Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 25 Apr 2024, 22:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Seville Mootor "puterdab"?
PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 06:51 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Nov 2009, 03:50
Postitusi: 16
Tere!

Mureks Seville Sts 99 mootori ebaühtlane töö kohapeal, veakoodiks annab pcm p0300 ehk siis engine random misfire. Oskab keegi äkki öelda mis seda tavaliselt võib põhjustada Seville northstaril?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 09:15 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
vigased süütepoolid, vigased küünlad/juhtmed, puhastamist vajavad TB ja IAC valve, vaakumileke
Küünlaid/juhtmeid peaks vahetama 160 000 km juures - palju läbisõit on?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 15:31 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Nov 2009, 03:50
Postitusi: 16
Läbisõit on kuskil 200 000km, olen juba korra vahetanud juhtmed delcode vastu ja küünlateks paar aastat tagasi Denso iridium max power. Kombinatsioon töötas siiani väga hästi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Nov 2010, 17:42 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
siis on aeg ilmselt küps süütepoolide vahetuseks või TB ja IAC puhastamiseks

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14 Mai 2011, 22:52 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Ahaa...
Mul ka umbes sama probleem. Kahtlustasin ise küünlaid aga peab siis süütepooli ka üle vaatama ja klapid.

Mul küll jõnkustab sõidu ajal just siis kui pisut korralikumalt gaasi anda. Külma mootoriga ja kohapeal nagu probleeme pole.

_________________
STS '95


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mai 2011, 02:18 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
pakuks lambist, et klapid on viimane asi mida sa vaatama peaksid ;)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mai 2011, 10:32 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Mhm... alustan küünaldega

Vahepeal leidsin nö. do it yourself juhised TB ja IAC valve puhastamiseks.

http://www.cadillacforums.com/forums/cadillac-tech-tips/167207-cleaning-tb-iac-valve-2000-northstar.html

Tundub olema sobilik tegevus mõneks pühapäevaseks pealelõunaks :)

_________________
STS '95


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mai 2011, 10:36 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
no muidugi. Meil ka see tarkus olemas :)
viewtopic.php?f=13&t=34
ja veel:
viewtopic.php?f=13&t=502

ning ikka see vana tarkus et kas veakoode ka on ;)

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Mai 2011, 21:21 
Eemal
huviline

Liitunud: 30 Nov 2009, 12:57
Postitusi: 65
Soovitan massid ka kriitilise pilguga üle vaadata ja puhastada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Mai 2011, 12:29 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 12 Aug 2009, 14:59
Postitusi: 10
Asukoht: Tartu
Ma olen küll remondiasjanduses sama tark kui kits kärnerina, aga oma masina kogemusest (ETC 95) tean viidata, et kui mootor puterdab, pöörded kõiguvad ja masina kipub välja surema (tühikäigul), siis võib juhtuda, et detonatsiooniandur on rikkis. Veakoodi ta selle kohta ei pruugi üldse näidatagi, nagu mul juhtus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Mai 2011, 19:23 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Nii.. vahepeal kukkus summutaja alt ära nii et ei jõudnud selle probleemiga tegeleda.

Aga sellised huvitavad veakoodid tulid välja. Kõik History omad

P036 (E036) ................................. EGR Valve Pintle Position Out of Range
Sellest ei oska midagi arvata

P071 (E071) ................................................ Intermittent MAP Signal
See viitab vist sellele et oleks aeg küünlajuhtmed ära vahetada? Ning on ilmselt puperdamise põhjus.

S071 ............................................... Right Front Accelerometer Fault
See on seotud amortidega. Ilmselt on üks nendest nendest anduritest viga saanud või siis peaks ühenduse üle vaatama. See seletaks ka service ride control kirja, mis aegajalt tabloole ilmub.

_________________
STS '95


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Mai 2011, 20:43 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
esimene kostab, et EGR klapi mingi nõel/jubinas ei liigu nagu vaja - ehk pääsed puhastamisega või vaakumivollide kontrollimisega?
eelviimane räägib MAP anduri vigasest juhtmestikust/pistikust ja vabalt võib puterdamist tekitada
viimane jah paneb ka ride controli tule põlema ja kui ta esineb aegajalt, siis ma kahtlustaks kah juhtmeid-pistikuid.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Mai 2011, 22:09 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
Minu omal tekkis ka puterdamine tühikäigul. Kuna ma sõidan juba umbes pool aastat vene bensiiniga siis mõtlesin et see miskit paha teind. Kruvisin küünlad maha, 40 000 km tagasi sai iridiumid peale pandud. Küünlad puhta otsas ja küljes ripuvad tahma tükid, vahed sellised et kajakas lendab läbi :mrgreen: . Diagnoos - vähene WOT. Uued küünlad sai peale ja rohkem raskemat paremat jalga. Aga küünlad nägid küll pullid välja, otsast karvased :mrgreen: . Kui kaamera kaabli üles leian siis panen pilte ka


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Juun 2011, 11:30 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Ain oskad sa öeldakas selle MAP anduri diagnoosiga võiks Vahuri poole pöörduda? Kunagi oli tal üsna osav mees tööl, kes mu kondile hääled sisse puhus. Mu enda ihumehaanik ei osandu selle MAP anduriga midagi peale hakata.

Või on see nii lihtne et võiks ise näpud õliseks teha?

_________________
STS '95


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Juun 2011, 11:35 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
no see Vahuri elektrik ikka jagab ka asja juhtmete poole pealt aga kui hästi ta seda teeb ja kaua aega võtta võib, ei tea.
Ta kipub alati ajahädas olema ja kole palju virisema - veits ebameeldiv tunne tekib alati seal käies :ill

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9