EDIT: muutsin pealkirja kuna ei viitsi enam oma liikuriga seotud asju eraldi teemadesse koguda.
Nii, kuna augusti lõpus sai the ülevaatusel põrutud tagumiste piduritega siis arvasin et olen kaval ja lasen neid enne pisut näppida. Tulemus rullide peal, et tagumisi ja kässarit pea üldse polnud õigemini midagi oli ja differents rataste vahel päris kobe. Ehk siis out of limit.
Nii, peale seda läksid vahetusse klotsid ja sai ka mahl ära vahetatud (väljunud mahl oli kaunis koleda välimusega) peale mida pidurite töövõime paranes tagumises pooles aga tavapiduri diferents rataste vahel ikka out of limit. Lõpuks sai siis ka kolvid vahetatud ja sellega ka luba likklusesse naasmiseks.
Nüüd aga probla et iga krdi nurga peal kus vaja pidurit vajutada on must jutt maas (vöötraja ees isegi väikesel kiirusel mõnus vile ja hüppavad vanamutid
)ning kuskil 90 pealt maha pidurdades selline mõnus vibra ehk siis asi vist ülepingutatult heaks saanud vist ning sellisena liikluses olles on ka rehvi kulu siis märkimisväärselt suurenenud.
Kuna ei viitsi enam teenindusse jooksta vaid ise näppu harjutada siis loogiliselt võttes peaks "kahvli" keerutamise-timmimisega pidurite jõudu kahandama (ehk leian manuaalist ka õige koha üles).
Küsimus siis selles et on ehk mingeid sobivamaid lahendusi ka pakkuda. Lihtsalt teema siis järgmise aasta ülevaatus, et vajadusel pisut jälle miskit peale keerata.
Ah jaa, mis see pidurdusjõud peaks olema? Praegu tagumistes mõõdetud 2970/3360 ja teises punktis 2180/2490 (huvitavad numbrid, s.t. erinevad).
Ja veel, kui veeretakistus on üles läinud (the ülevaatuse pabereid vaadates), kas võib eeldada, et klotsid lihvivad trumlit (no on selline tunne et käiku sisse pannes enam nii kergelt liikuma ei hakka).