Kogu jutt käib ´94 aasta DeVille baasilt aga vast nad kõik samasuguse ehitusega on
sümptomidtühikäik hakkas vaikselt ülespoole minema, vahel oli tunne nagu gaasitross jääks kinni - pöörded ei läinud enam alla, paar tonksu varbaga vastu gaasipedaali, siis nagu mingil määral läks.
veakood P030 - pöörded liiga kõrged
võtame jublaka küljestõhufilter eest ära, miskine vaakumtoru ka eemale ja pääsed ilusti ligi kahele kruvile mis mootorit TB küljes hoiavad
Manus:
tb.jpg [ 202.95 KB | Vaadatud 19872 korda ]
mis on karul kõhusmoto käib kolme mutriga klambri küljest lahti,
siis kolm poldikest (kaks ühtlasi mootoriosa hoidmas) ja ettevaatlikult võibki kesta poolitada. nb - jäta hammakate ja mootori võlli asendid paika või meelde - nad tunduvad istuvat üsna ühel moel ja selles asendis miskiseid ajule signaale andvaid kontakte lülitavat.
Manus:
pooleks1.jpg [ 210.22 KB | Vaadatud 19872 korda ]
Manus:
pooleks2.jpg [ 176.48 KB | Vaadatud 19872 korda ]
Manus:
seest.jpg [ 218.22 KB | Vaadatud 19871 korda ]
mootor ise selline tavaline, lameda staatoriga - nb - kui lahti võtad, ole ettevaatlik laiali lendavate harjade/vedrudega
Manus:
mootor_ise.jpg [ 209.96 KB | Vaadatud 19871 korda ]
Manus:
harjandus.jpg [ 239.7 KB | Vaadatud 19871 korda ]
mis on jubinal vigaMinu case´i puhul on silmaga näha et vanadusest on plasthammasrattad üsna kehvaks kulunud ja ilmselt kogu selle reguleerimise puhul mis aju motol teha laseb, viskab vahepeal lihtsalt hambaid üle ja nii ta lolliks lähebki.
Manus:
hambutu.jpg [ 225.59 KB | Vaadatud 19868 korda ]
reguleerimine, tühikäigu õpetamineFSM ütleb: auto tööle, pöörded mingi 2000...2500 peale,
ootad kuni tühikäigumootor ennast täitsa sisse tõmbab ja kohe pistik motol sabast ära.
süüde välja,
reguleerid tühikäigumootori otsa sealsest reguleerkruvist 1...1,5mm (.060") kaugusele gaasiklapi vastusest,
pistik külge ja mootor käima - nüüd peaks korras mootor ennast ise paika reguleerima ja asi korras.
minu juhtumil, kuna hammakad üle viskavad nii suurt rõõmu polnud