Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 19 Apr 2024, 06:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem karpaga
PostitusPostitatud: 28 Veebr 2012, 13:04 
Eemal
õlinina

Liitunud: 17 Mär 2008, 10:40
Postitusi: 495
Probleem selline, et järsult pedaali vajutades ei tule pöörded kohe üles ( hing kinni), ning väga järsult vajutades sureb mootor välja. Auto Cadillac 1956 ja karpa originaal Rochester 4GC. Karpal tehtud täielik puhastus, vahetatud kõik tihendid, kiirenduspump ja kuulklapp, ujukinõelad koos pesadega. Ujuki tasapinnad reguleeritud täpselt manuali järgi. Sama viga oli ka enne karpa lahtivõtmist. Tühikäigul ja ühtlastel pööretel käib ideaalselt. Jagaja kontaktid uued, kontaktivahe õige, süüde stroboskoobiga paika pandud ja jagaja tsentrifugaal- ja vaakumregulaator toimivad hästi. Paluks tarka nõuannet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem karpaga
PostitusPostitatud: 28 Veebr 2012, 14:43 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
Probleemiks või olla siis suurte liblikate liialt varajane avanemine:

Bog from a cruise RPM may be caused by a defective advance mechanism, but on 4 barrel carburetors is often caused by the secondary side opening too soon. Most original equipment 4 barrel carburetors have “on-demand” secondaries (I use this term rather than vacuum, as some early 4 barrels used vacuum to accuate the secondary, while most 4 barrels from about 1960 up used either spring tension or weights to control the secondary). The Carter AFB uses weights, and therefore never goes out of adjustment. Other 4 barrel carburetors such as the Carter AVS, Carter TQ, Rochester 4GC, and Rochester Q-Jet have a tensioned secondary spring. As the spring fatigues, the air valve will open too soon, creating an instantaneous lean condition, and a bog. These units, when rebuilt, should virtually always have the tension spring replaced, and adjusted to factory specifications. A defective accelerator pump will rarely cause bog from cruise.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem karpaga
PostitusPostitatud: 28 Veebr 2012, 15:49 
Eemal
õlinina

Liitunud: 17 Mär 2008, 10:40
Postitusi: 495
Kui ma õieti aru saan , siis vihjab, et teine seguklapp võib liiga vara avaneda? See hinge kinnijäämine tekib aga kohe järsul gaasi vajutamisel ja teine klapp on avanemisest kaugel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem karpaga
PostitusPostitatud: 07 Mär 2012, 08:01 
Eemal
aktivist

Liitunud: 02 Nov 2005, 08:21
Postitusi: 102
Asukoht: Elva
Tere,
Minu 53 aastal oli samuti "auk sees" nii külmalt kui soojalt... Ivar tegeles temaga pisut ja sai peaaegu augu olematuks, aitas ujukitaseme tõstmine. Lõpuks sai tase pigem pisut kõrgem kui tundus vaja olema, kuid nii töötas kõige mõnusamalt.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9