Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 18:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04 Juun 2012, 16:26 
Eemal
õlinina
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Mai 2006, 18:37
Postitusi: 557
Asukoht: Tallinn
nägin eelmisel kuul seda autot tallinn-tartu trassil päälinna poole kruiisimas. Mõtlesingi just, et jube lahe blacked-out cruiser.
adaldusega on pisut keerulisemad lood jah self-leveling vedrustusega autodel.

_________________
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Juun 2012, 09:53 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
Ma ise olen mõelnud, et tgaumise otsaga peaks just selle "Self levelingu" poolest lihtsam olema - piisab vaid hoova teise asendisse ligutamisest ja auto arvabki kohe, et on kõrgemal, kui tegelikult? Ega tal ju amordi sees ei ole mingit andurit peale selle välise hoova? Eest seevastu ma ei teagi.... Kogu amordipüstak ringi keevitada:

Pilt

Ma kohe peast ei mäleta, mis seal auto all on, kuid seda "aukudega" plaati saaks ju modifitseeroida nii, et kogu strut "lühem" oleks (st. augud kõrgemal)?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Juun 2012, 13:23 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Ma nüüd vöibolla hakkan täielikku jama tootma, a minu arust esimesed amordid ei tösta-langeta end kuidagi? Et halvim mis juhtuda saab on kiri service ride control vms
Sel juhul taha madalamad vedrud ja nivooregulaator ära lollitada ja eest saab ehk hakatuseks vedrudele kuuma anda et veidi kokku vajuksid, uued vedrud vöiks siis igaksjuhuks muidugi olemas olla.
Jällegi pole mul aimu stsi vedrustusest, osad on samad mis devillel, mina panin endale taha mingi 90date keskpaiga v6 camaariku esivedrud, muidugi mul oli vastupidine probleem, et körgemaks oli vaja :)

Edit: seda aukudega plaati ei saa väga kuhugi liigutada, sest tema ja amordi alumise otsa all on pooltelje välimine ots elik püsikiirusliigend

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Juun 2012, 13:55 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
nagu juba öeldud - self leveling on käkitegu ära petta. jama läheb lahti Continuously Variable Road-Sensing Suspension (CVRSS) petmisel - see on see süsteem mis mõõdab pidevalt (mingi 500 korda sekundis) auto kaldeid - pistikud amortides sõnaga.
Ja siis koostöös TC ABS, Magnasteer´ga sõitu mõnusamaks timmib.
Kui amorti lühemaks teha, siis see enam ei tööta ja mingid punased "insert coin" lambid kindlasti süttivad ja mingil juhul võid olla ka ainult service modes - elik kohalt 2 käiguga ja üle mingite pöörete ei lähe jne.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Juun 2012, 14:34 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
ain kirjutas:
... pistikud amortides sõnaga....

Kas tagaamordis ka?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Juun 2012, 14:43 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Peaks olema jah

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Juun 2012, 19:11 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
jah

lugemist kah mis karul kõhus:

Manus:
cadillac-suspension.pdf [218.57 KB]
Alla laetud 641 korda


ja veel:

Cadillac's CV-RSS

Suspension refinement has been an evolutionary process at GM's prestige division. The progression began with speed-sensitive shock absorbers in 1989, continued with the first Road Sensing Suspension (RSS) in 1993, and advanced to Continuously Variable Road Sensing Suspension (CV-RSS) in 1996. The latter system selects from an infinite number of settings over twice the dynamic range provided by RSS.

Though CV-RSS hardware is little changed for the 2000 model year, there are some highly creative software advancements. While investigating new control strategies for the Corvette's Active Handling stability system, Delphi engineers found that anticipation was the key to improved performance. Instead of waiting for the body to pitch or roll and then reacting to the disturbance, Delphi engineers formulated 16 distinct strategies that use an early prompt, such as a steering input, to initiate a damper-setting change. As a result of this approach, seemingly simple shock absorber adjustments can have a profound influence over car dynamics. Four of those strategies -- informally dubbed the WOLF (Wide Open List of Functions) algorithms -- have been implemented in the 2000 Cadillac DTS. Patent applications also have been made for 21 original concepts.

The CV-RSS system's major components are shown in the schematic at right. Data is exchanged by means of the DeVille's 10.4-kbytes-per-second bus and by a few dedicated wires that deliver critical information at a higher rate of speed. The damper controller recalculates individual damper settings every millisecond.

On the system's mechanical side are Delphi triple-tube dampers, located at each comer of the car. Response time varies from eight to 30 milliseconds depending on piston velocity. At 65 mph, a damper needs only nine inches of travel to shift from full soft to full firm.

One performance upgrade engineered for the 2000 model year applies not only to the DTS but also to DeVilles and DHS models equipped with the StabiliTrak 2.0 option. Until this year, StabiliTrak intervention was triggered by watching for any inconsistency between steering-wheel position and the vehicle's yaw rate. According to Delphi engineer Scott Badenoch, computing the rate of change of the vehicle's side-slip angle and using that parameter to trigger StabiliTrak is a superior approach. "Now StabiliTrak performance is more responsive and usually transparent to the driver," he says. Side-slip is calculated from data supplied by the sensor array.

The new WOLF algorithms apply only to the DTS model that has CV-RSS as standard equipment. In response to a major steering input, the damper controller now commands revised damper settings to enhance cornering response. The second strategy manages transient body roll after the steering input. In the third algorithm, StabiliTrak activity triggers new damper settings to minimize corner "dip" when just one brake is applied, and to avoid "bobbing up" when that brake is released (see driving impression, p. 14).

The most ambitious strategy of all is damper-setting changes capable of influencing understeer and oversteer characteristics. Delphi engineers call this suspension-based yaw control because it keeps the car responding to the driver's steering commands longer, diminishing the need for StabiliTrak (brake-based yaw control) intervention.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Aug 2012, 10:53 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
Kuna siin sai juba auto juttu aetud, siis ei hakka spetsjomm uut teemat sellest autost enam tegema. Äkki Ain tõstab mingi parema teema alla ka...

Aga asjast. Kas kellegil on ka anomaaliaid, et see nö "naviga" raadio ei salvesta EQ settinguid ära raadio puhul? Nii kui raadijaama vahetan, unustab settingud ära. Imelik on see, et ta kunagi on midagi meelde jätnud, sest settingud ei ole nullis. Samas, CD puhul mäletab ilusti.
Arumaisaa mis keiss on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Aug 2012, 11:27 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
kas seal polnud mitte see asi et sa pead iga kanali üle salvestama kui eraldi settinguid eri jaamadele tahad?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Aug 2012, 12:10 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
Noh - ma ei taha eraldi, aga äkki tõesti tal on selline loogika, et EQ settingud tulevad "koos" sagedusega!
See selgitaks olukorda küll. Tänan hea idee eest!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Aug 2012, 20:20 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Tuleb jah eraldi salvestada :mrgreen:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Aug 2012, 21:15 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
asja iva on vast selles et eri jaamad tahadki eri seadetesse panna - ühelt rock, teisel klassika jne jne. :yup

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Aug 2012, 09:40 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 18 Juun 2008, 14:46
Postitusi: 38
Ja nii oligi - aga see on ka esimene raadio, kus ma sellist asja näen. Ameerikamaa insenerid on ikka kõigele mõelnud!

Edit.
Aga tegelikult viitab see sitale soundile. Hea soundiga autos ei ole vaja reguleerida midagi - kõiksugused muusikastiilid kõlavad hästi. Samas muidugi, meie raadiojaamadele meeldib soundi vägagi erinevaks kruttida, nii et sellest otsast vaadates nagu oleks asjal jumet jällegi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9