Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 29 Mär 2024, 10:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07 Mär 2012, 21:30 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Nov 2007, 22:42
Postitusi: 56
Asukoht: Haapsalu
Olen siin varem ka juttu teinud oma toredast ''paugutajast'' aga nüüd mõistus täitsa otsas.Jama algas siis kunagi sellega,et hakkasid pütid tagant ära kaduma ja masin paukuma ja nüüdseks on õhku lennanud kaks tagumist pütti juba.Kahtlustasin jagaja probleemi aga nüüd tuleb välja,et jagaja see vist pole.Oma jagaja siis sai üle vaadatud,väline vaatlus mingeid põlemisjälgi ei tuvastanud,küünlajuhtmed ka ok, küünlad uued pandud ja uus lambda ka.Mõned päevad tagasi sai huvipärast peale visatud teine jagaja,mitte sittagi ei muutunud.Täna sai vahetatud süütepool, ka mitte halligi.Kõik vaakumid üle vaadatud,egr puhastatud.Mõistus täiega otsas, ei oska enam kusagilt otsida ka,ehk oskab keegi midagi veel soovitada? Kui enne masin vahest mõned päevad sõitis suht normaalselt siis nüüd paneb ta igapäev korraliku valangu maha.Jääb selline mulje,et töötab üldse mingi 2 pütti :) ja kiirus üle 20-ne ei lähe ka sest jõudu lihtsalt pole.Siis vahest rabab kõik pütad järgi aga enamus ajast söidab ta ise oma valitud püttidega.Tahaks ikkagi oma caddy korda saada, aastaid juba masin hästi teeninud ja tahaks sellega ikka veel usinasti miile läbi ajada.Veakoode praegu pole ja autoks Caddy DeVille 90.

_________________
Cadillac DeVille 90


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Mär 2012, 21:45 
Eemal
õlinina

Liitunud: 17 Mär 2008, 10:40
Postitusi: 495
Kontrolli kas süüde on paigas, st. kas esimesse silindrisse läheb säde siis kui seal kolb ülemises surnud seisus märgi järgi. Äkki on jagaja võll pooleks või jagaja ajamiga mingi jama ja säde jookseb nagu juhtub, võib olla ka nukkvõlli ajamis mingi jama ja säde jookseb ikkagi valesti.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Mär 2012, 13:03 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Andrese soovitus kölbab pigem vanemale autole, uuematel see asi enam nii lihtne pole, mängus on palju juhtmeid.
Aga sai siis auto KKK esindusse veetud, ja pärast uuringuid selgus ka vea pöhjus milleks oli puuduv mass mootoris.
Nüüdseks asi korras, völgnen endale suured tänud :)
Selle massindusega seoses, on ennegi ette tulnud sellista asja. Loogika ütleb, et starter on suurim tarbija ja kui see töötab siis peaks mass ka olemas olema a tutkit. Töötava mootoriga panin akult lisajuhtme vastu plokikaant ja säde vahel nagu nalja. Sai siis uus juhe lisaks veetud ja auto töötab kuis ette nähtud.
Asja täpsemalt lahti seletades algasid probleemid ja summutite plahvatused sel autol pärast seda kui remondiks eemaldati mootor ja käigukast, pärast seda hakkasid aeg-ajalt sellised anomaaliad toimuma. See viiski möttele, et asi mingis juhtmes vöi ühenduses, vöi halvemal juhul saab uut aju osta. Kuna nüüd löpupoole söitmine juba vöimatuks muutus, siis oli ka viga kergem otsida ja nii ta välja tuli.

Öpetuseks järgmistele....

Indrek

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Mär 2012, 00:55 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Nov 2007, 22:42
Postitusi: 56
Asukoht: Haapsalu
Sõit KKK esindusse oli vägagi mõistlik sest nüüd selle nädala sees saanud caddy't kenasti testida ja töötab igas asendis,nii öösel kui päeval ja kõik on väga bueno :hat See kõik lõhnab selle järgi,et tuleb mõned ''kaljad'' ette võtta KKK esinduses :beer
Igatahes tänud Indrekule ja ühe Caddy elu jälle päästetud. :amen

_________________
Cadillac DeVille 90


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Sept 2012, 20:33 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 30 Mai 2011, 12:12
Postitusi: 18
Nüüd on aeg minul üsnagi sarnase probleemiga teie poole pöörduda.
Masinaks 1988.a. DeVille, 4.5 ja 150kw

Mure üsna sarnane, summutit pole puruks löönud kuid samuti törtsub ja paugub nagu poleks pooled silindrid taga, kui käima ennast veab siis summutist ajab musta suitsu. "Pikka sädet" andes hakkas natuke rohkem pööret koguma kui muidu. Jõud puudub ja tühikäigul käimine täiesti võimatu.

Mida olen proovinud?
Küünlad vahetatud (vanad olid juba süsimustad), jagaja rootori ja kaane klemmid olid põlenud, sai korralikult puhastatud ja ülekäidud (klemmidel oli selline kiht peal nagu säraküünlal). Vahetasin ka jagaja kaant, rootoripead ja seda andurit, mis seal rootori all ennast peidab (need sain kunagi autoga kaasa, korrasolekus pole kindel), ka kondeka panin uue, kuid mitte miskit pole muutunud.

Lisa mootorimassi pole jõudnud katsetada, kuid eelnevate postituste järgi arvates peaks seda vast tegema.
On kellegil veel ideid, mida tasuks katsetada?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Sept 2012, 21:00 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Must suits on pölemata kütus.
Äkki temperatuuriandur? Asub termostaadikoja juures, kahe juhtmega pistik. Vöta lahti ja katsu siis mis toimub, kas muutub jne.
Sädet tsekkida köikidel püttidel, süütejärjekord, et kas on öige.
88 peaks üldse monopritsega olema veel ju, ja 4.5l pole 150kw kunagi olnud vaid 134kw hargpritsel ja monokal veelvähem.

Edit:mööda bensusurve kah ära!

_________________
kkk


Viimati muutis 90Deville, 21 Sept 2012, 21:10, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21 Sept 2012, 21:06 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
´88...´89 aasta 4,5 EFI - 155 hobust
´90 aasta 4,5 SPFI - 180 hobust

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Sept 2012, 07:47 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 30 Mai 2011, 12:12
Postitusi: 18
Tänud, kui autole ligi saan siis vaatan kohe soovitatud asjad üle. Temp andur muidu kuskil aasta tagasi vahetatud, pistik ise võib isegi, et kehva ühendust anda küll. Bensusurve peaks olema palju? 3bar ringi?

Jubedalt hakkas see kw teema kipitama, enda mäletamist mööda oli dokumentides 150kw, pole neid hetkel ligiduses ka, et saaks üle vaadata. Monopritse on muidu küll.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Sept 2012, 23:08 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
paber kannatab kõike, ka ARK-i ignorantide poolt leiutatud ennenägemayuid andmeid :)

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Okt 2012, 21:21 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 30 Mai 2011, 12:12
Postitusi: 18
Niisiis tuligi ilmsiks selline asi, et bensusurve oli madal. Lekkima oli hakanud klapitaoline vidin bensiinipumba ja paagist välja jooksva metalltoru vahel. Viga kõrvaldatud ja masin taas liigub.

Ise poleks sellise vea peale tulnudki.
Tänud!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Okt 2012, 21:57 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
See jublakas peaks leevendama pihustite tööst tulenevat vönkumist, päriselus pole mingit vahet kas ta on seal vöi mitte.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Okt 2012, 10:33 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
siis vast imes usinalt õhku...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Okt 2012, 20:45 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 30 Mai 2011, 12:12
Postitusi: 18
ain kirjutas:
siis vast imes usinalt õhku...


Ei õhku sealt ei imenud. Järjekord on seal paagi sees nii, et algab põhjasõelaga, mille otsas on bensiinipump. Peale bensiinipumpa üles poole on see jublakas ja sellest toru edasi paagist välja. Avastasin selle nii, et enne seda olin proovinud autot mingi aeg käivitada, kogu seda pumba jama paagist välja võttes vaatasin, et bensiini tase on max poole pumbani kuid see jublakas, mis on sealt tunduvalt üleval pool, oli ühest otsast niiske.

Arvasin isegi, et ebavajalik jublakas kuid hea oli sellele veel kinnitust saada. :rock


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9