinud eraldi tegeleda sellega.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Juul 2012, 11:57 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
pole konkreetse asja eripäradega tuttav, a reeglina haisupõhjuseks söekanister

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Juul 2012, 12:26 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Nii, ja kus see asuda võiks ning kuidas teda välismaises keeles kutsutakse? Kas see võib ka seotud olla sellega kui mõnikord väga harva x hetkel millisekundiks justkui jõud ära kaob (sed on juhtunud juba varem ja ise kahtlustasin selles kütusefiltrit)?
Meenus veel, et samal ajal enam-vähem hakkas ka kütusenäidik segast peksma. Tavaliselt läheb ta lolliks kui paak päris tühjaks saamas on, aga praegu viskab ka poole paagiga oluliselt suuremaid numbreid kui peaks. Muidugi see võib olla kokkusattumus lihtsalt.

DevilDeville kirjutas:
pole konkreetse asja eripäradega tuttav, a reeglina haisupõhjuseks söekanister


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Juul 2012, 13:54 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
mingil aastal oli pihustitesse jooksvate voolikute recall - vana versiooni omad pidid pragunema ja vabalt ka auto põlema panema. Mootori kate maha ja peaksid nägema ilusti.
söepotsku (charcoal canister) veasse ma ei usu kui seal voolikud küljes ja terved. See jjubinas kogub seismisel tekkivaid bensuaure ja laseb nad mootori töösse pannes sisselaskesse, ei muud.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Juul 2012, 14:53 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Kõlab hästi, hea, et seni siis leeki järgi pole. Paar nädalat kestnud juba :D
Aga uurisin selle recalli kohta ja sümptomite järgi tõesti sarnaselt lõhnab. Keeran õhtul kaane maha ja on asi selge.
Aga kui nüüd selgub, et tal seal need vanad nailontorud ja recallis käimata, siis kas teoreetiliselt võetakse ka meil sellega jutule? Iseenesest peaks recall ju kehtima.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Juul 2012, 15:15 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
nüüd kui Viking uue omaniku käes, siis ehk saadki jutule, varem oli see suht võimatu ettevõtmine. Prindi recall välja ja mine kohale - küsija suu pihta ei lööda ;)

Anna meile ka teada.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Juul 2012, 10:48 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Ja tänu Aini vihjele on viga käes. Keerasin kaane maha ja panin süüte sisse - ühes esimese poole pihustitevahelises voolikus on auk sees ja sealt lõi kohe sirinal survega vastu seda järgmist mootorikatet korraliku peenikese joa. Jaanitule hoidis ilmselt ära asjaolu, et see kate ei lähe nii kuumaks, et süüdata, aga piisavalt, et kütus ära aurustuks. Pritsiks ta teisele poole nii, et alla kollektorini jõuab voolata, siis.... :bomb

Kui nüüd õigesti asjast aru sain selle recalli sisust, siis ongi nii, et need väiksed voolikujupid olid ohtlikud ja kogu see ring vahetati ühes tükis roostevaba raami vastu. Ehk siis peakski tegemata olema minu omal. Iseenesest ei oleks selle ühe jupi asendamine eriti keeruline kui sobiva vooliku leiab, aga uurin vikingist, ehk saab kogu kupatuse uue ja kaob see oht edaspidi ära.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Juul 2012, 15:36 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Helistasin ja saatsin kogu jutu koos väljavõttega NHTSA lehelt meilile ja esialgne vastus on igal juhul lubav. Kinnitati, et asi tegemata sellel autol, aga EU laos ei olevat juppi ning uuritakse millal saab. Millegipärast arvan, et sellega võib kõvasti aega minna ja peaks vahetama vooliku seniks ikka välja, et sõita saaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Juul 2012, 14:04 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Uurisin Märteni käest, et kas saaks temalt vooliku, aga ta arvas, et neid ei kannatagi vahetada nii, vaid ainult kogu komplektina. Kui seal on suurem surve, siis on muidugi loogiline.
Kellelgi on ideed, et mismoodi selle ajutiselt lahendada kannataks? Mingi nö teibilaadne asi seda ju ei pea? Kuskil müüakse sarnast survetoru, mis otsest tõenäoliselt kuumutamisega kinni tõmbab?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Juul 2012, 12:16 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Hydroscand äkki?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Aug 2012, 12:10 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2011, 22:59
Postitusi: 71
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: Netfish
Teema lõpetuseks siis info, et Vikingis kõik kenasti vahetatud ja sentigi ei võetud. Aega läks juppide tellimisele muidugi, aga see ka antud olukorras ehk arusaadav. Väidetavalt esimene selle veaga pöördumine nende poole.
Igal juhul soovitan kõigil oma autode recallid üle vaadata. Kui selline safety teema tegemata, siis tasub ette võtta. Mul ikkagi suht vedas, et auto veel alles.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Aug 2012, 14:38 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
:congrats ilus. äkki saab Vikingist lausa korralik firma nüüd, uue omaniku all...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9