Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

jahutusvedeliku küsimus
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1582
1. leht 1-st

Autor:  Netfish [ 20 Jaan 2011, 12:55 ]
Teema pealkiri:  jahutusvedeliku küsimus

Tulin siia kui sobivamasse teemasse üle jutuga.
Küsimus selline, et esiteks kas on normaalne, et vedelik on erk roheline kohe peale vahetust, kuigi sai pandud punane dexcool ning varasemalt oli väidetavalt samuti punane sees? Samas vahetusega tuli välja enam-vähem pool kogu mahust.
Teiseks, antud teemat küll lugesin varem, aga ei jäänud meelde, et tabletid pidi puruks tampima ning ma ei ole kindel, et nad ka just alumisse lõdvikusse läksid :roll:
Et kas see võib kuidagi negatiivselt mõjuda või halvemal juhul lihtsalt on kasutegur olematu?

Autor:  Koit [ 20 Jaan 2011, 19:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Mul jälle mälu vussib, aga minumeelest oli selle joogi värvus oranz. Tablakad käivad purustatuna alumisse lõdvikusse jah, kui paisupaaki paned, siis neist erilist kasu ei ole. Ei kipu seal ära sulama ja ringlusesse jõudma. Minu soovitus on, kuna tegemist N*ga, et lase kõik vedelik välja, täitsa uus sisse koos õieti pandud tablakatega ja jäta aeg meelde. 2 aasta pärast korda. N*l on see teema, et jahutusega ei maksa ehku peale midagi teha, parem praegu natukene rohkem investeerida kui pärast remo peale raisata, mis on kirves kuubis.

Autor:  Netfish [ 20 Jaan 2011, 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

punane-oranz, vahet pole :)
Paaki tabletid ei läinud, see oli meeles, et lõdvikusse ikka, aga et just alumisse, see detail ununes. Kuna eelmine omanik autohooldusega tegeleb, siis lasin tal ära vahetada mahlad, aga kuna ei olnud ise kõrval, siis tabletid ununesid ja pärast koos panime ära. Ütlesin, et lõdvikusse ja ta võttis ühe lahti, mis pealt ligipääsetav oli ning viskas sinna sisse 3tk tervelt. Kogusega ma ise arvasin ka muidu, et enamuse saab vana välja ja jääb ehk miski liiter-kaks sisse. Praegu jäi aga järgi pea pool 5l kankust, ehk siis kokku 5l lahust kuskil ainult läks. Ei saanudki aru täpselt, et miks nii palju sisse jäi vana.
Eks siis kevadel vahetab uuesti ära ja korralikult, nii kiire sellega vast pole...või..?? :roll:

Autor:  Koit [ 20 Jaan 2011, 20:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

Ei tea öelda. Ma ise vähemasti ei riskiks, kuigi samas ei pruugi midagi häda olla ka.

Autor:  ain [ 20 Jaan 2011, 23:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogu tõde Northstari mootorist.

tegelikult otsinguga tuleb neid jutte välja küll ja veel. näiteks
viewtopic.php?f=1&t=1103&hilit=jahutusvedelik&start=0

Autor:  imre007 [ 21 Jaan 2011, 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

ütlen asja kohta seda,et võta manualist välja,et mis gm nr-ga originaal on ja vastavalt sellele on võimalik leida õige jahutusvedelik ka meite maalt ja siis neid tablette lisada!
N* moto puhul al vooliku vahele ja teiste motode puhul radikasse!

Autor:  saabotska [ 21 Jaan 2011, 23:59 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

Minu meelest vastab ka Polari punane vedelik N* mootori nõuetele ja seda saadaval vabalt üle eesti ja väga soodsa hinnaga

Autor:  Netfish [ 26 Jaan 2011, 13:39 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

Kataloogi järgi läheb ikka dexcool ja kuna selle maaletooja mul klient, siis vestlesin eelmine nädal nendega sel teemal natuke. Värvi osas ei tohiks jah vedelik muutuda kuidagi ilma mingi lisakemikaalideta ja tablett antud juhul ei ole ka teema kuna värv oli roheline juba enne kui tabletid sisse läksid. Igal juhul olen ma arvamusel, et varem oli siiski sees roheline asi ja vahetusega jäi suur osa sisse. Seega teen uue vahetuse ikkagi lähiajal koos pesuga, et võimalikult puhtaks saaks vanast jamast. Siis vähemalt rahu majas sellega :)

Autor:  ain [ 26 Jaan 2011, 16:16 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

ligi pool vanast kipub N* jah sisse jääma.
Aga mina sinu asemel eriti enam ei pingutakski dexcooliga. Läbipesu on mõistagi hea asi aga ega sul kõike ikka ei õnnestu kätte saada ja dexcooli põhipoint, ehk pikem vahetusvälp jääb ikka saavutamata.
Mikid igatahes soovitavad, et kui juba on miskine muu vedelik sees olnud, pole enam mõtet dex´i peale jääda (ja rohkkem maksta).
Pane peale korralikku pesu tavaline sisse ja vaheta üle aasta, on hea küll.

Autor:  paraddoxx [ 24 Mär 2011, 11:34 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

Huvitaks vastus küsimusele. 97a 4,6 l DeVille sees oranž jahutus vedelik, mis kraadide vahel peaks temperatuur sõidu ajal kulgema? Eks see ka suvel ja talvel erinev? Olen täheldanud kõrgeimat temp 106 ja siis hakkab langema ja kuni kuskil 80 midagi Suvisel ajal talvel nagu miski kuni 96 kraadi lagi.
On ikka kõik norm jah?!

Autor:  ain [ 24 Mär 2011, 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

Otsing on muide abiks - kasuta seda ka :bonk
N* + temperatuurid

Autor:  mustpaike [ 26 Apr 2011, 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

Minul 94. aasta Seville STSil ka punane sees. Stabiilne aastaringne töötemperatuur, millel püsib, on digitaalse näidiku järgi 91 kraadi. Kliima on aastaringselt sees ka. Üle 108 pole veel kerkinud,.. tavaliselt niipea kui 108 peale jõuab, jahutavad ventilaatorid alla 104-105 peale.

Autor:  Rein [ 26 Mär 2012, 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

Note: Motorcycle Consumer News investigated a rash of water pump seal failures in
Gold Wings and concluded the cause was from silicates found in regular automotive
antifreeze. Be certain to use Honda motorcycle coolant or automotive coolant that is
silicate free!

Vähe nüüd küll teise kapsaaeda, aga kas see meite punane on ju ka silikooni vaba?

Autor:  saabotska [ 27 Mär 2012, 12:54 ]
Teema pealkiri:  Re: jahutusvedeliku küsimus

On küll jah. Väidetavalt peaksid kõik punased jahutusevedelikud sellest vabad olema.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/