Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 20 Apr 2024, 02:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04 Sept 2010, 15:42 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 07 Okt 2008, 17:26
Postitusi: 34
Paar päeva on auto seisnud ja nüüd sõitma minnes, vaikselt üle "lamava politseiniku" sõites käib tagumine vasak amort täielikult põhjas ära. Tasasema tee peal väriseb masin imelikult. Kahe päeva eest sõitsin, oli nagu korras.. Kas võib olla mingi voolu või õhu probleem ja kuidas kindlaks teha. Või on amort õhtal..? Ja kui võrrelda mõlema poole rataste asetus, siis vasaku poole ratas on küllaltki koopas võrreldes parema poole omaga.. Või peaks hoopis pikema tiiru tegema, lööb õhu üles vms..
Tänud vastamast,
Risto


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Sept 2010, 15:47 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
kindlasti tasub amordi õhkupidavust kontrollida. lihtsaim vast nivooanduriga lollitada.

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Sept 2010, 17:37 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 07 Okt 2008, 17:26
Postitusi: 34
võtsin tagarattad kordamööda alt, kontrollisin õhuvoolikuid , mis amorti kinnituvad- auto mootori käies sealt torudest õhku ei löö...või hakkab see süsteem toimima alles siis kui juba sõidan. Ehk on see viga, et kompressori voolu pealesaadavus häiritud.. Ei oska midagi pakkuda..?
Tnx


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Sept 2010, 18:44 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
nivooandur saab oma indikatsiooni tagasillast, sellega mängides peaks kompressori järgi võtma. alati jääb veel võimalus kompressorile otse vool peale lasta

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Sept 2010, 20:19 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
süüde sisse, kaks-kolm priskemat sõpra pagassi peale istuma ja siis kuulad, kas kompressor lööb või ei.
kui ei, siis kontrollid kas nivooandur (tagasilla ja kere külge kinnituv pulk/karbike-lüliti) toimib. edasi siis juhtmestik, kompressor ise jne.
ei midagi keerulist. Amort ise võib ju korras olla aga õhuosa pees, või vastupidi näiteks.
ebays on hind nii 100 rohelist paar

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06 Sept 2010, 23:21 
Eemal
õlinina

Liitunud: 02 Nov 2005, 17:14
Postitusi: 430
Ain juba ütles kõik ära, sisuliselt jah ilusama ilma ja õlle kõrvale hea nokitsemise töö n.ö vea diagnoosimine ja kui pump pole siis peaks olema n.ö parandatav ka koduste-garaazi vahenditega vms.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Sept 2010, 10:30 
Eemal
huviline
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Nov 2007, 22:42
Postitusi: 56
Asukoht: Haapsalu
Ei hakka uut teemat tegema,küsiks kah paari asja seoses amortidega.Sain kunagi vahetatud tagumised amordid(autoks ikka Caddy,DeVille 90a) ja alles jäi kolks,igat auku tunned,tunne selline et amort justkui põhjas ära käiks.Lugedes foorumeid siis räägitakse mingist põhjaköögikaitsest ja puksidest.Kas need asjad võivad suht võika kolksu anda? Kuna nüüd lähipäevadel plaanis esiamordid vahetada,lähevad Monroe omad, siis mida peaks seal ka vaatama,et vältida just neid kolksusid ja muid üllatusi.Üldiselt siis ootaks nagu vihjeid,et kuda neist kõrva riivavatest helidest vabaneda :club
Kuna olen juba mitut vihjet kuulnud just nende pukside või löögikaitsete kohta kas nende vahetus on suht kepp ja on ka neid asjandusi ka võimalik tellida?

_________________
Cadillac DeVille 90


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Sept 2010, 07:55 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 07 Okt 2008, 17:26
Postitusi: 34
Panin kompressorile otsu voolu peale. Tegu oli nelja juhtmega aga mida need 2 seal esindavad...? Ja õhku lööb samuti torudest. Viga vaid sellest et tagaosa ei hakka tõusma.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Sept 2010, 10:07 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
segane jutt sul. :evil: ei saagi aru, kas kompressor lööb õhku?
panid mingi manomeetri sinna otsa et mõõta välja tulevat rõhku?
samuti võid lüüa mingist suvakompressorist surve otse amortidele taha - näed ära kas need toimivad.
Ma miskipärast ei usu, et sul mõlemad amordid korraga nässu läksid.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Sept 2010, 10:22 
Eemal
õlinina

Liitunud: 02 Nov 2005, 17:14
Postitusi: 430
Kas sa nivooandurit kontrollisid.. st kas siis ka kompressor lööb kui seda liigutad:? samas kui ükspool vaid viltu on või puudulik siis ilmselt lööb aga miskipärast teisele poolele õhk ei jõu või amort ikkagi tuksis. Liskas Ainu poolt soovitatud..amorti ise pumbata annab ka tulemuse..st kas toimib nii nagu vaja või laseb õhu välja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Sept 2010, 12:10 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 06 Dets 2006, 19:54
Postitusi: 1992
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: devildeville
surve mahalaskmise klapp peaks olema kompressori küljes, sestap ka 4 juhet. vähemalt olen ma niipidi aru saanud

_________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Sept 2010, 10:13 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 07 Okt 2008, 17:26
Postitusi: 34
Mõlemad tagarattad on suht koopas. Nivooandurit liigutasin aga kompressor seeläbi lööma ei hakanud. 3 priskemat meest taha istuma pandud ja süüde sisse , samuti mitte.
Kompressori juures avastasin ka ühe probleemi, nimelt oli üks õhuvoolik katki otsast ja väljundi pealt ära tulnud. Lõikasin väikese jupi maha ja kinnitasin uuesti, ikka ei midagi.
Edasi panin akult otse voolu kompressori 2 juhtmetesse. Võtsin ratta alt, amorti mineva õhutoru küljest ja kopmpessori lüües lõi õhu torust õrnalt õhku küll kuid võibolla siiski surve jääb lahjaks, ei tea. Panin tagasi õhutoru amordi külge ja lasin nii u 30 lüüa aga amordid ei täitu ja tagaots all.

Teema algas sellega, et tegin ühe pikema tripi, nii 800 km, eks koormust oli ka veidi peal, jõudsin õnnelikult koju, auto jäi paariks päevaks seisma ja vasak tagumine ratas suht koopas ja august läbi sõites käib kolksti põhjas ära. Parempoolne amort oli sama tühi järgnevaks päevaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Sept 2010, 13:35 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5493
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
no selle kirjelduse järgi on kompressor surnud - lööb õhku, aga õrnalt. Blood ehk aitab - tal oma remondi ajast neid juppe üle. Või siis ehk saad Märteni käest kasutatu...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Sept 2010, 15:14 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 07 Okt 2008, 17:26
Postitusi: 34
Nüüd siis ka proovisin veel läbi ühe kompressori anda õhku otse amortidesse, nii ühte kui teise. Vasakusse lasin aga amort ei liikunud summagi, sisseminev õhunatuke tuli survega koheselt välja tagasi kui õhupüstoli eemale võtsin. Parema poole amordiga oli selline lugu, eit õhku sisse lastes amort liikus, samas ka kummi manset paisus aga ei julgenud väga palju lasta, jällegi õhupüstol eemale võttes sama õhk susises samast sisselaskest välja. Aga vähemalt parempoolne amort liigub kui seda üles alla liigutada, vasak kinni.
Vb peaks laskma AB-s diagnoosi panna..


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16 Sept 2010, 17:40 
Eemal
huviline

Liitunud: 30 Nov 2009, 12:57
Postitusi: 65
Minul mingi imemees enne minu aega võtnud üldse kompressori tagumistel amortidel järelt ära ja teinud sinna ventiilid kust kindel rõhk sisse sättida ja hoiab üleval ilusti. Kusjuures kui sinna mingi 3 bari sisse lasen siis on asi esiotsaga balanssis, aga märgatavat amordi liikumist pumpamise ajal ei ole. Kõrgusest saad ilusti aru imo alles siis kui ratas all ja auto tungi pealt maas.

Ju siis mul kompressoril ka mingi kala sees olnud, et selline asi vajalik olnud. Lähiajal plaanis tõstuki peale ajada ja ette võtta, et saa asi ka toimima saaks ilusti nii nagu peab.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9