Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 21:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08 Mai 2012, 17:59 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 11 Jaan 2009, 14:51
Postitusi: 27
tervist!mure temperatuuri t6usuga.talvel oli k6ik ok,aga sis olid külmemad ilmad ka,kuid nüüd temp jälle t6useb ja ikka üle ülemise tsentri ja nii u peale paarikümmet kilti,vahet ple kas linnas v maanteel.kas asi v6ib olla tingitud paarist lekkivast vollast ja märkasin et veepumba kaas ajab ka mahla välja ühe poldi juurest,minu loogika ütleb et kuna survestatud süsteem,siis kaob ka tänu lekkekohtadele vajalik surve süsteemis nagu väsinud paisuka korgi puhul.kas mul on 6ige tee ja peaxin lekked k6rvaldama ja siis edasi vaatama kas miski muutus v6i mitte,v6i on veel muid varjante?hirmus hää auto ikka ja tahax ikka ringi vurada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Mai 2012, 18:08 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
oled õigel teel küll.
veepumba puhul võid äkki lausa vahetust kaaluda - üsna sama töö kui tihendi vahetus ja ei maksa AB-s ka palju.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Mai 2012, 19:29 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 11 Jaan 2009, 14:51
Postitusi: 27
tänud vastamast!veepump sai sügisel vahetatud,aga jah...oma lollus,tihendit ei vahetanud,pärast jäi kripeldama,nüüd on vitsad käes,ex tuleb laiali kakkuda ja uus tihend muretseda ja vahetada ja siis vollad ka samas üle käia.oma lollus ajab ikka vihaseks...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20 Juun 2012, 23:02 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 11 Jaan 2009, 14:51
Postitusi: 27
tervist jälle siit viljandimaalt!
kas ongi siis käes kaantetihendite vahetuse aeg :? sai kogu süsteemi lekked kõrvaldatud,isegi uus termokas sai sisse,purge line on korras ja puhas,mahla voolab ilusti sealt,aga ikkagi tõuseb see temp,neetud ma ütlen,ei tea enam mida vaadata v kontrollida,loogika ütleb et mahlad peaks segi olema ja mahla peaks ka kaduma,aga ei,mitte kummatki,vendid ei töötanud alguses,siis tegin ümber,nii et uhavad täiel kiirusel (paar juhet on kuskil katki,sest skeemi järgi uurides ja testriga juhtmeid,releede pesasid pidi käies jäi silma et paaris kohas kus pidi ühendus olema,seda polnud,praegu siis lülitan ise siis kui temp nats alla keskmise on) paarkümmend kilti saab sõita siis hakkab üle keskmise minema,esimene kriips,siis teine,lõpuni pole lasknud,ei ole julenud,olen tähele pannud et kui on esimene kriips üle keskmise ja kuskil tee ääres seisma jään,siis kukub seier mõne aja pärast tagasi keskele,sõitma hakkan siis hakkab tõusma jälle.ect sensori kohta ma ei oska midagi kosta,sest ainsad veakoodid on seotud evap süsteemiga,kas on võimalik seda andurit kontrollida,et äkki viskab lihtsalt see segast,kuigi koode selle kohta pole...igatahes mõistus on otsa saanud ja kipun arvama et tuleb vist raha koguma hakata,ab -sse kontrolli ka sõita ei saa,ei vea välja sinnani...treila on muidugi võimalus,aga viljandist tlna...ehk on veel midagi mida saab kontrollida ja ehk kuidagi välistada kaanetihendid.cadillacforumsist lugesin kellegi juttu et ärgu inimesed muretsegu temperatuuri pärast et isegi teise kriipsuni tõusmine pole mitte midagi,ma ei tea kas seda uskuda v mitte,endal on ikkagi hirm natuke naha vahel...ja ise seda normaalseks päris ei pea...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20 Juun 2012, 23:26 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
viewtopic.php?f=13&t=536" onclick="window.open(this.href);return false;

see esimene kriips peale keskmist on 113 kraadi, selle puhul peaks juba kohe-kohe mõlemad vendid taga olema. Samas ega seal midagi hullu pole - nagu me teame siis vesi hakkab keema jahutussüsteemis 120+ kraadi juures. Teine kriips üle keskmise kipuks nagu seda juba olema küll.
Kui sul vendid enne ei töödanud, mine teai...
Aga kas selliseid imelikke temp näidiku tõmbluseid/piike pole, et viskab vahel kuumaks ja siis mingi aja jooksul keskele tagasi?

Kui jahutusvedelik ei kao siis pane rahulikult tuld edasi ma pakuks. Mahlad ei lähe N* segi, hakkab jahutusvedelikku silindrisse laskma ja põletab seal ta ära (näpp hommikul sumpsitorru ja maitse kas on tosoolimagus, kas valget suitsu hommikul käivitades tuleb - mitte segi ajada kondensiga). Hilisemas faasis viskab surve jahutussüsteemi, kuni niikaugele et paisupaagist välja pressib (no ikka korralikult, et loik all) ja viimaste hingetõmmete juures lausa purskab

Aaa, radikas äkki umbes?
temp´i mõõtmine mehhaanilise kellaga ka muidugi abiks - et mis kraad seal siiski on, kas näidik luiskab...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Juun 2012, 09:43 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 11 Jaan 2009, 14:51
Postitusi: 27
terv.
näidik iseenesest niiviisi ei pendelda,et kord kuum siis jälle ok jne.ainult tõuseb sõites.radika umbesolekut ei tahaks ka nagu uskuda,kuigi mine tea....kas on mingit vahendit millega läbi loputada,tavaline vesi vast ei teeks seal midagi,ma arvan.kas sumpsist ei peaks koguaeg valget tulema kui kaaned ebatihedad?mul hommikul ikka tuleb valget,aga tollega on lood sellised et päikselisel hommikul,kui auto on juba mõnda aega päikese käes olnud,siis tuleb väga vähe,ma ise pakuks et ongi kondensaat,aga ma maitsen järgi,siis saab kindlat selgust.

mehaaniline kell ja elektrooniline mõlemad olemas,kas paisupaagist tuleks mõõta?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Juun 2012, 09:52 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
mõõda ia kuskilt lõdviku juurest, paisupaak ei pruugi olla nii kuum kui mujal. Aga proovida mõistagi võib.

Kui sul jahutusvedelik ei kao, siis ei saa ka kogu aeg valget tulla.
asja mõte on selles et kui algfaasis tihend lekib väga vähe, pole seda sõites märgatagi. Küll aga öö jooksul tilgub nii palju silindri(te)sse et valge lont taga.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Juul 2012, 12:45 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 11 Jaan 2009, 14:51
Postitusi: 27
tervist jälle
hommikuti pole enam mingit värvilist suitsu taga,kogu spektri ulatuses,tagant pole ka magusat tunda,jahutusvedelik ka ei kao,AGA,mis ma avastasin,tundub et radikas ikkagi ongi umbes,mis sellest et uus on,aga arvan et olen ise jama kokku keeranud,vähemalt uurides lisaks ka välismaised foorumeid tundide kaupa,nimelt olen aasta jooksul 3 korda jahutusvedelikku vahetanud,sest küll on ühes kohas olnud leke ja siis teises kohas,siis sai vahetatud pump ja siis veel eraldi kaas ja nii need korrad tulnud ongi ja alati olen ka pannud tabletid sisse,ma arvan et neid on kokku liiga palju sinna saanud.nimelt radika seepoolne külg on kus vedelik sisse voolab on ühtalselt soe,aga teine külg on soe aint kuni väljajooksuni,alla seda on täitsa külm,sellest tekibki kahtlus,temperatuuride vahe peaks olema külgede suhtes küll aga arvan et ülemine ja alumine ots peaks ikka ühesugused enamvähem olema,möödan laseriga ka üle et teada saada kui suur vahe on.siis proovin radika läbi pesta ja vaatan kas midagi juhtub.on kellelgi äkki mingit head soovitust radika läbiloputamiseks,kas mingit vedelikku peaks ka sisse laskma et lasta tal lagundada,kui on midagi lagundada,v lihtsalt vollaga kõvasti vett läbi lasta?tänades Martin


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Juul 2012, 12:53 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
pagan teab, mingi lahjem hape äkki? pead uurima mõne radikaremontija käest vist.
ma enda jeebusel proovisin torusiiliga soojenduseradikat puhastada - kallasin täis ja seisis pool päeva, loputasin ja kordasin, veits paremaks sai aga ega päris lahti ei saanud ikkagi. tal muidugi sisse ja välja jooksvad otsad vana aja kohaselt idiootlikute kohtade peal ka.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Juul 2012, 14:52 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 11 Jaan 2009, 14:51
Postitusi: 27
sai terve mootor igalt poolt infraga üle m66detud,k6ige kuumem osa oli tagumine silindriplokk,mis näitas 92 kraadi,mujal oli alla selle,mootorisse jooxeb ka vesi sisse 34 ja termoka mootoripoolne osa oli 80 ja vahel 84,aga näidik ikka t6useb,kas v6ib asi olla hoopiski ect anduris?v viskab näidik segast?koode ta mul igatahes ei anna,mul m6istus otsas,mida järgmiseks vaadata...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22 Okt 2014, 19:12 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 11 Jaan 2009, 14:51
Postitusi: 27
Tervitus üle pika aja. Sai minu sls ka lõpuks loogilise lahendi AB poolt,tihendite vahetus ja veel palju muud,arveks kujunes 3962 eurorubla. Nüüd jälle kriips kõrvuni. Nagu alati,ei saa kõik ühekorraga tehtud,peab veel süvenema küttenäidiku pullimisse,käib teine ette ja taha ja vahepeal näitab isegi loogilist näitu,tõenäoliselt mingi juhtme viga,veakoodi ma täpselt ei mäletagi,rohkem rõhku pannud sõitmisele. Lisaks viskab service stability systemit aega ajalt ette,mis siiani pole ka peast kuumaks veel ajanud. Käsipidur ka ei tööta,supportid pidid kinni olema,tõenäoliselt see küljes olev hoob,mõtlen kas osta uued (mille peale Karol ütles et kui ei kasuta,siis on 2 aasta pärast seis sama jälle,läbikäidud rada neil seal) või kruvin alt ära ja vaatan mis teha saab,seniks lihtsalt...naudin....seda mida enam pea 2a nautida pole saanud...mugavust :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27 Okt 2014, 00:00 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 23 Juul 2012, 15:36
Postitusi: 23
Vägev, said korda ja odavalt veel :rock Enda kogemusest võin öelda, et mul ka seierid jukerdasid, seierite paneel tegi booti ja vilgutas kõiki tulesid, mis võimalik. Stabiilsuskontrolli kohta andis horrereid ja ABS kohta kah. Ma pole taga väga pikki maid nüüd sõitnud, sest hetkel on ta mul selle asja uurimisel, miks spidokas hüppab aga esmavaatlusel (nii paar nädalat) tundub, et minu seierite jebimise vastu aitas RIM vahetus. Tellisin ebay UK'st kasutatud 15€ eest + 14€ post :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9