Cadillac Club Estonia
http://forum.cadillacclub.ee/

Coupe Deville 79 (ex lae jutt).
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1462
21. leht 27-st

Autor:  antoonio [ 20 Juul 2013, 23:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Et igav poleks haudusin mõtet, et kui reaalne oleks ise kroomliistuga paaritatud aknatihendi vahetus s.t. eemaldada vana tihend ning sinna uus panna? Ons keegi midagi analoogset toimetanud?
Orginaali hankimine on nii või teisiti suht olematu võimalusega seega ka selline mõte.

Ja muidugi peab uurima kojameeste lüliti anomaaliat viimasel ajal kus teine enam väga koostööaldis pole (ehk on asi ikka lülitis).

Autor:  DevilDeville [ 21 Juul 2013, 18:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

http://www.ebay.com/itm/Window-Sweep-Ou ... e9&vxp=mtr



http://www.ebay.com/itm/Window-Sweep-Ou ... 21&vxp=mtr

juhipoolne ja m4grapoolne, k6ik linkimata ja puha a tyrastand androidi brauser ei lase kustutada asju jne, ei viitsi seletada ega end n4rvi veelrohkem ajada



Saab vahetada ja osta ka.

juhipoolne:

Autor:  antoonio [ 30 Juul 2013, 13:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Nii, üks asi, mis vaevab minu südant alates geneka remondist on see, et varasema suht stabiilse näidu asemel on asi palju pöördetundlikum.

Mul dashil üks kompass, mis ka aku pinget kuvab, eks selle järgi ka need arvamused. Kuna elektronide kulgemises ma rohkem nii nõrk diletant siis sel korral pikk jutt, vist.
Asi siis toimetab sedasi, et ju mingi aku laetusest tulenevalt kõigub ka laadimispinge (vist), kuna alguses on isegi 14v näha a hiljem kerivad numbrid end väiksemaks. Maanteel võib asi kuhugi 13,1 peale kukkuda kohati. Põnevamaks läheb linnas kui foori taga passida. Siis naljalt 13v täis ei tule pige selline tugev 12,5v mõnikord ka 12v algus.
Varasemalt sellist langust ei mäleta. Mõned korrad on ka geneka tuli lajatanud kui alla 12v on asi kukkunud.

Eile viskas asi üle ja panin testri akule ja vaatasin mis siis toimub.
Akul pinga ca 12,5 ja vidin dashil näitab 11,9 ehk mingi erinevus asjades.
Nu eks kahtlused olid, et võibla see vidin seal paneb väga metsa.
Mootor käima ja tester pajatab mingit 14,4ja sees midagi 13,8-14v. Ok täna korjasin poest õühe voltmeetri ja sai seda testitud.
Alustuseks ühendasi voltmeetri trafo (nu vene ajal sai sellega ronge sõidutatud), kuigi testriga olin 12v välja timminud näitas voltmeeter optimistlikud 13v. Algul muidugi , et krdi saast aga proovisin ka aku peal ja seal miskipärast enam sellist erinevut testri ja voltmeetri vahel ei olnud.
Panin siis voltmeetri otse akule juhtmetega ning asjandus ise salongi. Tulemus, et vidin näitab 13,8 volt 14v.
Tegin siis miski tiiru ja mingi aja pärast hakkas pinge langema. jäädes lõpuks miski 13,6 peale (digi näidik siis), vol oli siis miski seieri jagu alla 14.
Aga häiriv asi on see, et kui nn foori taga on asi ikka kuskil 12,5 peal või alla selle.
Foori taga siis, käik sees ja jalg piduril. Liikuma hakates muidugi näidud paranevad. kas peaks seda genekat taatidele uuesti näppimiseks andma või on asi igati ok ja küünte närimiseks põle põhjust. Lihtsalt varasem elu on olnud nende voltide suhtes märksa stabiilsem.

Manused:
Faili kommentaar: "foori taga"
aku1.jpg
aku1.jpg [ 87.42 KB | Vaadatud 13148 korda ]
Faili kommentaar: Tühikäigul.
aku.jpg
aku.jpg [ 89.39 KB | Vaadatud 13148 korda ]

Autor:  antoonio [ 08 Aug 2013, 14:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Nii, et elu huvitav oleks siis...
Sai seda tänast päeva oodatud ja asjad valmis seatud naine kah kaasa krabatud ja leedu poole teele.
Kuskil enne piibe maanteed käis mingi plaks justkui oleks millestki üle sõitnud ja vast põhja käinud. Mõne aja pärast oli tunda veidrat lõhna a see sai pandud mõne masuudipressi arvele, mis möödus.
Paides sai tehtud peatus Olerexi tanklasja kui tagasi auto juurde jõudsime oli näha üks toredalt korralik loik vasakpoolses nurgas. Värvus ütles et tegu jahutuse mahlaga. Tilkus asi nigu mahlakask.
Eks paras paanika ja kiusasin siis martiinit oma hädadega (sry), ja igast toredaid mõtteid käis peast läbi ja lõppeks sai tallinna asemel (oli plaan otse ABsse roomata) sai tagasi rakverre laekutud.
Mingeid problasid ei olnud peale teadmis , et midagi tilgub. Ükski idioodilambike ei säranud, ning lisatud liiter vett paisupaagis tundus kah säilivat kuigi korra peatudes tilkus hooga edasi.
Rakveres töötoas käidud siis ikke radikas otsad andnud sai ka ABst uus tellitud.
Krt see on see kui lekkiva korgiga sõüidad ja siis jälle rõhu sisse lased nagu kevadel korgivahetusega tehtud sai. Siis käis korra mõte et ei tea kus kohast miski järgi annab. Rsk, ei andnud kohe vaid ikka kõige debiilsemal momendil.

Selelga seoses, kas see radika vahetus on tuumateadus või saab diletant kah hakkama??
Iseenesest mitu päeva aega ja võiks selel sealt küljest minema peksta, et uue saabudes kohe asi kõlge kruvida.

Autor:  DevilDeville [ 08 Aug 2013, 15:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Radika vahetus on nohu, kui käed ikka õlgadest välja kasvavad.

*Mahl välja
*Ventikakoda eemaldada
*Lõdvikud radika kaelteküljest lahti
*Radikas välja ja uus asemele

Peast enam ei mäleta a võib juhtuda, et ka tiivik koos siduriga vaja veepumba flantsi küljest eraldada. Pigem siiski pole tarvidust.

Autor:  90Deville [ 08 Aug 2013, 17:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Juhul, kui sul on automaatkastiga söiduk :) , vöib ette tulla ka kasti jahutustorude eemaldamist radika küljest.

Autor:  DevilDeville [ 08 Aug 2013, 19:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

90Deville kirjutas:
Juhul, kui sul on automaatkastiga söiduk :) , vöib ette tulla ka kasti jahutustorude eemaldamist radika küljest.


Trademaa p.tsim.nni :) vaat mis unus sujuvalt.

Autor:  antoonio [ 08 Aug 2013, 22:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Nii käisin lammutamas, krt kas see kobakas radikas ongi seal kinni selle pealmise (kaitse)plaadiga kuhi siis kinnitub veel ventika kaitse ning peal veel need torud mis vist kere lagunemast hoiavad??
Alt mingite punnide peal ainult.
Need krdi õlituse torud panin likku mingi korrosiooni vedelikuga. Peale ülemise lahtikeeramise katset loobusin edasi punnitamast, kuna ei tahtnud see asi seal üldse liikuda. Aga see leke mis täna pasunasse pani on juhipoolses küljes ca 20 cm alt servast ning eespoolt, mis jäi siis selle plaadi varju mis peal on.
Miski 10 lirtsu mahla päästsin kanistritesse ja ligi 1-1,5 liitrit jääb looduse manageerida.
Nüüd nädal aega mõelda et kas igavuse peletamiseks võiks termostaati vahetada, sai ju seegi kevadel soetatud lisaks sellele korgile. Krt, rsk a pidi see jura just täna juhtuma.

Autor:  DevilDeville [ 09 Aug 2013, 02:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Nii lihtsalt ta seal kinnitub jah.

Autor:  antoonio [ 09 Aug 2013, 15:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Kui juba pulgad laiali on, tea kas on mõtet ka veepumba kallale minna korraga.

Autor:  DevilDeville [ 09 Aug 2013, 20:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Kui ei leki, ja lõtku pole, siis ilmsesti puudub vajadus. Seda jupstükki saab suurema vaevata ka täiesti iseseisvalt vahetada.

Autor:  antoonio [ 10 Aug 2013, 21:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Ok, eks ma pumba jäta rahule.
A manuaalist järge ajades siis - peaks süsteemi läbi loputama.
Ok manuaal ütleb järgmist: Drain coolant from coolant system by opening radiator drain cock ( ju see punn korgi poolses küljes alumise lõdviku lähedal, mida ma ei avanud kuna eemaldasin alumise lõdviku) AND REMOVING TWO DRAIN PLUGS FROM CYLINDER BLOCK. Kuna manuaalis pole leidnud kohta kus mainitaks nende asukohta siis oskab keegi öelda kus need võiks asuda. Kasutaks vana radikat veel loputustöödeks. Põhjusmõtteliselt vist erilist soga küll ei ole a midagi siiski süsteemis ringleb.


EDIT: leidsin netist selle The coolant drain plugs in the block ar pipe plugs located on either side of the block just above the oil pan mount base.

Et siis kuskil mõlemal pool enne karterit ve?

Autor:  ain [ 10 Aug 2013, 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

umbes nii jah.
aga kui ma oleks samas seisus kui sina, et niigi vana katkine radikas peal ja puha siis teeks sellise triki - laseks kogu praeguse joogi välja, kallaks vee sisse ja veele lisaks pudeli kanget äädikat ka, tõmbaks moto soojaks, laseks mehu välja taas ja siis korra värske vesi peale ja loputaks seest läbi uuesti. Siis nigu motopesu ka tehtud jahutuse poole pealt ja endal puhtam tunne.

Lihtsalt et midagi teha oleks, muidu istud nina niisama netis või vahid seebikaid ;)

Autor:  antoonio [ 10 Aug 2013, 22:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

Jee, äädikat küll ei olnd plaanis kasutada aga hüva mõte kulub ikka ära.

Krt mis punnind need siis on mille asukohta otsin, mida nad head teevad.

Autor:  ain [ 10 Aug 2013, 22:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Coupe Deville 79 (ex lae jutt).

vaata, kui radikast lased vee välja, jääb plokki ikka osaliselt sisse - nende "cock"ide abil saad ploki ka tuhjaks

21. leht 27-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/