Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 20 Apr 2024, 07:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02 Nov 2010, 23:13 
Eemal
õlinina

Liitunud: 12 Apr 2007, 19:15
Postitusi: 420
Asukoht: tallinn
Skype Kasutaja: leigar
kahjuks siis ei saanud manomeetrit kasutada,kuna ei olnud sellist otsa,mis oleks sobinud.
Aga ilmselt tuleb korralik läbipesu teha ja ehk saab selle sita ja sodi lahti ja ka välja.
Samuti tuleks vahetada õlifilter ja puhastada õlivõttur.
Mida tihedamalt õli vahetada seda kasulikum motole!

_________________
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com
http.://www.hella.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Nov 2010, 06:52 
Eemal
õlinina

Liitunud: 17 Mär 2008, 10:40
Postitusi: 495
Andur ei maksa suht midagi, vaheta ära. Kui tuli korra vilksatas, siis see pole katastroof. Ära õlikanaleid küll läbi pese, lükkab mingi sita kusagil liikuma ja paneb mõne kanali kinni. Kui ikka tuli põleb, võib ka õlipumba klapi vedrut venitada tugevamaks. Selle õige stutsi teeb ka mõni treial odavalt valmis. Sagedane õlivahetus nüüd küll mootorit tihedamaks ei tee ja paksemat õli kui nõutud ei tasu ka sisse ajada, sest kas tahad survet või head õlitamist.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Nov 2010, 10:03 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Mul oli korra selline huvitav kogemus cadyga, et karteripöhja korktihend pudises röemsalt sissepoole, äärtest siis. ja kogunes ilusasti köik ölivötturi ette see sodi, sain tükk aega puhastada.
Et kui huvi on siis vöiks ikka korra pöhja maha keerata.
Minu praegusel liikuril jällegi pärast Kendalli vastu ölivahetamist enam ei kirjuta seda stop engine,low oil pressure enam.
Eks andur vöib kalada ka muidugi.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Nov 2010, 12:14 
Eemal
õlinina

Liitunud: 12 Apr 2007, 19:15
Postitusi: 420
Asukoht: tallinn
Skype Kasutaja: leigar
nüüd ongi selline huvitav seis,et soovitatakse läbi pesta ja samuti teine pool ütleb,et pole soovitatav,et mõni kanal läheb umbe jne.
Raske valik :?

_________________
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com
http.://www.hella.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Nov 2010, 12:17 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
pesemine on saatanast, iseasi on täiesti laialitõmmatud mootori "keetmine" jms. aistevahel saad saasta ajapikku välja/vähemaks oluliselt tihedamate õlivahetustega (filter mõistagi ka sama intervalliga).

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Nov 2010, 18:41 
Eemal
õlinina

Liitunud: 17 Mär 2008, 10:40
Postitusi: 495
Mina sinu asemel vahetaks anduri igaks juhuks ära, kui manomeetriga ikkagi mõõta ei saa, ja sõidaks rahulikult edasi. See kui kuuma mootoriga tühikäigul, vedu taga, natuke vilgutab pole küll mingi probleem. Kui vedu oli taga, võisid ka tühikäigu pöörded mõnel muul põhjusel natuke langeda ja vilksatabki tuld.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Nov 2010, 23:56 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 13 Mär 2007, 04:15
Postitusi: 246
Asukoht: Tartu, 51 20 637
Skype Kasutaja: palumx
krt, läbipesuga võib kaasneda jah igasuguseid ummistusi jms, mina oma praktika juures olen teinud ühe pesuõliga läbipesu ja seda kliendi tungival soovil ja tema vastutusel... Õli tihem vahetus on kindlasti mõistlikum lahend!

_________________
When you turn your car on, does it return the favor?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Nov 2010, 01:02 
Eemal
aktivist

Liitunud: 26 Sept 2007, 15:58
Postitusi: 217
Asukoht: Rakvere
No mina alustaks esmalt sellest et võtaks karteripõhja ära ja vaataks mis nägu on võttur. Puhastaks, paneks kokku tagasi ja kasutaks mingit paremat õli. Jälgiks järgnevate sadade kilomeetrite järel pidevalt õli värvust ja vahetaks kui õli ( filtrit ka muidugi ) tõsiselt mustaks muutub. Äkki asi lahenebki niisama lihtsalt. Kui andur maksab tõesti vaid kommiraha siis vahetaks esialgu selle ka, nii igaks juhuks.


Off topic. Oma kunagisel suure läbisõidu ja tundmatu ajalooga saabil oli selline lugu, et ostes oli õli mootoris ikka sigamust. Pärast ostu umbes mõnisada km´i otsustasin õli ära vahetada. Sisse valasin korraliku õli, algul oli kõik korras aga pärast seda kui ma hakkasin mootorist "rotte" välja põletama jäi ühel hetkel õlituli põlema. Selgus et korraliku õli ja korralike pöörete tagajärjel olid mootoris liikuma hakanud sitatükid ummistanud õlipumba reduktsiooni klapi ja õli värvus juba saja km´i läbimisel süsimustaks muutus. Kuna reduktsiooni klapp jäi pidevalt kinni siis otsustasin kasutada läbipesuõli. Tegin seda 3 korda, iga tuhande km´i järel ja asi hullemaks ei muutunud. Aga siiski palju läbi sõitnud ja tundmatu ajalooga auto puhul läbipesu ei soovitaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Nov 2010, 10:46 
Eemal
krooniline mölapidamatus

Liitunud: 04 Mär 2008, 17:19
Postitusi: 1200
Asukoht: Tartu
Skype Kasutaja: reinbiker
Vahet pole, korralikel kallima otsa õlidel, isegi ka pool süntidel on läbipesu juba nagunii õlis sees ka. Kui on enne mineraaliga sõidetud ja lükkad poolsündi sisse, siis juba hakkab seegi läbipesu tegema. Kui ma olen teinud läbipesu, siis olen pannud hiljem X1R õli lisandit sisse. Dnepril põles õlituli Võhmast Põltsamaani, peale seda, kui olen teinud äsaj ostetud rattale läbipesu ja siis ka veel pannud välismaa õli sisse. Algul Võhmani põles tuli ainult tühikäigul. Seal edasi siis ka täis tuuridel. Peale peatus Põltsus ni kui käima lõid kustus tuli ära ja isegi kuumal päeval, kuuma mootoriga tühikäigul pole enam kordagi vilksatanud, ega värelenud ka. Praeguseks on mul Cadillacid Texaco õli peal ja teised masinad Liqui Moly peal ja ei saa kurta.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Nov 2010, 12:03 
Eemal
õlinina

Liitunud: 12 Apr 2007, 19:15
Postitusi: 420
Asukoht: tallinn
Skype Kasutaja: leigar
eile siis katkuti moto alumine pool lahti ja uuritud,et mis toimub!
Saaledel olid kerged kulumisjäljed aga see ok,õlivõttur oli puhas kuid õlipump logises ja õli oli mööda jooksnud pumbast jne.
Nii et viga on pumbas.
Nüüd siis vaja kiiresti uus pump sebida ja mark peaks olema m132.
Kirjade järgi peaks sobima kah 4,5l moto oma.
Aga homme uurin partsudest kah asja.

_________________
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com
http.://www.hella.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07 Nov 2010, 23:49 
Eemal
õlinina

Liitunud: 12 Apr 2007, 19:15
Postitusi: 420
Asukoht: tallinn
Skype Kasutaja: leigar
kas ja kus meil tegeletakse pumpade taastamisega?
Oleks ju igati loogiline?

_________________
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com
http.://www.hella.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Nov 2010, 10:40 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ostad eelmisel lehel viidatud remontkomplekti rockautost ja teed ise või lased töökojas ära teha?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Nov 2010, 10:43 
Eemal
õlinina

Liitunud: 12 Apr 2007, 19:15
Postitusi: 420
Asukoht: tallinn
Skype Kasutaja: leigar
ain kirjutas:
ostad eelmisel lehel viidatud remontkomplekti rockautost ja teed ise või lased töökojas ära teha?


seal oleks vaja hammakad taastada ja õlivõttur logiseb kah

_________________
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com
http.://www.hella.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Nov 2010, 11:14 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
remontkomplektis on kõik vajalik olemas

tüüpiline kit on selline:
Pilt

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08 Nov 2010, 15:26 
Eemal
õlinina

Liitunud: 12 Apr 2007, 19:15
Postitusi: 420
Asukoht: tallinn
Skype Kasutaja: leigar
Tellisin top-partsust uue pumba ära aga noh vana tahan ikkagi korda saada!

_________________
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com
http.://www.hella.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9