Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 23:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13 Juun 2011, 11:45 
Eemal
huviline

Liitunud: 04 Nov 2005, 10:41
Postitusi: 55
Asukoht: Keila
Skype Kasutaja: nascar_dad
Virisemise kohapealt olen ma paku nahaga :devil

Vaatan alguses ise kas pääsen sellele andurile ligi ja kui ei siis katsub mõne tegija leida.

_________________
STS '95


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Dets 2011, 20:06 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Nov 2007, 22:42
Postitusi: 56
Asukoht: Haapsalu
Kuna siin mootori nn.puterdamise jutt üleval siis uut teemat tegema ei hakka ja räägin oma murekese siin ära.Peale käimakoti mahavõtmist ja vahetust on tekkinud selline mootori jõnksumise anomaalia.Esimese hooga sain ka veakoodi vaakumi probleemi kohta aga see lahenes päris huvitaval moel.Masin jõnksub ja kohati kaovad pooled pütid tagant ära ja eks ta seal põlemata bensu mõnuga sumpsi väänab.Kuna auto ka kenasti paugub siis kui uuesti liikuma hakkab, käivad sumpas ikka päris head litakad ja üks selline laks saatis mu tagumise püti konkreetselt viimsele teekonnale.Pütt lihtsalt lõhkes ja see pauk oli ikka päris jõhker,autos oli selline tunne,et terve tagumine osa oleks nagu kadunud olnud,rääkimata rämedast lärmist mis siis algas :devil Igatahes,peale seda litakat kadus vaakumi veakood nagu imeväel ja rohkem ma seda näinud pole.Aga see puterdamine ja suremine on täiesti alles ja kõige nõmedam on asja juures see,et see ei toimu igapäev,mõnipäev sõidab masin nagu muiste ja siis samas krt ole nagu Kaitseliidu laskmisvõistluses,pidev tulistamine on tagant kosta.Tühikäik samamoodi,kord töötab kõik bueno ja siis hakkab suht hale lonkamine pihta,isegi auto kere võtab see värisema.Tallad pedaali,mõtleb,siis hakkab paukuma ja siis võtab nagu järgi pütid.Maanteesõit sama värk,hakkab jõnksutama,tallad,mõtleb,paugub rämedalt ja siis hakkab minema.Sai uuritud jagajat,seal pole mingeid jälgi põlemisest,öösel sai piilutud ka kapoti alla,et ega seal mingit ilutulestikku ei toimi, mitte midagi,küünlajuhtmed tunduvad olevat ka täitsa bueno.Vaakumid sai üle kontrollitud,vahetatud ka lambda,sest vana oli pooleks suutnud kuidagi minna,müstika rsk. Uhke pauguga lahkunud pütt on vahetatud ka tutika vastu ja tundub,et seda tuleb minna vist varsti keevitama sest peale viimased pauke on püti juurest hakanud kostma mittevajalikke helisid.Saanud siis ka uurida kohalike asjapulkade käest asja aga pole nagu veale jälile saanud.Et siis mida veel peaks asja juures vaatama,mis võiks sellist kino põhjustada? Arvatavasti on midagi kahe silma vahele jäänud ja loodan,et ehk kellegil mingi hea idee tekib.Muidu selle paugutajaga linna vahel sõites on oht,et penskarite suremus meil suureneb varsti üsna drastiliselt sest nii mõnigi memm ja taat on sooritanud päris põnevaid ja omapäraseid hüppeid kui Caddy on oma valanguga maha saanud :) Autoks siis DeVille ja aasta 90.

_________________
Cadillac DeVille 90


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Dets 2011, 17:30 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Nov 2007, 22:42
Postitusi: 56
Asukoht: Haapsalu
Täna siis lõpuks andis auto veakoodi ja selleks on E97. Mootori katkumine on nüüd igapäevane ja tundub et vahepeal on pooled pütid täitsa kadunud.Ehk oskab keegi öelda mis selle veakoodiga peale hakata. koodil selline jutt E97 - P/N to D/R at High Throttle Angle.
Nii,täna lisandus siis kood E55 - Closed Throttle Angle Out Of Range.
Auto siis tänasest väga võikaid hääli toob kuuldavale.Kui nüüd neid koode vaadata siis on üldse mõistlik autoga sõita? Ja mida need koodid konkreetselt nagu tähendavad ja mida tegema peaks,vahetama?
Ootaks tarkade meeste arvamusi.

_________________
Cadillac DeVille 90


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Dets 2011, 19:17 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
E55 - Closed Throttle Angle Out Of Range - TPS saab millestki valesti aru/väljastab valeinfot

E97 - P/N to D/R at High Throttle Angle - ilmsesti on kampjuuter seisukohal, et käiguvalitsa asendit on muudetud drosselklapi sobimatu asendi korral

need siis minusuguse ajukääbiku arusaamad asjast. a ehk avaldab ka mõni sissepritsega käkiläkkidega enam sinapeal olev inime oma arvamust.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Dets 2011, 19:36 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
E55 - segusiiber/klapp tühikäigul vales asendis, ilmselt TPS katki vms
E97 - tuleneb eelmisest veast - käik on sisse pandud liiga kõrgetel pööretel (segusiibri/klapi vales asendis)

kui puterdab ja paugub, ju siis ikka süütejama on. pütid tagant ära, sealt tatistab sulabensiini väljalaskesse, kus siis ta ka põlema läheb. Mina alustaks ikkagi juhtmetest kui väidad et jagaja kaas/rootor olid igati korras.
Edasi süütepool jms.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Dets 2011, 19:24 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Nov 2007, 22:42
Postitusi: 56
Asukoht: Haapsalu
Kui nüüd lugeda siin piiritaguseid caddy foorumeid siis sümptomid viitavad sellele TPS-i koolemisele.Üritan täna õhtul vaadata mis olukorras antud jubinas on.Huvitav point oli nagu see,et timmida pidavat saama vaid 4.9 liitrise TPS-i, 4.5 pidi asja juhtima PCM.Jõudsin siin terve joru seda lugeda,tõlkida seda värki ja otsida neid õigeid volte kui siis tuli välja see väide,et minu mootoril seda timmida väidetavalt ei saa.Jääb muidugi õrn lootus,et ehk tõesti mingi juhe nöögib,puhastan selle EGR-i kah ära,ehk see teeb ka elu paremaks autol.Loodame igatahes parimat :hat

_________________
Cadillac DeVille 90


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Dets 2011, 01:37 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Nov 2007, 22:42
Postitusi: 56
Asukoht: Haapsalu
Sai nüüd massina ülemine osa lahti katkutud,EGR ära puhastada,näppida kõikvõimalikke vaakumvoolikuid, üks ots läks vahetusse,TPS ka lahti,üle vaadatud,siis jagaja,seal tundus elu ka täitsa korras olevat nagu eelminegi kord.Kui kokku sai kõik lapitud siis käima läks ilusti, ainult nüüd viskab pöörded täiega lakke mingiks 10 sekundiks.Vaatab mingi päev seda tühikäigumootorit.Veakoodid on kadunud,ainukesena näitas E52 ja seegi on seepärast et aku juhe maha käis.Ainuke kood mis jäi on kondi kood aga see peabki olema sest kont on ju tühi.Üldiselt nüüd nii,et seda suremist enam esimese hooga pole, natuke nagu katkub küll aga pütid jäid tööle.Õnneks on prooviks võtta üks jagaja, viskab selle peale ja vaatab mis siis saab.

_________________
Cadillac DeVille 90


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15 Dets 2011, 09:51 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Ma määrisin need tühikäigu mootori liigendid üle ja vedru ei jõudnud ka viimast sammu tagasi tõmmata. Et määrimisega läks paremaks, aga viimane pool millimeetrit jääb veel puudu. Füüsilist survet avaldades läheb tühikäik väga ilusaks, kuid ei tea, kas julgeb vedrule pinget juurde anda.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9